Mitä ajattelet tuntemattomasta? - Ihmiset ja ilmiöt

Cisurda

Kertokaa laukkaako teidän mielikuvituksenne koskaan katsellessanne tuntemattomia ihmisiä kadulla, bussissa, rautatieasemalla, puistossa yms. paikoissa? Kuvitteletteko millainen elämä jollain saattaa olla ja minne hän on menossa?

Itse harrastan ainakin tätä usein :lol: En pääse eroon mielikuvasta usein samassa bussissa aamuisin istuvasta nuoresta miehestä. Hän on kuin suoraan amerikkalaisesta leffasta missä räjäytellään pommeilla taloja taivaan tuuliin. Musta takki, heviletti, peiliaurinkolasit ja iso musta täynnä tavaraa oleva urheilukassi. Kaiken lisäksi, kun jää samalle pysäkille kanssani, hän juoksee suin päin tien yli mistä kohtaa sattuu kuin olisi myöhässä tärkeästä mafiatapaamisesta tai pommi tikkittäisi kassissa viime minuutteja.

Mielikuva kuitenkin koki kolauksen, kun näin miehen iltapäivästä taas bussin kyydissä. Tällähän kertaa oli ilman aurinkolaseja ja jättikassiaan pikkuinen kissa häkissä vieressään penkillä. Miekkonen oikein kisutteli ja silitteli mirriään häkin rakosista niin hellyyttävästi. Eipä ollutkaan niin vaarallisen oloinen kaveri mitä ensiksi ajattelin :D

Kommentit (9)

FeCo

HeH :D Onneksi joku muukin harrastaa tuollaista. Mä istuskelen usein julkisilla paikoilla ja katselen ihmisiä. Siis en arvostele tai ajattele mitään pahaa. Katselen ja keksin heille uudet elämät. Asunalueellani hiippailee usein ränsyinen puliukko. Muille hän on tuntematon, mutta mä olen nähnyt sielujeni silmin miehen menneisyyden ja elämän. Mies hilpailee yleensä kaulassaan roikkuvaa kaulakorua. Ilmiselvästi muisto nuoruus vuosien palavasta rakkaudesta, minkä menetti traagisella tavalla. Hih :D

E

Minäkin harrastan tuota :)

Jos vaikka pitää odotella jossain jotain tmv, katselen poikkeuksetta ihmisiä ja mietin, millaisia he ovat, mihin ovat menossa, jne.
Hauskaa ajanvietettä! :)

marimma

Oprahissahan tästä muuten oli juuri taannoin. Päättipä Oprah sitten käydä katsomassa myös erään "naapurin" kotona millasta siellä on :)

Mutta kyllähän tätä tulee itsekin tehtyä että miettii ja ehkä jopa keksii "tarinan" vastaantulijoille :)

Charlene

ja khyllä! Kassalla tulee väkisinkin luotua mitä ihmeempiä käsityksiä ihmisistä. Muutamista ihmisistä on mulla jo vankka mielipide. Kuten tästä yhdestä oudosta viiskymppisestä ukosta, joka tulee aina kassalleni ja maksaa kahdenkympin ostoksensa 500 euron setelillä :shock: . Siitä mulla on käsitys, että se tekee jotain pikkunättiä pimeetä bisnestä ja tulee sitten rikkomaan rahaansa :lol: . Se myös vaikuttaa hieman ujolta, mutta epämielyttävältä. Kuvittelen sen käyvän huorissa. Ja sen vanha ruma ruskea nahkatakki ei yhtään edistä mun mielikuvitusta :D . Olis kiva tietää kuinka kaukana mun veikkaus on todellisuudesta.

jaha mun yksi sana oli blokattu :lol: . sanotaan sitten että kuvittelen miehen käyvän maksullisten naisten luona :wink:

shazzer

Mullakin näitä kuvitelmiä riittää!
Tiedän tasan tarkkaan kuka on rikas miljonääri, köyhä kulkuri, etsintäkuulutettu vankilakarkuri, homoseksuaali, entinen himo-urheilija, jne. :wink:
Okei, ehken ihan tasan tarkkaan mutta mielikuvitusta riittää :D

Lukretia

No, joskus jos näen jotain tuntematonta ihmistä paljon, alan miettiä, mikä tämä on miehiään.

Täällä päin liikkuu yksi keski-ikäinen paljon juoneen ja polttaneen näköinen mies bichon frisén (miten se kirjoitetaan) kanssa. Mies hengailee välillä koiransa kanssa ostoskeskuksen pihassa juoppojen kanssa. Se myös kävelee koiran kanssa pitkiä lenkkejä ja kun se lähtee autolla johonkin, koira on siellä takapenkillä.

Tämä mies on kyllä saanut mut miettimään. Ei kai kukaan mies ota yksin itselleen oma-aloitteisesti ja vapaaehtoisesti tuollaista puudelirotua? Tai jos ottaa, on kyllä aika erikoinen mies! En ole kuitenkaan koiraa nähnyt ikinä kenenkään naisen kanssa ulkona, joten olen pohtinut, että ehkä miehen vaimo on kuollut ja nyt mies elelee kahestaan koiransa kanssa. Jotenkin tosi liikuttavaa, miten se huolehtii siitä koirasta.

NeitiMielenkiintoinen

Liian usein tulee mietittyä ennemminkin, että mitä muut tuntemattomat ihmiset ajattelevat minusta...

Mutta kyllähän tuota tulee pohdittua, että millaisia jotkut kadulla törmäävät ihmiset olivat lapsena, onko heillä lapsia, seurustelevatkohan ne, millaisia olivat ensimmäisessä seurustelusuhteessaan, mitä työtä tekevät yms yms. :D

Tsein

Just tänään huomasin taas miettiväni, ketä ovat ihmiset, jotka kanssani matkustelivat julkisilla kulkuvälineillä. Selvästi yksi homo"pari" oli asemalla kanssani. Vain toinen nousi bussiin. Olivat olleet jonkin aikaa yhdessä, mutta nyt päättäneet erota. Eivät hymyilleet juurikaan.

Samaan bussiin tulivat veljekset, joita isä saattoi ja totesi poikien noustessa bussiin, että "tervetuloa taas". Pojat olivat käyneet isän luona vierailulla kesän alussa, vaikka asuvat äitinsä luona toisella paikkakunnalla vakituiseen. Ero tuli vähän yllätyksenä kaikille.

Sellasta porukkaa.

Merilyn

Yleensä kavereiden kanssa tulee tätä harrastettua ainakin!
Parhaiten jäi mieleen kun olimme espanjassa sellaisessa pienessä baarissa melkein koko illan, ja siellä henkilökunta oli aivan selvästi perheyritys :lol: siis tähän tulokseen tulimme. Tarjoilijapoika oli selvästi omistajan vävypoika, koska poikaa suunnilleen samanikäinen tyttö oli myös töissä paikassa, ja näimme heidän välillään kemiaa. Ja omistajankin päättelimme siitä, kun tyttö ja poika menivät välillä erääseen huoneeseen, josta välillä tuli meininkiä katselemaan hieman vanhempi mies arkivaatteissaan, joka siis selvästikään ei ollut asiakas. Kuvittelimme siis, että köyhä poika oli tavannut rikkaan baarinomistajan tytön, ja sitten appiukko oli päästänyt pojan töihin baariin, että hän pystyisi kunniallisesti elättämään tyttärensä :lol:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat