kummitusjutut? - Ihmiset ja ilmiöt

zera

Onko kellään kokemuksia yliluonnollisista ilmiöistä? Äänistä tai näyistä. Itse en ole mitään kokenut, enkä oikeen uskokaan niihin. Jotkut kaverit kertovat juttuja, että ovat kuulleet jotain ääniä kotoaan jne... Itse yritän aina keksiä järjellisen selityksen näille.

Uskotteko te? Onko jollain kokemuksia tällaisesta?

Kommentit (5)

Mistake

Kummitus jutut on tosi mielenkiintosia :)

Mun kaverille on sattunu kauheesti kummitus juttuja kun se on asunu keskellä ei mitään kolmekerroksises talos mis oli 4h keittiö, olohuone yms.
Niin kerran syksyllä, sen vanhemmat oli baarissa ja se yksin kotona koira seurana. Kaverini sanotaan nyt vaikka kaisa, istui sohvalla ja katsoi telkkaria kaikessa rauhassa. Kaisa katseli telkkarin vieressä olevaa korkeaa lasikaappia missä oli laseja ja maljakoita. Yhtäkkiä kaappi lähti kallistumaan hitaasti, kaikki lasit ja maljakot putosivat koiran päälle joka oli maannut kaapin edessä. Kaisa vaan katsoi, ei siinä tilanteessa muuta olisi ehtinyt tehdä, samantien kaappi kallistui takaisin paikoilleen. Kaisa katsoi hetken laseja ja maljakoita lattialla ja koiraa joka ulisi pöydän alla.

olematon

Siis mä oon kauhia friikki näihin juttuihin ja on mulle itelleki käyn kaikkea pelottavaa x) Mäkin koitan aina keksiä järkevän selityksen mut aina ei vaan keksi. :roll: Mielikuvitus ku lähtee laukkaamaan niin.. hohhoh. Mutta jotkut jutut on mullekin käynyt ihan niin että ei osaa odottaa, eli ei oo tavallaan siinä mielentilassa että pienikin rasahdus pelottais.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat