KESÄTÖITÄ... - Työ ja opiskelu

omppu

Niin onko ehdotuksia kesätyöpaikoista??? (mieluiten tampereen seudulta...) :wink:

Kommentit (13)

sopuli

Oletko minkä ikäinen? Jos olet täysi-ikäinen niin sittenhän voit hakea vaikka mihin (riippuen koulutuksestasikin). Jos olet alaikäinen niin kesätöiden saaminen aika paljon vaikeampaa...

Miffy

Mene ens vaikka Työkkärin sivustolle www.mol.fi . Sieltä voit ettiä töitä (hakuun voi syöttää paikkakunnan jolta töitä hakee sekä etsiä vain kesätyötä). Toinen vaihtoehto on, ett äsoittelet paikallisiin yrityksiin (kauppoihin esim, niihin voi päästä, vaikket olisikaan vielä ihan täysikäinen. Mitä ny nopsaan tulee mieleen: jätskimyyjä, kaupan täti, siivousta... Kyllä sä varmaan keksit. Kandee laittaa tosi monta hakemusta, et joku tärppäis :) Ja paras hakuaika on NYT :)

Jeii

Todellakin kannattaa olla nyt jo hyvissä ajoin liikenteessä!

Mieti vaikka paikkoja, joissa olet ollut työharjottelussa (jos olet jossain ollut) yläasteella tai vanhempana, entäs vanhat tienaa tonni- paikkasi (näissähän on jokainen joskus ollut :P ) ? Voi napatakin, jos naamasi ja nimesi on jäänyt mieleen, siis hyvällä tavalla :lol:

taizu

Minä en saa aikaiseksi soittaa, vaikka kuinka on numero ylhäällä.. Samaan paikkaan tosin soitin viimekin vuonna.. silloin luvattiin ja kuukauden päästä ei tunnettukaan.. Siistiä!

Shandy

Aamulehessä on kans noita työpaikkailmotuksia, ja on haetaan siä välillä ihan kesätyöntekijöitä. Jossain viime viikon lehessäkin oli et Only (tai joku muu vaateliike, muistaakseni just Only, tai sit Vero Moda tai joku) hakee tre:lle ja pirkkalaan kesätyöntekijöitä. En muista oliks siinä ikärajaa.

Pirpana

Toivottavasti täältä pikku mansikkakylästä löytyy myöhäiselle linnulle vielä joku paikka. Berliininmatka kahmaisi just kivan summan tililtä.. :lol:

vihollinen

Monella kaupungilla on kesätyöpaikkoja tarjolla nimenomaan nuorille. Ainakin tampereella on ja muutamassa lähikunnassa.
Tarjolla on paikkoja mm. rantavahdiksi, puistotyöntekijäksi, ulkoiluttajaksi vanhainkoteihin, leikkitätejä leikkipuistoihin, jne jne..
Tosin, niiden haku on mennyt jo umpeen.

Maruchka
vihollinen
Monella kaupungilla on kesätyöpaikkoja tarjolla nimenomaan nuorille. Ainakin tampereella on ja muutamassa lähikunnassa.
Tarjolla on paikkoja mm. rantavahdiksi, puistotyöntekijäksi, ulkoiluttajaksi vanhainkoteihin, leikkitätejä leikkipuistoihin, jne jne..
Tosin, niiden haku on mennyt jo umpeen.

Eipä kaikkien. Kannattaa tarkistaa!

Disturbance

Mua kiinnosti aikoinaan keittiohommat ja ruuanlaitto, kun olin paassy yla-asteen tyoharjotteluun pitopalveluun suhteiden kautta.

Eli ihan rohkeesti otin vaan Keltaset Sivut ja rupesin ettimaan lapi pitopalveluita sun muita vastaavia mun alueella. Sainkin tosi mukavan paikan! Suoraan soittaminen ja henk. koht. paikan paalle kayminen toimii kaikkein parhaiten!

Nimim. Kokemusta on noiden hemmetin kesatoiden metsastamisesta...

taizu

Sain viimein ilmoitettua itseni mahdolliseen kesätyöpaikkaan, saas nähdä, lykästääkö tänä kesänä..

Olen menossa samaan paikkaan keväällä työharjoitteluun, joten paikka tullee tutuksi siinä..

pikku-kata

Mansikanpoimintaan, jos on mahdollisuus. Ite olin viime kesänä ja meen tänäkin kesänä, jos ei muuta työtä löydy.

Toi homma kyllä vaatii pikkasen kuntoa ja siinä palaa helposti iho, jos just ne hellepäivät sattuu kohalle. Itellä palo molemmat kädet, selkä, pohkeet... Eli suojaus pitää muistaa.

Ihan hauskaa hommaa on, varsinki jos on kavereita joiden kans pälpättää työn ohessa. Mutta ei nyt kuitenkaan niin hauskaa et ekana miettisin tuota hommaa...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat