missä kesätöissä? - Työ ja opiskelu

jenzci

Hesburgerissa oon töissä, olin viime kesänä samassa paikassa. Talvella tein viikonloppuina siellä töitä.

Sivut

Kommentit (36)

Minkku

kaupan kassalla myöskin :) oikeestaan suhteillahan oman paikkani sain, reilu vuosi sitten jo. talven aikana sitten tuli käytyä opiskelujen lomassa töissä, mikä oli kyllä suuri helpotus taloudelliseen tilaan :)

Chimerah

Kesäkuussa oon 11 päivää toimistotyössä ja vajaat 3 viikkoa leikkikenttätoiminnassa (2 viikkoa näitä kahta päällekkäin niin, että aamut toimistossa ja päivä leikkikentällä).

Heinä-elokuun oon työharjoittelussa vaateliikkeessä.

siku

Olen hoitoapulaisena psykiatrisella osastolla vammaisia hoitamassa. Vai miten tuo nyt pitää sanoa. Paikan sain kun lähetin hakemuksen kun lehdessä oli ilmoitus. Pari päivää töitä takana ja kivaa on ollut :) Pari kk tuolla sitten menee kunnes taas koulun penkille.

jjutta'*'

no niitä tulee pitkin kesää pikku hommia nyt alkukesästä kukkia myymään ja sitten myöhemmin kesällä mansikoita poimiin/pakkaamaan ja ehkä loppukesästä toimistohommia :D

celestine
Belva

Thanks. :D On kyl ollu paras kesä ikinä, vaikka koko kesä onkin menny töitä tehdessä, eikä lomasta tietoakaan.

Juu aurinkoa ei oo pahemmin näkyny päivisin täältä toimiston sermien takaa :lol: ..mutta mieltä onki sit lämmittäny satojen eurojen vaatehankinnat :) .

Belva
celestine
onneksi olkoon Belva :D . ei voi sanoo ku että meillä kävi hyvä zägä 8)

Thanks. :D On kyl ollu paras kesä ikinä, vaikka koko kesä onkin menny töitä tehdessä, eikä lomasta tietoakaan.

Belva
celestine
sähköisen hakemuksen lähetin ihan vitsilläni ja sain paikan :lol: . Tänne on tosi vaikea päästä ja yleensä vain suhteilla, mun työkokemuskin oli ihan uuno :shock:

Mulla sama tilanne. :D Nyt olen ollu melkein 3,5 kk oman alani kesätöissä ja eilen varmistui, että pääsen samaan paikkaan työharjoitteluun syksyllä 8 viikoksi! 8) Luultavasti myös ensi kesänä kesätöihin, saa nähdä. Työskentelen siis laboratoriohommissa eräässä tutkimuskeskuksessa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat