Väärinkäsityksiä - Ihmiset ja ilmiöt

shazzer

Missä tilanteessa olette/joku tuttunne on käsittänyt jotain ihan väärin?
Kyseessä voi olla hauska pikkujuttu tai vähän nolompikin. Vai onko kenties ollut jotain vakavampiakin seurauksia?

Mulla tulee silloin tällöin huomattua ihan pikkuasioita, kuten tässä vasta olin poikaystävän asunnon kellarissa menossa pyykkitupaan. Siinä pyykkituvan ovessa oli lappu jossa luki "HUOM!" ja jotain tekstiä kuinka pyykkituvassa käyttäydytään. Lopussa luki lappusen laatija eli Hallitus. Hetken aikaa mietin että onpa ystävällisiä kun noin antavat haleja. Luin siis ensin että HALITUS :roll: :oops:

Avautukaa kunhan saatte mieleenne jotain.

Sivut

Kommentit (42)

ena

Mulla on kyllä yks aika paha kuulomoka sattunu... Isä kerto minulle että paikallisen koruliikkeen poika tekee sukupolven vaihdoksen. Siitä tuli sillä aika usein puhetta kaikkien ihmisten kanssa ja kaikki niin innossaan siitä olivat... Ihmettelin ihmisten avarakatseisuutta ja injnostusta asiaan, koska olin itse kuullut isän puhuneen sukuPUOLEN vaihdoksesta... Siinä sitten ehkä noin viikon asiaa ihmeteltyäni möläytin kysyä koko perheen ollessa paikalla, että niin onko se poika sitten aiemmin ollu mies vai nainen... Jäivätpä äiti ja isä minua aika ihmeissään tuijottamaan... Ja sitten sain tietysti tietää että kyse tosiaankin oli vain sukupolven vaihdoksesta :lol:

Tapsu

Lukiossa kun olin niin yhdelle kurssille yhden miespuolisen kaverin kanssa kuvattiin jotain matskua että piti editoida joku juttu. Tämä sai "mahtavan idean" että järkytetään kaikkia (kun hän on homo ja sai siitä haukkuja) ja pussaillaan siinä videolla. No sitten vaan pussailemaan ja joku kuvaamaan. Olivat vielä miun ensimmäiset kunnon pusut. Ei kuitenkaan sitä matskua käytetty.

Tästä sitten kerroin tuolle nykyiselle mesellä kun juteltiin (ei oltu silloin vielä edes tavattu, eikä seurusteltu), en muista miten päädyttiin tähän, ja sanoin jotain että oli miun eka kerta jolla tarkoitin siis sitä että ekat kunnon suudelmat. Taisin kuvailla videota että pussailtiin ja sellasta.. No tämä sitten käsittää että harrastettiin seksiäkin siinä, ja että siinä ois menny miun neitsyys, ja kuvattiinkin se vielä :roll:

Noh nähtiin sitten ensimmäistä kertaa ja jotenkin päädyttiin vällyjen väliin, neitsyys meni ja ei ollut kovin ruusuinen eka kerta. Oliko sitten seuraavana päivänä kun avauduin että sattuihan se ja että menkat alkoi, ettei sentään verta vuotanut neitsyyden menettämisen takia vaan ne oli ne menkat kun alkoi myöhemmin tulemaan verta. Siinä sitten tuli ilmi että mies luuli minun menettäneen neitsyyden tälle homolle siinä kun kuvattiin pussailua.

Onneks saatiin asia selvitettyä ja kaikki kääntyi parhain päin, enää ei ekasta kerrasta oo sellasta morkkistakaan mikä oli jonkun puoli vuotta - vuoden tuosta illasta :) Mutta oli aika outo väärinkäsitys.

JJEMMY

Miulle ei nyt tuu mitää kunnon esimerkkiä mieleen näin äkkiseltään (tuun kyllä kertomaan heti kun käy taas näin...) mut siis kun joku selittää jotain juttua, tai näyttää jotain tms. ja sen luulee ymmärtäneensä oikein, sit kommentoi asiaa jotenkin. St toinen kattoo oudosti ja kysyy että mitä ihmettä, sit älyääkin mielessään ettei ymmärtänyt juttua aikasemmin vaan vasta nyt älys, menee kauheen noloks ja yrittää selitellä että oli jutussa ihan mukana alusta alkaen. Tiedättekö? :lol:

Oon muuten älyttömän huono selittämään. Yritän kuvainnolistaa paremmin kuhan keksin jonkun esimerkin... I'll be back.

TaskuMyy

Siittä on kauan aikaa, ko serkkuni(miespuolinen) oli alkanut seurustella erään Maijan kanssa (nimi keksitty). Ja nähtiin pitkästä aikaa ks. serkun kanssa ja jäätiin jutteleen niin eikö Maija tullu siihen ja alkanu repimää serkkuanni hihasta jne..
Se luuli että isken ks. miestä kun ei tienny että olen serkku..
Maija tokas: 'tule nyt, ei joudeta jäämään jutteleen kaikkien ex horojesi kanssa''
Mieh vuan tokasin: ''Sori en ole Matin horo olen hänen serkkunsa''

Pikkusen Maija meni punaseksi :lol: :lol: :lol: :lol:

shazzer

Hei hyviä juttuja! Ajattelin ensin että kukaan ei varmaan keksi mitään mutta loistavaa täällähän on jo hauskoja juttuja! Lissää vuaan! Minun täytyy myös keksiä lisää kun tulee mieleen..

JJEMMY
Miulle ei nyt tuu mitää kunnon esimerkkiä mieleen näin äkkiseltään (tuun kyllä kertomaan heti kun käy taas näin...) mut siis kun joku selittää jotain juttua, tai näyttää jotain tms. ja sen luulee ymmärtäneensä oikein, sit kommentoi asiaa jotenkin. St toinen kattoo oudosti ja kysyy että mitä ihmettä, sit älyääkin mielessään ettei ymmärtänyt juttua aikasemmin vaan vasta nyt älys, menee kauheen noloks ja yrittää selitellä että oli jutussa ihan mukana alusta alkaen. Tiedättekö? :lol:

Haha, tiedän todellakin :D :oops:

celia
JJEMMY

Todellakin ymmärrän, käy lähes päivittäin töissä (vielä nolompaa). :oops:

olematon

kerran satuin samaan aikaan rapun ovelle yhden sedän kanssa. Olin jo menossa ovelle , mutta setä käveli pokkana kovaa mun ohi ja ehti ensin. Sitten se jäi juhlallisen näkösenä pitämään ovea auki ja mä luulin että mulle, koska olin ollu siinä ensin, mutta änkiessäni ovesta ja sanoessani "kiitoss" huomasin että sieltä kannettiin jotain isoa systeemiä ulos ja ne joutu laskee se alas ku meinasin juosta niitä päin jotka kanto sitä... :oops:

shazzer

Tämä ehkä enemmän kuuluu väärin kuultujen laulunsanojen-puolelle, mutta huvitti niin paljon että kerrottakoon tänne.
Kuulin radiosta happoradion uusimman kappaleen ja laitoin mieleen laulun nimen jotta sen voin metsästää itselle. Se oli joku "tsekevaara" mietinki mistä moinen nimi, mikä se tollanen vaara on.
Kun sitä ei löytyny mistään, menin erään radioaseman sivuille tsekkaamaan mikä sen nimi on, ja kyseessä olikin Che Guevara.
Mikään tsekevaara :lol:

angeliina
shazzer
Tämä ehkä enemmän kuuluu väärin kuultujen laulunsanojen-puolelle, mutta huvitti niin paljon että kerrottakoon tänne.
Kuulin radiosta happoradion uusimman kappaleen ja laitoin mieleen laulun nimen jotta sen voin metsästää itselle. Se oli joku "tsekevaara" mietinki mistä moinen nimi, mikä se tollanen vaara on.
Kun sitä ei löytyny mistään, menin erään radioaseman sivuille tsekkaamaan mikä sen nimi on, ja kyseessä olikin Che Guevara.
Mikään tsekevaara :lol:

mulla on tää ihan sama ;o vihaan tota kappaletta muuten.

zera

Puhuttiin kerran kaverin (sanotaan vaikka Minna) kanssa yhdestä toisesta kaverista (vaikka Emmi). Emmi oli harrastanut seksiä yhden meidän koululaisen idiootin kanssa, josta keskusteltiin. Minna sanoi "tosi tyhmää mun mielestä" ja mä sanoin siihen "no ei se nyt niin tyhmää ole Emmiltä. Se on sellanen hupsu." Ja minna tietenkin kuuli, että HUTSU. :lol: No se sitten sanoi Emmille, jossain tilanteessa, että olin sanonut häntä hutsuksi. No en tietenkään tajunnut yhtään mitä hän tarkoitti kun en muistanut että olisin sanonut. No sitten Minna selitti sen tilanteen, että silloin olin sanonut. Onneksi satuin muistamaan että tosiaan olin sanonut häntä HUPSUKSI :D Hassu väärinkäsitys.

shazzer

Luulin pienenpänä kauan aikaa, että 7up-limsa lausutaa "Zup" Eli tuo 7 menee Z:ksi
Tämä tuli mieleen kun lun tuota toista topicia. En taida olla ainut :D

gnirom
shazzer
Luulin pienenpänä kauan aikaa, että 7up-limsa lausutaa "Zup" Eli tuo 7 menee Z:ksi
Tämä tuli mieleen kun lun tuota toista topicia. En taida olla ainut :D

Et tosiaan ole ainut, minäki luulin lukioon asti ihan samoin :D

olematon

Mä taas olin joskus ihan innoissani väittämässä et olvilla ei oo mitään logoa missä ois se olvin teksti. No niin no mitä nyt muuten vaan se tynnyri. Mut mä en ollu tajunnu että siinä kun lukee "OLVI" että se teksti näyttää ihan tynnyriltä #-o mut tajusin sentään itse ennenkuin väitin :D Mä luulin et kaikis olvin systeemeissä on vaan sellanen tynnyrin kuva :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat