Sotkin asiani POLIISIN kanssa! - Ihmiset ja ilmiöt

Naomi

Kuten edellisestä alottamastani keskustelusta näkyy, niin yritin baariin sisään kaverini papereilla, jotka sitten baari takavarikoi.

NOH,minä sitten kilttinä tyttönä ajattelin tiedustella papereita POLIISILTA, jotta kaverini saa paperinsa takaisin. Tämä poliisisetä olikin ilkeä ja arvasi koko homman ja sanoi erittäin ilkeästi ja vittuuntuneena, että: "MITÄ HITTOA SINÄ TÄNNE SOITAT?NE ON KAVERISI PAPERIT EI SINUN. TAISIT YRITTÄÄ BAARIIN SISÄLLE KAVERISI PAPEREILLA EIKÖ VAIN???EIKÖ VAIN??? NIIN TAISI KÄYDÄ?! SOITELKOOT KAVERISI ITSE TÄNNE!"

Minä kielsin koko homman!!valehtelin poliisille! Olen ihan paniikissa, että joudun putkaan tai saan jotain päiväsakkoja! Ja se, että poliisi huusi minulle! Kerroin kyl kaverille, et soitin poliisille sen puolesta,mut seki pelästy sitä että mitäs tässä tulee käymään, vaik koko papereita ei hakis olleskaa!
'

KERTokaa rakkaat COSMOLAISET: Olenko pulassa poliisin kanssa?
ps.heillä on numeroni(soitin kännykästäni)ja nimeni(sanoin oikean nimeni).

Sivut

Kommentit (20)

Tsein

Ei ole mitään ongelmaa. Et ole vaikeuksissa.

Miksi ihmeessä sinä soittelet kaverisi papereiden perään? Hänen ne on sieltä laitokselta noudettava, jos aikoo ne saada takaisin.

zanzibar

e todellakaan mitään ongelmia tulossa, mistä ne edes syyttäisivät? kun ei mitään todisteitakaan... kyllä mullakin poliisina menis hermot kun jatkuvasti noita papereita talteen ottavat kun ihmiset lainailee niitä, tietenki poliisin käytös oli ehkä tuhan tökeröä..

Naomi

okei, kiitos teille nyt saan unta ensi yönä!:)

Mut vapisen vieläki, ku mietin miten se poliisi huusi mulle:s

Poliisien kanssa ei pelleillä:s

naru

hohoo, sain aika hyvät naurut :lol: ja pitikö tästäkin aloittaa oma keskustelu? Eikö olisi voinut kirjoittaa tämän asian sinne toiselle foorumille..
Kyllä kannattaisi odottaa siihen 18 vuoden ikään että luvallisesti pääsee bariin, kuitenkin sit koko loppuelämä aikaa niissä luuhata. Ja poliisin käytös(jos oikeasti puhui noilla käyttämilläsi sanoillasi, niin oli aika tökeröä) mutta multa heruu enemmän empatiaa poliisia kohtaan tässä asiassa)

heica

No problems.

kannattais kyl eka täyttää se 18 ettei sitten tarvii vaivata poliisin päätä tämmösillä älyttömyyksillä. baariin ei oo alaikäsillä asiaa, piste.

marika_

Multakin joskus alaikäsenä takavarikoitiin kaverin paperit, olivat sitten baarista toimittaneet ne poliisille joka otti yhteyttä kaveriini ja kun kaverilta kysyttiin miksi jollain toisella oli hänen paperit, niin sano vaan hukanneensa ne ja unohtaneensa ilmottaa aiheesta. Ja se siitä, end of the story :D
Ihan periaatteen tasolla tossa vois saada syytteen jostain väärästä asiakirjasta tms., mut eipä noista käytännössä tuu mitään.

Mä en itseasiassa pidä ees kovin syntisenä tai pahana sitä jos yrittää baariin väärillä papereilla tai muuten vaan alaikäsenä, kaikkeahan saa kokeilla ;) Pitää sit vaan olla hyvin varautunu mahdollisiin ongelmatilanteisiin ja miettiä et mitäs sitten. Baarin mokahan se on jos ne päästää, ei sen kokeilleen.

Pumpuli

Juu melkoisen tuomitsevaa porukkaa täällä.. Onko kaikilla niin kauan siitä kun on itse ollut alaikäinen, ettei enää muista kuinka baarit veti silloin puoleensa..?

Msuh
Pumpuli
Onko kaikilla niin kauan siitä kun on itse ollut alaikäinen, ettei enää muista kuinka baarit veti silloin puoleensa..?

Ei itse asiassa ole, helmikuussa vasta tuli 18 vuotta täyteen. Eli muistan kirkkaasti, etteivät baarit alaikäisenä sen kummemmin kiinnostaneet, katsoin kuuluvani vielä sen verran niihin mökkibileporukoihin kuin kuuluin. Lapsi se alle 18-vuotias on ja kieltämättä vielä 19-vuotiaskin. :roll: Miksi yrittää kasvaa niistä saappaista liian nopeasti ulos? Kuten joku jo sanoikin, kyllä siellä baareissa on aikaa virua sitten vaikka koko loppuikänsä lauantait ja pikkulauantait. Ei alaikäinen kuulu baariin, eikä alkoholi ylipäätään kuulu alaikäisille :)

jennamaria
Pumpuli
Onko kaikilla niin kauan siitä kun on itse ollut alaikäinen, ettei enää muista kuinka baarit veti silloin puoleensa..?

Itselläki tuli 18 täyteen n. 2kk sitten, eikä ole baarit houkutelleet, ei ennen eikä jälkeen 18v. Pidän hauskaa (vaikka sitten alkoholin kanssa) mieluummin intiimissä kaveriporukassa hyvällä hengellä, esim. just mökillä tai jossain.

Mun kaverin veljellä on semmonen tapaus, että joku sai isot rapsut, joko siitä, että lainas papereita tai käytti toisen papereita. En nyt muista kummin enkä sitä, että kuinka paljon, mutta niin.

Emmily_
Pumpuli

Ei kyllä ne niin kauheesti vetäny mua ainakaan.. Enemmäkseen oltiin jossain kotibileissä tmv.

Tsein

Kauan kyllä, mutta puoleensa eivät vetäneet millään tavalla. Edellisten tavoin kotibileet tms. oli paljon mukavampi ajatus. Ovat kyllä toisinaan vieläkin.

marika_

Tokihan se varmaan vaikuttaa missä seurassa hengailee, mutta jos parhaat kaverit on 3-6 vuotta vanhempia, niin äkkiäkös sitä kaipuu erilailla iskee niihin samoihin piireihin (kukapa sitä haluaa ulkopuoliseksi jäädä) kuin jos kaikki kaverit olisi myöskin alaikäisiä.

Mutta jokainen tavallaan, itse en edelleenkään pidä alaikäisenä baareilua kovin pahana asiana (toki en todellakaan toivo että esim. pikkuveljeni moista tekee koska onhan se periaatteessa "väärin" ja aina parempi pysyä viinasta kaukana, mutta jos joku muu nyt haluaa yrittää niin siinähän yrittäköön, ei se musta kuulu muille kun vanhemmille ja poliisille).

Emmily_

Kyllä meilläkin oli aina porukassa yhtälailla täysi-ikäisiäkin, mutta silti viihdyttiin ihan porukalla siellä jonkun kämpillä, mökillä,...

marika_
Emmily_
Kyllä meilläkin oli aina porukassa yhtälailla täysi-ikäisiäkin, mutta silti viihdyttiin ihan porukalla siellä jonkun kämpillä, mökillä,...

Meillä kaikki muut oli täysi-ikäisiä ja menivät oikeastaan aina baariin, joten vaihtoehtona oli joko mennä mukaan tai jäädä yksin kotiin. Ei mullakaan sinänsä mitään kotipippaloita vastaan ole, mut molempi parempi :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat