Keskiarvo-kysely - Työ ja opiskelu

Carrie

9.9, vaikka en 7. luokan jälkeen oikeastaan nähnyt sen eteen mitään vaivaa. Kun ne asiat viitsi kerran lukea läpi, niin ne pysyi päässä kokeeseen asti.
Melkein sain laittaa 10, jos valinnainen saksa ei olisi ollut ysi :D

Nyt lukiossa on alkanut "vähän" numerot tippumaan :roll:

Sivut

Kommentit (97)

MiuMiu*

Mulla peruskoulun keskiarvo oli 6.3 :?
Se johtui kahdesta eri asiasta eli, olin tuolloin hiljainen ja ujo oppilas, enkä siis osallistunut tuntityöskentelyyn viittaamalla tai muutenkaan, sitten en jaksanut lukea kokeisiinkaan ja numerot oli luokkaa 5-6...poissaoloja ei kuitenkaan hirveesti ollut.
Tuostahan seurasi sitten se, etten päässyt lukioon, enkä edes haluamalleni amislinjallekaan. Jouduin sitten kuitenkin vanhempieni painostuksesta menemään siihen viimeisimpään vaihtoehtoon, jonka olin valinnut, koska jonnekin kouluun mun oli mentävä...
Sainkin sitten myöhemmin todeta, että vanhempani olivat oikeassa, että tuollainen keskiarvo alkaa kyllä myöhemmin harmittamaan...
Onneksi olen nyt kuitenkin jo päässyt opiskelemaan mieleistäni alaa :D

figaro

Tuli tuosta yhteishaku-threadissa esille tulleesta keskiarvoasiasta mieleen, että udellaampa täällä Työ ja opiskelu-topicissakin jotain.. Mikä siis oli peruskoulusta päästessäsi keskiarvosi? :D (Mikseipä lukionkin, jos haluat paljastaa..) Ja toki keskustelua voi tästä jatkaa ja saada aikaiseksi.. Mitä teit keskiarvosi eteen? Teitkö loppukirin vai aina yhtä tasaista? Pääsitkö opiskelemaan tuolla keskiarvolla sinne, minne halusitkin? Jne. ;)

Jzzu

Mie olin koulussa aika tasaisen vahva ilman lukemista, en ottanut stressiä koulusta ylä-asteella.
Keskiarvoni oli 8.1 ja täsmälleen sama kuin tuolloisen parhaan kaverin joka näki huomattavasti enemmän vaivaa numeroittensa eteen kuin minä.
Kai tuolla pääsis kouluun jos vaan haluais. :roll:

Klara

Ylä-asteen päästötodistuksessa sain keskiarvoksi 8,5.
Nyt lukiossa (joka vielä vähän kesken) on sitten tippunut, olisko tällä hetkellä 7,7, en ole ihan varma, mutta jotain tuohon suuntaan.

Ylä-asteella mulla oli samaan suuntaan kuin Jzzulla, että pärjäsin ilman hirmu lukemisia ihan hyvin.
Oon aikuislukiossa ja lukio on sitten mennyt huonommin sen takia, että oon ollut ihan liian laiska, käynyt samaan aikaan töissä, oon etäopiskellut jotain aineita sellaisia aineita mitä ei olisi pitänyt (joissain aineissa etäopiskelu sopii mulle, joissain ei).

Sit kanssa se, että olen aikuislukiossa tunteja on paljon vähemmän, opiskelu on niin itestä kiinni. Vuonna 2004 en opiskellut ollenkaan vaan oli vain töissä ja mulloinkin on ollut taukoja :? Ens syksyllä on kirjoitukset ja oon päättänyt, että sen valkolakin saan! :wink:

Annie the Pooh

Mulla oli yläasteen päästötodistuksen keskiarvo jotain 7,3 ja lukion 8,4.

Yllättävää että se noin päin meni, koska yleensähän se menee toisin päin. Mutta mulla helpotti koulun vaihdos ja uudet kaverit ja ilmapiiri.

maaruli

Peruskoulun 8,9 ja samoin myös lukion. Enkä tehnyt paljoakaan sen eteen, en siis todellakaan lukenut kotona paljon yhtään.. En myöskään ylppäreihin. Mä opin parhaiten tunnilla kuunnellessa.

Rixuliini

Olisiko ollut joku 8,3, yli kasin se kuitenkin oli.

Lukion keskiarvo on huonompi, alle kasin.. :oops:
Minullakin tuo lukioaika meni kaikkea muuta kuin opiskellessa.

Tonde

Koskaan lukeminen mua kiinnostanu ja yläaste ja lukio meni sillä, et kunhan muistin käydä tunneilla. Molemmat keskiarvot oli jotain vähän päälle 7,5...en tarkkaan muista. Kirjoituksissa kirjoitin neljä M:ää ja yhden C:n.
Mutta ammattikorkeeseen pääsin kuitenkin sisälle, joten eipä noilla enää mitään väliä.

Lania

8.54 oli yläasteen jälkeen. Mitään tekemättömyys sen eteen alko vituttaa vasta siinä vaiheessa, kun lukioon pyrkiessä yhteiskeskiarvo oli 9.11 ja koulun sisäänpääsyraja 9.13 :? onneks ei montaa varasijaa tarvinnu mennä ni pääsi. Lukion ka:ta en oo ees viittiny laskee ku hävettää, varmaan melkein numerolla tippunu, parin vuoden ajan olin sitä mieltä että kahvilla istuminen ja ryyppääminen mooonta kertaa viikossa oli kivempia juttuja ku koulussa istuminen, kappas vaan se hiukan kostautu sitte.

Maruchka

Oon aina ollut niin onnekas opiskelija, ettei tarvitse tehdä mitään pärjätäkseni ihan hyvin :lol: Peruskoulun päättötokarin keskiarvo oli reilut 8 enkä sen eteen tehnyt todellakaan mitään.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat