Prisma, cittari, sokos, anttila yms - Työ ja opiskelu

Kille(ri)

mä pääsin toukokuussa s-markettiin kesätöihin ja nyt sopparia on jatkettu vuoden loppuun ja on mahdollista että jatketaan sen jälkeenkin! teen töitä koulun ohella ja raha on tosi tarpeen, ku opintotuki ei riitä laskuihin eikä ruokaan...
mä hain niin että täytin infosta saamani hakulomakkeen ja palautin sen sinne. mulla oli ehkä tuuria, ku siellä kaupassa oli pari puolituttua ja pomo oli kyselly et tunteeko kukaan ketään hakijoista (et tietää vähä millasta porukkaa on) niin ne oli vissiin sit sanonu et mut kannattas haastatella. koulutusta ei oo, mutta omalla reippaudella ja käytöstavoilla sain paikan. ja sopparia on jatkettu hyvän työpanoksen ansiosta. eli siis muistakaa että edustatte itse itteänne, eikä loppupeleissä mitkään paperit!
ja jos on töissä esim s-marketissa, on hyvät mahdollisuudet päästä myöhemmin johonki muuhunki s-ryhmän kauppaan! varsinkin jos hankkii hyvän työtodistuksen. tsemppiä hakijoille!

Kommentit (13)

miss_x

Eli miten näihin pääsee töihin??? Nettisivuilta ei ainakaan löydy hakulomakkeita tai ilmoituksia vapaista työpaikoista :( . Joku sanoi että lähinnä suhteilla...?!
Entä mitä vuokratyöfirmoja suosittelette?

figaro

Staffpoint työllistää kaupan alalle.

Kannattaa katsoa myös verkkosivut kyseisten tavaratalojen osalta. CityMarkettiin voi hakea myös infopisteestä saatavalla lomakkeella.

*Sandy*

Itse hain kyseisiin paikkoihin töihin ihan vain viemällä työhakemukseni sinne paikan päälle. Olin liittänyt sinne työtodistuksiani myös. Nämä ei minulla tärpänny, mutta luulisin silti, että parasta olis käydä itse paikanpäällä.

*Sandy*
figaro
Kyseisillä tahoilla on omat hakemuslomakkeensa olemassa. En ehkä laittaisi koko nivaskaa työtodistuksia mukaan :)

Eikun niin olikin! Höh, olin ihan unohtanu koko jutun! Niinhän mäkin tein. Mutta tosiaa, jos kauheen pinon laittaa mukaan, niin ei ne jaksa niitä lukee.

Miltzu

No siis jos Lidliin "uskallat" hakea, niin mol.fi --> löytyy meidän vapaita paikkoja. Lisäksi Lidl.fi ja yhtenä keinona vielä suoraan myymälään kyselemään mutta helpoimmalla taitaa päästä kun käyttää kahta em keinoa. 8)

cute

mä laitoin hakemuksen tonne netissä.. ja kului jonkun aikaa, ei montaa viikkoa edes kun soitettiin prismasta ja pyydettiin haastatteluun!
Onko täällä ketää joka on prismassa/tai ollu...?!
millasta...?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat