opintoraha-adressi - Työ ja opiskelu

Ritu

Maanantaina 9.10. klo 14:00 järjestetään kautta maan mielenosoituksia opintorahan korottamisen puolesta. Itse ainakin menossa, mene sinäkin!

Sivut

Kommentit (19)

bellu

Eli jos et ole vielä kuullut ja tahdot vaikuttaa asiaan, niin ei muuta kuin nimi alle. Opintorahannosto-adressi:

www.opintoraha.fi

[size=9][color=red]Tänne myös keskustelua yleisesti siitä, miten oletatte adressin auttavan asiaa jne. Siirsin tämän myös Yleisestä Työ ja opiskelu-topiciin. figaro[/color][/size]

MiuMiu*

Vaikka itse en opintotuella opiskelekaan niin silti olen sitä mieltä, että opintotukea olisi kyllä todellakin aiheellista korottaa, joten olen ääneni antanut :)

Miffy

Joo, kyllä vaan tästä jo paasasin tuolla jossain muualla ja olen toki allekirjoittanut.

Tuen reaaliarvo on laskenut huimasti eikä sitä ole korotettu varmaan viiteentoista vuoteen vai oliko tuo neljätoista. Siitä voi jo päätellä, että sen arvo on nykyään aika alhainen.

Amalia

Jep, allekirjoitettu on. Korotus ei ole mitenkään huima, mutta olishan se jotain. Musta on todella törkeetä myös se, että opiskelijoita vaaditaan ottamaan opintolainaa, jotta niillä olis minimitoimeentulo. Eihän ketään muutakaan kohdella noin :evil: !

Miffy

Jooh.. Niin, en tiiä sitten milalinen vaikututs tällä mahtaa olla. Vaikka onhan siinä voimaa, kun suuret ja pienemmätkin järjestöt yhdessä nostavat metelin kys. asiasta. olen kuitenkin vähän skeptinen :(

maaruli
Maruchka
Mutta liekö noista mitään hyötyä koskaan :roll:

Hei hei hei, eihän noin saa ajatella. Tolla tavalla ei koskaan saataisi mitään aikaiseksi missään asiassa jos noin ajatellaan. Yrittänyttä ei laiteta! ;) "Pienistä puroista kasvaa..."

Maruchka
maaruli
Hei hei hei, eihän noin saa ajatella. Tolla tavalla ei koskaan saataisi mitään aikaiseksi missään asiassa jos noin ajatellaan. Yrittänyttä ei laiteta! ;) "Pienistä puroista kasvaa..."

Heh, tottahan toki sitä aina yritetään edes, muuten olisi mitään toivoakaan muutosten suhteen :wink:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat