C++ - Työ ja opiskelu

Tapsu

Osaakos kukaan teistä C++ kieltä? Tai ohjelmoida C++ kielellä?

Meidän pitäis tehdä yks harjotustyö yheltä kurssilta C++ kielellä ohjelmoiden, ja en osaa :D eikä toi opettaja osaa opettaa silleen että oppisin. Yritän kyllä itsenäisesti opetella tota asiaa, ja pyydän apua vähän joka puolelta, joten ajattelen teiltäkin kysästä. En kyllä oo kauheen toiveikas :roll:

Kommentit (3)

Tapsu
Miespuolinen
Niin tulihan noissa harkkatöissä aikoinaan neuvottua yhtä jos toista kaveria, mutta ensimmäinen kysymys on että miksi sinun pitää koodata, ja pitäisikö kuitenkin itse moista opetella tulevaa varten. Voisin kuvitella ettei kyseessä ole mikään erityisen vaikea probleema vaan perustehtävää josta kyllä selviää jos hieman panostaa siihen. Ja vaikeahan mitään on auttaa kun ei tiedä mistä on kyse :)

Niin siis en osaa yhtään c++ ja pitäis jollain kääntäjällä tehdä jotain jutukkeita. Menin tunnille kun olin ollu pari tuntia sairauden takia aikasemmin pois, opettaja sano "ohjelmat päälle ja tehkää niitä tehtäviä" ja se oli siinä. Olin ihan pihalla :shock:
Ja jos en tee yhtä harjotustyötä, tulee todennäkösesti kurssista nolla. Ehkä opin jos netistä jotain lueskelen. Yritän ainakin kovasti :roll:
Ja tässä on vähän vaikee selittää millainen harjotustyö pitäis tehdä kun se ohje oli niin pitkä :)

SooZ

itse en vielä ole tuota c++ kieltä käyttänyt mut eiköhän tuo eteen tule opintojen jatkuessa :)
Mutta kyllä mäkin väittäisin että tuskin se harjoitustyö kovin vaikea on jos kerta alkeista on kyse, että kyllä sitä nyt sen verran pitäis osata :) meillä ainakin opettaja laittaa nettiin tehtävät jotka on aikaisemmin tehty jotta voi sitten katsoa mikä siinä omassa ohjelmassa mahd mättää tai jos on ollut poissa. Luulisi nyt että jonkin sortin apua löytyis opettajan suunnaltakin.

Tapsu
SooZ
itse en vielä ole tuota c++ kieltä käyttänyt mut eiköhän tuo eteen tule opintojen jatkuessa :)
Mutta kyllä mäkin väittäisin että tuskin se harjoitustyö kovin vaikea on jos kerta alkeista on kyse, että kyllä sitä nyt sen verran pitäis osata :) meillä ainakin opettaja laittaa nettiin tehtävät jotka on aikaisemmin tehty jotta voi sitten katsoa mikä siinä omassa ohjelmassa mahd mättää tai jos on ollut poissa. Luulisi nyt että jonkin sortin apua löytyis opettajan suunnaltakin.

Ei se meillä niitä tehtävien koodeja minnekään laita, eikä muutenkaan oikeen osaa opettaa kun tuntuu että puolet luokasta ei opi mitään sen tunneilla :D mutta niih, yritän nyt varmaan vähän kysellä siltä apuja tossa seuraavilla tunneilla sitten kun sitä on. Ja isä varmaan osais auttaa, tai hommata jonkun ohjelman millä voin harjotella. Ehkä se vaan tuntuu vaikeelta kun ei vielä oo tajunnu sitä koodia :roll:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat