Työ turistikohteissa - Työ ja opiskelu

vanja

Mua kiinnostaa hirveästi vaikkapa ens vuonna lähteä jonnekki rantakohteeseen baarimikoksi tai tarjoilijaksi, onko kellään kokemusta tästä jo? Mistä löysitte työpaikan, millainen työaika, miten asuitte ja tutustuitte ihmisiin?

Kommentit (4)

vanja

Juu onhan noita kesäleirejä ja esim ef:n/sts:n sun muiden työpaikkoja kans. Mutta tarkoitan enemmän turistikohteita, esim Kreikan tai Espanjan saaret.

muikku

Jos perus baari/sisäänheittäjä duunia meinaat niin itse tein kaverin kanssa muutama vuos takaperin 4kk kreikan kosilla sellasta.
Otettiin 2vkon äkkilähtöpaketti tjäreborgilta ja päätettiin että tullaan kotiin jos 2 viikossa ei löydy kämppää ja duunia...
Kummatkin oli tiedossa 3 päivässä :)

Sinnevaan rohkeesti paikanpäälle kysymään. Palkkahan nyt tietenkin on mitäänsanomaton mutta kyllä sillä elää.
Kosilla normipalkka oli sellanen 20-30euroa+tipit päivässä käteen.

Toi pakettimatka on siitä hyvä että on backuppi jos sitä työtä ei löydykään. Pääsee aina kotiin. :)

vanja

Oho, olipas se helposti sanottu ja tehty :D Pitää kai sitten tehdä noin, jos kerran jo muutamassa päivässä onnistuu niin eiköhän sitä sitten viikonkin lähdön voisi ottaa. Miten saitte asuntoasiat sun muut kuntoon?

noname

joo olen kuullut, että parhaiten tärppää, kun menee ennen sesonkeja suoraan paikanpäälle kyselemään töitä. palkkahan ei yleensä etelän turistikohteissa ole kamalan hyvä, mutta ainakaan itseäni se ei haittaisi niinkään, onhan se rikastuttava kokemus työskennellä ulkomailla :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat