Miten huvitat itseäsi töissä? - Työ ja opiskelu

Lucky Lady

Aloinpa miettiä, onko foorumilaisilla tapoja lievittää työnteon tuskaa tai keksiä kevennystä tylsiin työpäiviin. Minun työni on tosi helppoa, eikä vaadi juurikaan aivotoimintaa. Pitääkseni itseni hereillä kuuntelen musiikkia mp3-soittimella. Musiikkivalikoima on aika metallipainotteista, ja jotenkin yhdistän monet biisit fantasiakirjallisuuteen joko lyriikan tai melodian perusteella (lienee tullut kuunneltua musiikkia lukiessa). Töitä tehdessäni sitten huvitan itseäni sepittelemällä monenlaisia tarinoita haltioineen ja lohikäärmeineen, tai sitten kehittelen mahtipontisia päämääriä sekä ovelia suunnitelmia niiden toteuttamiseksi. Työpäivät menevät yllättävän nopeasti, kun ajatukset eivät yleensä edes ole tässä maailmassa...

Mitäs muut puuhaatte silloin kun teeskentelette työntekoa? :D :D

Sivut

Kommentit (42)

shanti

Höh, tuo musiikin kuuntelu olis niin huippua, mutta asiakaspalvelutyössä se ei oikeen onnistu. Mä keksin niille ihmisille elämäntarinoita, mietin minkälaisessa elämäntilanteessa ne on, mitä ne syö ruuaks tänään ja harrastaako ne miten paljo seksiä :lol: päivät menee toisinaan varsin hupaisasti :wink:

Lania

Mun piti välillä oikein keksiä tekemistä, kun ei vaan ollu töitä tehtävänä.

Lueskelin papereita ja selailin arkistoo, välillä jopa ihan opettelin lisää ja otin selvää. Surffatessa tietty meni aika hyvin, välillä vaan nolotti kun ois ollu ihan hyvä olla ees tekevinään jotain, sit yhtäkkiä kuuluu selän takaa matala ääni, "mitäs puuhailet", käräjätuomari hiippaillu siihen ja mä yritän räpsiä ruudulta pois jotain cityn "pakko saada seksiä" -juttuja :?

Pai25

Millonkohan meillä ois tilanne ettei oikeasti ois mitään tekemistä ? Ei edes keneltäkään työkaverilta heruis mitään puuhaa ? Ei varmaan koskaan tuu sellasta tilannetta et tarttis alkaa viihdyttää itteensä ja näytellä et tekee jotain...
Työpäiviä piristän tsiigailemalla hyvännäkösiä työpaikan miehiä... Niitä ku meillä piisaa aika kiitettävästi...
Musiikki ois jees, mut se on kiellettyä, vaikka olenkin toimistossa töissä... Ihme firma meil.. :?

SunLion

Mä en kerkii koskaan miettii mitään muuta kun mitä teen seuraavaks, mitä kaikkee pitää viel tehdä, paljon on aikaa jne. Mut mä en olekkaan koko päivä töissä :P

Lizzie

Mä opin lukiossa sellaisen "näytän-aktiiviselta-ja-katson-taululle-mutta-oikeasti-kuvittelen-aivan-omiani"-metodin.
Siis jossain fysiikan tunnilla. Sit se on ollu paha yliopistolla koska se on jäänyt päälle ja huomaa että havahtuu siihen kun pitäis alottaa joku tehtävä, ja mä kun olin juuri juoksemassa Viggo Mortensenin kanssa British Museumista pakoon terroristeja ja menossa "valitettavan" ahtaaseen kellariin piiloon :lol:

shanti
Lizzie
Mä opin lukiossa sellaisen "näytän-aktiiviselta-ja-katson-taululle-mutta-oikeasti-kuvittelen-aivan-omiani"-metodin.

Join the club, mutta mulla se alko jo yläasteella. Siitä saa vissiin kiittää myös ihan hyviä numeroita, vaikka kokeet oiski menny vähän perseelleen, niin ainaki oli ollu aktiivisen näkönen tunnilla :wink: Itseasiassa nyt viime keväänä lakkiaisissa pari entistä opettajaa muisteli lämmöllä, miten oli kiva opettaa, kun joku kuunteli aina... phöh, oli sitte pakko tunnustaa. Nauruksihan se meni :lol:

SunLion

Mä taas aika usein puuhailin jotain aivan omiani, saatoin kuunnella sivukorvalla...yleensä luin koealueen läpi kerran ennen koetta, illalla/yöllä joskus 11 jälkeen ja sit menin nukkuun...mut opettajat varmaan luuli et kuuntelin hyvin ku tulokset oli sen mallisia.

Englannin=äidinkielen- ja kirjallisuuden-tunnilla kuuntelin aina ja keskustelin käsiteltävistä kirjoista...siitä oli hirveesti hyötyä esseen kirjotuksen kannalta kun oli asioita pohtinu laidasta laitaan jo tunnilla.

Jimmy KImmel
shanti
Lizzie

Join the club, mutta mulla se alko jo yläasteella. Siitä saa vissiin kiittää myös ihan hyviä numeroita, vaikka kokeet oiski menny vähän perseelleen, niin ainaki oli ollu aktiivisen näkönen tunnilla :wink:

Mä oon kanssa mielestäni äärimmäisen hyvä tässä puuhassa. Luuleeko ne opettajat meijän oikeesti seuraavan, vai onko niille kehittynyt semmonen "supersilmä" siellä luokan edessä, että ne tajuaa tilanteen? :roll:

Lania
Maruchka
Mutta miten selvitä hengissä koulussa?? :shock: Useimmat tunnin niiin tylsiä ja turhia :?

No mä aika usein nukuin :oops: ihan kirjaimellisesti.

Maruchka
Lania
Maruchka
Mutta miten selvitä hengissä koulussa?? :shock: Useimmat tunnin niiin tylsiä ja turhia :?

No mä aika usein nukuin :oops: ihan kirjaimellisesti.

Juu, kyllä tuo keino on jo käytössä, mutta kun ei aina väsytä :lol:

taki

Mullakin oli lukiossa tapana nukkua, jos vaivauduin tunnille.. :oops:
Tai sitten piirtelin omiani ja maikat tietysti luuli, että kirjotan hulluna jotn muistiinpanoja :lol:

Töissä taas mulla on tapana haaveilla kaikenlaista asiakkaista..en kerro mitä, mutta aika kivoja juttuja..;)
Harvoin on niin hiljasta, ettei mitään hommia jäis rästiin, tänäänkin jäi vaikka mitä tekemättä, vaikka olin 5 tuntia töis:/

Maruchka
Miffy
Vaihda koulua ;)

Houkuttelee todella paljon, mutta eipä tässä enää montaa kuukautta tarvitse tunneilla istua :P

Meille aina valitetaan kaverin kanssa, kun ei tehdä tunneilla mitään, ja silti pärjätään hyvin :roll:

dyingbride

keksin biisien sanoituksia. usein tulee tosi hyviäkin juttuja, mutta joskus ne tuppaavat unohtumaan, kun ei ole aikaa kirjoittaa niitä heti ylös...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat