aerobicohjaajat - Työ ja opiskelu

Shakira

No mitä nyt muutaman ohjaajan tunnen voin sanoa että ainakin pitää ollaan hyvin työlleen omistautunut ja oikeasti tahtoa sitä.
Varaudu että paikat alkavat pikku hiljaa reistailemaan, polvet, selkä..

Kommentit (4)

.fruit.

muutama kysymys aerobicohjaajille, jos täältä semmosia löytyy...
miten kouluttauduitte? onko töitä helppo saada? mitä hyviä ja huonoja puolia työssä on? onko palkka hyvä?

tia

mä oon spinning- ohjaaja :) (jos tiedät mitä se on?)
Näin kuntosalin seinällä esitteen jossa haettiin ohjaajia kyseiselle salille, ja siitä sitten ilmoittauduin koulutukseen.. Koulutus on itseasiassa vieläkin kesken :) Koulutu maksaa 50€ mutta sen saa myös maksaa töitä tekemällä :) Olen saanut pitää muutaman (n.7) tunnin joko yksin tai kaverin kanssa. Jos haluat salille ohjaajaksi täytyy varautua yllättäviin työ "keikkoihin" ja muihin henkilökunnan kokouksiin.. Palkka ei meillä harjoittelijoilla ole kummoisempi vain 8 euroa per vedetty tunti, mutta sen lisäksi saamme käyttää salia ja solariumia ilmaseksi, ja saamme myös käydä muiden ohjaajien tunneilla ilmaiseksi :) Toivottavsti tästä oli jotain apua, kysy ihmeessä lisää jos haluat lisätietoja :)

papuna

:shock: mä olen kyllä kuvitellut että siittä sais enemmän...
mutta kai tuo on enemmänkin sellaista sivutyötä.eihän tolla kukaan elä...

mut joo,onhan intohimo sekin.ja kiva jos saa ilmaseks kaiken sen mistä muuten maksais,ja sit taas toisaalta siittä maksetaankin jotain

Nonna

Ohjaan aerobic- ja tanssitunteja opiskelujen ohessa.Meillä on palkka 15-30e/h.Jos on enempi kokemusta niin enempi.En ole käynyt mitään kursseja,koko elämäni vaan tanssinut ja aerobicannut.Tanssitunteja pidän enempi kuin aerobicciä.Joo ja solarium,aerobictunnit ja kuntosalin vapaa käyttö kuuluu henkilökunta etuihin.Montaa tuntia ei jaksa vetää peräjälkeen etenkään mitään raskaampia tunteja,mutta kyllä sillä ihan kivat rahat saa opiskelijan talouteen :D Ja tulee itsekkin treenattua ...Tosin tanssitunneilla näytän vain sarjat enkä treenaa mukana,mikään ei ole minusta niin ärsyttävää kuin tanssinopettaja joka treenaa mukana omaksi hyödyksi,eikä korjaa oppilaita.Aerobic on eri juttu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat