Kehityskeskustelut - Työ ja opiskelu

Pai25

Millasia kokemuksia teillä on kehityskeskusteluista ? Käydäänkö niitä teidän työpaikoilla ? Kuinka usein ? Tuleeko puhuttua asioista niiden oikeilla nimillä vai tuleeko sorruttua kiertelyyn ja kaunisteluun ?
Mulla on ollu nyt varmana kolmena vuonna kehityskeskustelu duunissa. Ekalla kertaa kaikki oli "ihan jees ja ok"-tyylil...
Mut nyt on meininki muuttunut (4 vuoden jälkeen) ja paljon. Tuntuu et duunissa tietyt ihmiset saa tehdä mitä haluavat, mennä ja tulla miten haluavat (esim. jättää ilmottamatta et millon pitää vapaata tai tulee töihin klo 12 vaik on sanonut tulevansa ajoissa...) Ja niin moni muukin asia mättää... Tosi vaikee vaan ruveta puhumaan niistä asioista omalle esimiehelle. Ollaan pieni osasto ja kaikki ollaan suht läheisiä keskenämme. Pomo on hyvä tyyppi jne... Joten on tosi vaikee ruveta arvostelemaan sten tapaa toimia ja tukea...

Kommentit (4)

Shandy

Sitähän varten niitä kehityskeskusteluja järjestetään että saa sanoa mitä ajattelee. ;) Että siitä vaan avautumaan!

Yhdessä keskustelussa olen ollut, yhdessä kesätyöpaikassa.. Eipä siinä kesätyöntekijänä kovin kehdannut alkaa kritisoimaan.

Jeii

Tässä mun väliaikaisratkaisutyöpaikassa (ns. puhelinmyyntiä) käydään kahden viikon välein. Lähinnä, että miten on jaksanu tehdä mitäkin kampanjaa, miten on työaikansa käyttänyt jne. jne. palautetta.

andefizz

Mun mielestä kehityskeskustelut on hyvä idea. Niissä voi toisaan purkaa omia tuntemuksi, riippuu tietty pomosta... Meillä on firmassa aböö kerran vuodessa kehityskeskustelut mut toivoisin että niitä olisi enemmän (täytyypä sanoa pomolle...).
Jos sinusta tuntuu että et voi luottaa (tai jotain) pomoosi, voit keskustella asiasta luottamusmiehen kanssa!

vihollinen

Oon ollut joka monta kertaa töissä ollessani kehityskeskusteluissa.. Vaikka siis opiskelen samalla, niin teen paljon sijaisuuksia, niin pidetään mulle kehityskeskusteluja.

ne on ollut mun mielest tosi ok. Niist on oikeesti saanu paljon irti omasta kehityksestä, ku niitä varten on tosissaa joutunu miettiin et mis on hyvä ja mis tarvii kehitettävää.. Ja oppinut siihen, et sanoo myös jotai hyvää itestää, ku se oli ainaki mulle joskus tosi vaikeeta.. Ku ei meinaa varmasti anna työnantajalle hyvää kuvaa jos koko ajan kertoo vaan kuinka huono on missäkin :D

Ku oon kertonu jotai huonoja puoliani ja heikkouksiani, ni sit ollaa työnantajan kans mietitty et mil niitä parantais.. jne. .

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat