Ravitsemustiede? - Työ ja opiskelu

gabrielle

Hei :D
Kiva kun löysit tämän viestin :P

Sullahan on siis hyvät lähtökohdat :wink:
Sama täällä.. kemia on heikko.. tai luin lukiossa vain yhden kurssin kemiaa -> kyllä harmittaa :? Eli minäkin varmaan iltalukioon ensi syksynä, jos ei nyt tärppää..
Hain siis nyt tänä keväänä Kuopioon ja Helsinkiin.. Eka koe oli vaikea, ainakin mulle.. helsingin koe vielä edessäpäin :wink:

Kuinkas vanha olet? :D
Mutta hyvää kesän alkua, tuli vähän kiirus tässä, että palaillaan:)

Kommentit (6)

gabrielle

Hei onko kukaan täällä hakenut lukemaan ravitsemustiedettä? :D Helsinkiin vai Kuopioon, vaiko molempiin?
Millaset "lähtökohdat" on?

Entä onko kellään kokemusta pääsykokeista tms.. ? :)

Toivottavasti jollain:) Kiitos :wink:

AnnaManna

Minä mainasin hakea keväällä 2008 Kuopioon lukemaan ravitsemustiedettä. Lähtökohdat ovat ihan hyvät ja mainasin parantaa reaalin numeroa ensi syksyn kirjoituksissa. Ja pohjalla minulla on vielä ammattitutkinto ravitsemus alalta ja ravitsemustieteen opintoja avoimessa. Mutta mikään ei takaa kyllä osaamista :wink:

Mutta kemia on heikko, joten eikun iltalukioon syksyllä pänttäämään. Ja fysiologian kirjan meinasin hankkia kunhan ensin rikastun=) ->aika kallis!

Foorumeilla ei paljoa liiku ihmisiä, jotka olisivat hakemassa ravitsemustiedettä lukemaan, olisi tosi kiva vaihtaa ajatuksia :)

LilyOfTheValley

Mä ajattelin hakea nyt Kuopioon lukemaan ravitsemustiedettä. Kysyisin, että mikä pääsykoekirja sinne pitää lukea? Yritin tuolta yliopiston sivuilta etsiä vaikka kuinka kauan, mutta en vaan löytänyt sitä. Kun olis kohta varmaan jo korkea aika alkaa lukemaan...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat