Kynsimuotoilijaksi? - Työ ja opiskelu

Shandril

Oon tässä miettiny että haluaisin lähteä opiskelemaan kauneudenhoitoalaa.. siis tarkemmin kynsimuotoilijaksi. Vääntämään ihmisille rakennkynsiä yms :) Mutta, vaikka kävin googlettamassa niin en siltikään löytäny mitään varteenotettavia paikkoja mitkä järjestää koulutuksen tai kursseja.Vinkkejä?

Tiiän että ne saattaa olla aika kalliitakin, mutta voi tosiaan olla yksityinenkin pulju :wink:

Kommentit (5)

Jonnah85

Itse opiskelen kauneudenhoitoalaa. Mä valmistun kosmetologiksi ja parturikampaajaksi. Meillä noihin kosmetolgiopinoihin ainakin kuuluu kynsien hoito tms.muut toimenpiteet, mut mun mielestä oon joskus kuullut sellaisista viikonlopunkursseista, joissa opitaan tätä alaa.

Mut se on just joku yksityinen koulu eikä kurssien hinnat oo mitään kauheen pieniä... :roll:

Minj-

Ite oon kanssa hakemassa kauneudenhoitoalalle. Ja oon ottanu selvää että en usko ettet pysty pelkästään kynsienmuotoilua lähteä opiskelemaan. Asiasta en tietenkää ole varma mutta näin uskoisin. Luulen että voit opiskella kauneudenhoitoalaa esim. Kosmetologiaa ja sitten voit ottaa lisäkursseja, mm. kynsienhuolto/laittamista , maskeerausta yms :) Ei ole varmaa tietoa mutta kavereita on kauneudenhoitoalalla ollut/on niiltä kuultua tietoa :>

lil_mermaid

luulen että pitää mennä vaan kosmetologikouluun..siellähän tehdään kai joka tapauksessa noita kynsijuttujakin, että kai sillä pohjalla pitäis pärjätä.. pistät sitten pystyyn vaikka oman puljun:) jonkun kynsistudion.

Jeii

Mä luulisin kanssa että homma menee noin. Ensin kauneudenhoitoalaa ammattikoulussa, jonka jälkeen erityisiä kursseja ja oma liike pystyyn.

Entäs ootko ajatellut oppisopimuksella kouluttautua? Saattaisi olla, että löydät kauneudenhoitolan, joka on erikoistunut kynsiin. Siinähän opit perusjutut ja lisäksi juuri niistä kynsistä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat