Toukotanssiaiset 2009 - Ihmiset ja ilmiöt

milian

Nyt päätin olla ajoissa ja kysellä jo nyt josko täällä pyörisi kadettien morsiammia tai entisiä aveceja?

Oletteko olleet tai ootteko menossa keväällä 2009 toukotanssiaisiin? Millaista on ollut tai tiedättekö millaista tulee olemaan? :D Nuo kun eivät päivitä ollenkaan mpkk:n sivuja eikä niistä ota mitään selvää. Eivät myöskään ilmoittele kadeteille paljon etukäteen juhliin liityvistä asioista, samahan se miehille on mitä missä milloin, kun saavat suoraan sängystä nousta pistään sen saman puvun päälle ja menoks! AARGH mikä vääryys! :twisted:

Kommentit (4)

Edeli

No niin, piti nyt sitten tänne rekisterötyä :) Eli en tietääkseni ole yhdenkään kadetin morsian mutta yhden tyttöystävä, ja tulossa toukotanssiaisiin.

Juhlista en tiedä paljon mitään, mikä taitaa olla saman verran kuin sinä tiedät :) Iltapuku pitäisi ilmeisesti päälle vetää. Ja mä oon ymmärtänyt että kadetit on vasta alkaneet suunnittelemaan tarkemmin niitä, joten ei kai tietoa vielä voi saadakaan. Vähän jo jännittää..

milian

Ihme on tapahtunut, viestiini on vastattu :D

Joo, ovat tosiaan mielestäni taas vähän myöhässä näissä järjestelyissänsä.. Käsitin ton äijäni puheista, että se on siis cocktail tilaisuus, johon on kuitenkin pukeuduttava iltajuhlan mukaan pitkään iltapukuun.
Kunnon ruokaa ei ole, mutta kuulemma pelkillä cocktailtikuillakaan ei tarvi tulla toimeen. Niitä isoimpia herroja ei paikalla vissiin ole, joten kannattaa kuitenkin syödä hyvin ennen juhlia ettei nouse ekan tunnin aikana päähän.

Jos oot tuoreempi tyttöystävä niin pienenä varotuksen sanana, että viinaa siellä tosiaan juodaan oikein kaksin käsin ja pienellä "kuka juo eniten" meiningillä :lol: Niin oli ainakin sarka -juhlissa jossa ne isommatkin herrat oli alkuillasta paikalla. En ollu moiseen varautunu ja romanttinen hotelliyö menikin sitten persiilleen kun toi upseeri muttei herrasmies sammu kylppäriin ja aamusti oksensi verta :evil:

Toukotanssiaisiin olen henkisesti paremmin valmistautunu :P kunhan vielä sais työharjottelun sumplittua niin ettei tarvi sillon olla töissä..

Edeli

"Cocktail-juhliks" se munkin ukko on niitä kutsunut, mistä saakin kivaa kinaa aikaseks :D Ei siellä voi sit pitää pitkää iltapukua! Mutta tietenkin pitää sitten kuitenkin iltapuku hankkia.

Mä en ole enää ihan tuore tapaus, mutta sen verran kuitenkin että en oo noita juhlia kiertänyt. Mutta juomapuoli on kyllä tullut selväks :wink: Enkä mä niistä juhlista hirveesti romantiikkaa odotakaan, vaan lähinnä hauskanpitoo höystettynä juurikin sillä alkoholilla :D Mun ja äijän väliset paukkukisat jätetään kyllä tällä kertaa väliin, ettei käy niinkuin sun miehelles. Mahto kyllä harmittaa, mutta toivottavasti teillä oli muuten ihana ilta :)

Iltapuku sulla on varmaan jo? Kute jo ylempänä sanoin, mun pitäis vielä semmonen ostaa/lainata/tai-"lainata"-kyseenalaisia-keinoja-käyttäen. Ootko jo miettinyt hiuksia sun muuta?

milian

Olis mulla toi viimevuotinen iltapuku, mutta sehän ois etikettivirhe ;D nojoo, voi olla että tulee laitettua se sama, opiskelijabudjetti kun on mitä on. Mies tosin lupas maksaa uudenkin, että pitäiskö ihan hyväkskäyttää sitä kun mut sinne juhliinkin pakottaa.. :D

Matkaa juhlapaikalle tulee kolmisensataa kilsaa, joten tällä kertaa ajattelin tilata kampaajan Helsingin päästä. Nythän ne juhlat oli lauantaina niin pitäis olla aikaa. Saa sitten siinä kampaajan tuolissa jo alotella ettei häviä miehille!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat