Lastenhoitajat tänne! - Työ ja opiskelu

zera

Tällaista keskustelua en löytänyt haulla. Eli siis olisi kiva jos ne, jotka hoitaa lapsia kokopäiväisesti tai vaikka vaan välillä tulisi tänne juttelemaan!

Mitä yleensä puuhaatte lasten kanssa? Kuinka monta hoitolasta teillä on ja kuinka vanhoja?

Itse aloitan hoitamaan neljä vuotiasta tyttöä ja kiinnostaisi tietää mitä kaikkea puuhaa keksisi lasten kanssa... :)

Kommentit (4)

MollieSue

oon hoitanut kahtena viime kesänä tyttöä ja poikaa. jotka ovat nyt tyttö on 6 ja poika 7. ollaan leikitty leegoilla pojalla on ollut autoleegoja ja tytöllä taas prinsessa linna ja yhdistetty leikit sit. äitini on perhepäivähoitaja ja olen äitiltä ottanut askartelu malleja ja sitten tehnyt niitä. netistä voi myös tulostaa tehtäviä varmaan jostain. muovailuvahat on hyviä kanssa. piilos ja tavaranpiilotus on ollut yhtiä suosikki leikkejä.ulkona ollaan oltu hiekkalaatikolla ja keinuttu. pelattu "tennistä" :D eli kahdella kevyellä mailalla ja pehmeellä pallolla yritetty pelata. jotain pientä helppoa leipumistaki voi kokeilla.

zera

Ensimmäinen työpäiväni on takanapäin, ja hyvinhän se meni. Me piirreltiin, muovailtiin, pelailtiin tietokoneella jotain nalle puhin esikoulu peliä ja sitten katsottiin telkkariakin vähän aikaa.

Nyt sain toisenkin työpaikan, 10 kk poikaa pitäis lähtee hoitamaan. Mitäs keksisi sen ikäisen kanssa tehdä? :D

Antigone

Voih, miten pieni 10kk!! Sen ikästä tarvii syöttää, vaihtaa vaipat, ulkoilla ja vähän leperrellä. :D Mun omat hoitotytöt on 7 ja 9 veet. Niitä käyn hoitamassa kolmesta neljään päivään viikossa. Olen kyllä jo vähän turhautunut varaäidin rooliini...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat