Malliksi? - Työ ja opiskelu

Zannuska

Onko kukaan teistä miettiny mallinhommia? Monenlaisia malleja tarvitaan :)

Ite oon saanu ihan kivasti hommia GalleriAmo.comista, se ei ole mikään mallitoimisto, vaan nettiportfolio, jolloin et joudu mihinkään hämäriin toimistohuijauksiin. Toimit täysin freelancerina :)

Reippaasti kokeilemaan!

Zannuska

[color=red][size=9]Siirretty Yleinen -topicista tänne... ;) figaro[/size][color=red][/color]

Kommentit (14)

Allu

Mä oon ollu kans malli töis..se on hauskaa työtä..jos sitä nyt voi työks sanoo...mull seon enemmän harrastus..Haluun kyl malliks ja ehkä tunnetuks malliks..mut ensiks pitää olla koulutus..Ei ne mallitoimistot haluu mitää bimbo nukkeja...paitsi jos oot ERITYISEN HYVÄN NÄKÖINEN ja ainuutlaatuinen.. :shock: oon koht 18v ja malli uras se on melkein keski ikä....jos sul eii mitkään super hyvät geenit..rypyt tulee vast 30v ja pysyt aina laihana ja pirteänä... :? Mut suosittelen käydä erilaisis mallitoimistois ja kysellä ammattilaisilt mitä mieltä he ovat sinusta ja onks sul mahdollisuuksii :D MAlleja tarvitaa :!: :!:

figaro
Jimmy KImmel
Allu
Kiitos tonttu :D

Hauskin juttu ikinä! :lol: :lol: :lol:

No älä nyt! Vaatiihan jokainen foorumi itselleen yhden tontun :D Minä mielelläni voin tämän tittelin itselleni ottaa - tai olen ottanut :lol:

Back to topic.. Itsestäni on joskus otettu koekuvia mallin töitä ajatellen - siis xl-mallin. Harmittaa vain, kun kuvat on kaikki puolikuvia eli vartalokuvat puuttuvat. Tekisi mieli ihan piruuttaan joskus otattaa ja lähettää - ja kokea sen, mitä eri toimistot sanoisivat tällaisesta amatsonista :D :D :D

Tiger

minun mallinurani päättyi siihen ettei ollut varaa mennä mallikoulutukseen, ja into lopahti siihen... Kävin tosin vain yhdessä toimistossa..

Jeii

Toi on totta. Moneen toimistoon otetaan, jos on mallikansio valmiiksi kuvattuna, joka maksaa sitten muutaman sata euroa, mutta esimerkiksi Nordicmodels tarjoaa sitten ilmaisen kurssin valituille.

Lania
figaro

Itsestäni on joskus otettu koekuvia mallin töitä ajatellen - siis xl-mallin. Harmittaa vain, kun kuvat on kaikki puolikuvia eli vartalokuvat puuttuvat. Tekisi mieli ihan piruuttaan joskus otattaa ja lähettää - ja kokea sen, mitä eri toimistot sanoisivat tällaisesta amatsonista :D :D :D

Mua vähä harmittaa, kun kävin yhen malli-/tyylikurssin, mut erinäisistä syistä skippasin muutamat kerrat. Jäi sitte poseeraukset tallentamatta ja pari muutakin juttua välistä :( enkä saanu aikaseks niitä korvata. Muuten kyllä oli ihan hauskaa "opetella" käveleen nätisti (paitsi mulle sanottiin et osasin jo valmiiks, hähä) ja istuun sirosti ja muutenkin oleen fiksu ja asiallinen ja edustava ja näyttävä.

Teresa_

Suomessa on sellanen tilanne noitten mallitoimistojen kans että noihin parhaisiin toimistoihin kuten paparazzi, model boom, fondi otetaan ilman tollasia kursseja mutta niihin on tietty vaikeempi sit päästä. Sit on paljon niitä b-luokan mallitoimistoja joihin pääse kuka hyvänsä joka on suorittanut kyseisien mallikoulun kurssit... ja ne kurssit tietty maksaa paljon..

Kiki_

Olen miettinyt, että mitä niissä haastatteluissa edes tehdään?
Tarkoitan niitä, että jos vaikka aikoo razzille, niin mitä siellä haastattelussa silloin tehdään?
Joutuuko siinä kävelee jossain korkkareissa ympäri huonetta ja kertoo harrastuksensa aja tämmöset..
:D

Susette

Fashion teamilla piti ainakin täyttää yhteystietokaavake, johon kirjattiin omat mitat jne. Sitten kyseltiin jotain ja mainostettiin mallikurssia. Siinäpä se, en mennyt mallikurssille, joten homma jäi siihen.

Varaosasydän

Mulle on tosi moni sanonu että pärjäisin varmaankin mallina, mutta minä kun inhoan sitä että mua tuijotetaan ja erityisesti sitä että musta otetaan kuvia.. Että siihen jää... :roll:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat