oppisopimus - Työ ja opiskelu

girl

mitäs alaa Ladybird alkaisit opiskelee? :)

Kommentit (8)

amppa

Opiskelen oppisopimuksella isännöitsijäksi ja töissä olen isännöintitoimistossa..Koulua on noin kolme päivää kuussa ja lopun aikaa oon töissä, mutta tuo koulun määrä on tietysti ihan kiinni alasta ja kouluksesta.. Ainoa rankka puoli tässä on se, että kaikki etätehtävät on pakko tehdä iltaisin kun päivisin on töissä, muuten tälläinen opiskelu sopii mulle mainiosti! :)

mimmah

olin 1,5vuotta oppisopimuksella kokiksi ja nykyisin työskentelen kokkina samaisessa paikassa..oppisopimus on hyvä vaihtoehto ja kannattaa saa myös sitä rahaa..suosittelen

leeah

Kiinnostaisi tietää, että missä päin suomea pystyis opiskella oppisopimuksella pieneläinhoitajaksi? onnistuisko oulussa? Kellään kokemuksia mistään suunnalta? :wink:
Ja vähän että millaista se on ym.

Sori että kyselen tällee välistä, mutta liittyy kuitenni aiheeseen, enkä viitti uutta keskustelua lottaa :roll:

Ladybird

Mä soittelin tänään oppisopimusneuvojalle ja mahdolliselle tulevalle työnantajalle...ens viikolla pitäis selvitä jos pääsisin tekemään tutkintoa oppisopimuksella. Olis aika hyvä, kun siitä sais sen työehtosopimuksen mukaisen palkankin!

Ladybird

Koulunkäyntiavustajaksi.
Ei kyllä ole haaveideni ammatti, mutta tuosta tutkinnosta ja työkokemuksesta voisi sitten olla hyötyä, kun hakee taas korkeakouluihin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat