Penkkarit - Työ ja opiskelu

blaah:)

Meillä ainakin kaikille tilattiin vakoiset haalarit, jotka jokainen sitten spreijasi mieleisekseen. Oltiin kaverin kanssa Tikruja :D

Muuta ohjelmaa meillä ei ollut kuin nuo rekka-ajelut, koska piti lähteä melkein heti ajelemaan kohti Turkua, josta sitten laiva lähti.

Sivut

Kommentit (34)

Sweety

Abiristeily 16. helmikuuta, Isabella. :D

Meillä ois oppilaskunnan hallituksen tarkoitus järjestää abipotkijaiset. Seuraavana aamuna sitten raikkaana ja iloisena vääntämään ja pelleilemään abishow'hun, mitenköhän sekin onnistuu.. :shock: Ja illalla risteilylle!
Suhteellisen paljon huolestuttaa kyllä, et missä kunnossa jengi sitten oikein on ton kolmen päivän ryyppyputken aikana, kun ei oikeen selviämään ehdi missään vaiheessa. Täytyy vaan toivoa että homma pysyy hanskassa ja hanskat tallessa... :roll:

Jeii

Mie ja kaksoisisko ollaan jotain armeijaihmisiä. Mitään yhteistä teemaa ei keksitty, mutta kaikki pukeutuvat. Ja risteilylle ollaan menossa, sitä ei väliin kyllä jätettäis :) 19.2 Mariella.

Meillä perinteitä riittää. Penkkareita edellisenä iltana kakkoset pitävät potkiaset, penkkari aamuna aamunavaus (PITKÄ) ja jotain tarkoitus olisi nostaa lipputankoon koulun seuratessa. Sitten vuorossa Abivideo, joka sisältää mitä hämärämpiä juttuja ja päivän päätteeksi Abishow, jota yläastekin on seuraamassa. Sisältää esityksiä ja palkintojen jakoja. Lopuks kakkoset kantaa meidät rekkaan 8)

Dubyamoa
Mutta meidän koululla kun ei ole "tapana" lähteä. Tylsää.

Ei noihin tapoihin pidä kangistua! Pitäis luoda uusia perinteitä :wink:

Lania

Meijän koulu oli abiristeilyllä sillon jo tammikuun alussa. Ihan kätevää, olis ollu liian kaameeta vetää kolmen päivän koomat potkiaisissa, penkkareissa ja laivalla. Abiristeily oli kyllä hauska, edelleen huvittaa ku lähettiin kavereitten kanssa koikkelehtiin käytäville ja aulaan pelkkiin lakanoihin kietoutuneina :D lysti kyllä tyssäs siihen kun laivapoliisi saapasteli hissiin vastaan ja talutti tyttöset takasin hyttiin.

Penkkareissa meillä ei oikein irronnu, kukaan jaksanu mitään pukuhommeleita keksiä erikoisemmin, kunhan hengailtiin rekan kyydissä ja keitotettiin. Abishow tais olla siinä aamulla, jotkut nimeltämainitsemattomat henkilöt saatto olla siinäkin melko huonossa kunnossa edellisen illan jäljiltä :? mut hyvin se silti meni.

Venice Queen

Joo, just meidän aikaan lukiossa oli tietenkin uusi rehtori, joka kielsi meiltä kaiken mukavan! Seuraavana vuonna reksi sai kyytiä ja abit pääs risteilylle. Ei jäänyt mitään hampaankoloon, ei...

Minä pukeuduin Nalle-asuun, eipähän ollu 20 asteen pakkasessa kylmä rekan lavalla seisoskella... Tosin meillä siellä musiikki soi ja kaikki bailas :)

blaah:)

Nooh kyllä minäkin nyt toivon että koko risteily olisi jäänyt väliin, nolasin itseni nimittäin pahasti :oops:

Mutta tuo risteilykin tuntui aika laimealta kun kaverit lähti luokkansa kanssa Kanarialle abireissulle..

koeputkilapsi

Me emme ole menossa risteilylle, ei pahemmin huvita täältä lähteä, Helsinkiin yli 200 km. Ei kyllä ainut syy, myös raha jne.

Kuinka paljon ostitte karkkia ?

Tiger

meiään on aamulla opettajien tekemä aamunavaus abeille, sitten on vanhempien kahvitus jonka jälkeen meiän abi show (sisältää opettajien palkitsemista ja abivideon ja muuta sälää) sitten abilehden lukua jonka jälkeen kakkoset kantaa meidät rekkoihin, ajelua ja sitten laivalle :D

jenzci

meillä on aamulla abiradio, sen jälkee abigaala, jossa abivideo ja palkitsemisia. sit rekkoihin.. mennää risteilylle vast lauantaina :)

siinä tulee muutama päivä juhlittuu peräkkäin.. tiistaina on illalla potkarit, torstaina penkkarit ja lauantaina risteily :D

Miffy

Meillä oli aika perinteistä menoa. Ihan hirveen kiva päivä! Aurinko paistoi ja oli kivan kirpakka ilma :)

Teemana meillä oli hullun lehmän tauti (heh), ja oltiin siis lähes kaikki lehmiksi pukeutuneita :D Kaikki saivat valkoisen haalarin, joka olikin hyvä lähtökohta lehmäks muuntautumiselle :)

Aamulla oli koululla ohjelmaa, hmm, minkähänlaista... Noh, liikkasalissa jotain :D (tästä on aikaa jo neljä vuotta, joten muisti vähän pätkii ;)). Sitten käytiin vieresellä yläasteella kiusimassa lapsosia ja jaettiin niille karkkeja ja moikattiin vanhoja opeja, ja smaa homma sitten vielä omassakin koulussa.

Sitten oli perinteinen ajelu. Se olikin toso huba; pyörittiin turun keskustassa ja menossa mukana oli siis myös Turun lukiot. hurjaa menoa mut KAAMEE pisuhätä :D Heiteltiin karkkeja ja mesottiin. Ainoo miinus oli se, etä mä sain kananmunan päähäni :( Suoraan takaraivoon, byääh...

Ja sitten illalla abiristeilylle. Joka menikin...ööh...hyvin :D Railakasta menoa, kivaa.

Mä luulen et penkkaripäivä oli yks mun elämän hauskimmista ja hyväntuulisimmista :)

Jeii

Meillä on pidetty abishow ja abivideo erillään, johtuen siitä että yläaste ja lukio samssa. Abivideo on sensuurin jälkeen aina sisältäny vähän rankempaa materiaalia, mitä ei yläasteelaisille oo näytetty. Ja showhun on yläaste haluttu mukaan, sillä heistäkin muutama on välillä saanut palkinnon.

figaro

[color=red]Siirretty uudesta aloituksesta.[/color]

Soruma
Mulla on just pian penkkarit tulossa niinkuin varmaan jollakin muullakin. Ongelmani on, että olen hirveen ujo, enkä haluaisi pukeutua miksikään... Nolaanko itseni täydellisesti jos meen tavallisessa asussa? Valitettavasti kaikki mun kaverit on musta vuoden nuorempii.. Olin koulukiusattu ekana vuonna enkä siks saanu ikäisiäni kavereita. Koulu on vieläkin osittain kamalaa. Voisko joku siis kertoa mielipiteensä siitä voinko olla pukeutumatta vai jäänkö ehkäpä kokonaan pois..? Onko jollain samaa ongelmaa..?
Jeii

Inhottavaa!

Mä luulen, että vähän voi kummeksuvia katseita tulla, jos et pukeudu ja kaikki muut niin tekevät. Mutta oma on päätöksesi, mitään ei ole pakko tehdä jos ei tahdo :) Tsemppiä sinulle kuitenkin!

Käy katsomassa vaikka www.punanaamio.fi, jos pukeutua päätät. Kohtuuhintaisia ja kivan näköisiä asuja.

figaro

Minusta pukeutumattomuus ei ole ongelma eikä se ole "inhottavaa", kuten edellinen asian ilmaisi. Kuulut yhtä lailla porukkaan ja kyytiin, vaikka asua sinulla ei olisikaan.

Ja toisaalta, pukeutuminen vaikkapa puhtaasti mustiin vaatteisiin, on jo sekin jotain :D

Sarah
figaro
Minusta pukeutumattomuus ei ole ongelma eikä se ole "inhottavaa", kuten edellinen asian ilmaisi. Kuulut yhtä lailla porukkaan ja kyytiin, vaikka asua sinulla ei olisikaan.

Minä ymmärsin, että kirjoittaja tarkoitti tuon tilanteen, kiusaamisen ja muun, olevan inhottavaa. :shock:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat