Tunnustuksia ;) - Ihmiset ja ilmiöt

SunLion

haluan isona lääkäriks mut mulla itselläni on lääkärikammo :oops:

Sivut

Kommentit (236)

ädy
Snaelaug
No täältä tulee nolouden huippu.

Mä oon ihastunut.
Ihmiseen, kenen kanssa en ole vaihtanut sanaakaan.
En edes sellaiseen kenet olisin tavannut irl, vaan netissä. Puolin ja toisin on hulluteltu, ja lähetelty valmiitä tekstinpätkiä, mut ei mitään mitä kumpikaan olis itse omasta näppiksestä painellut.

:oops:

No ei kai toi nyt noloa ole :D itekin ihastunu netissä ..

Tsein

Olen joskus pentuna varastanut kaupasta karkkia. Jäin tietysti kiinni. Kauppias oli sen verran mukava, että kysyi minulta kerronko itse kotona asiasta vai soittaako hän vanhemmille. Sanoin kertovani itse. En kertonut koskaan. Varkaan ura loppui siihen paikkaan ja vieläkin hävettää mennä ko. kauppaan asioimaan, vaikka siellä _tuskin_ enää tunnistetaan saatika muistetaan yhtä ala-asteelaista näpistelijää vuodelta nakki ja perunat.

Amorous
amethystine
Olen vielä yläasteeikäisenäkin pissinyt yöllä alleni, kun olen nähnyt unta että olen vessassa pöntöllä... :oops: :roll:
Sama miullakin, tosin olin kutosella silloin. Nolotti hirveesti mennä äitille sanomaan. :oops: Sen jälkee oon aina käyny vessassa enne ku meen nukkumaan. Varsinki jos oon kylässä jossai. :D

shazzer

Mullakin on käynyt tuo pissaamisjuttu :oops: Näköjään aika monille :lol: Mutta hei, eihän sille voi mitään kun sellaisia unia näkee! :D
Olenkin käynyt tapahtuneen jälkeen melkeinpä aina ennen nukkumaanmenoa vessassa :lol:

shazzer

[size=7]En ainakaan löytänyt tällaista...[/size] 8-[

Mutta, mitä omia tekoja/ajatuksia tms. et ole kehdannut tunnustaa kenellekään vaan on pysynyt tiukasti itselläsi?
Päiväkirjat esiin, nyt paljastellaan salaisuuksia :wink:

shazzer

Mulle tapahtui vasta töissä aika moka jota en kehdannut työkaverille tunnustaa :oops:
Siivoojana siis olen ja aamussa yksin. Edellisenä päivänä työkaveri laittoi pyykinpesukoneen valmiiksi että saan heti aamulla laittaa sen pyörimään. Koneesta yleensä aamuisin otetaan suoraan puhtaat mopit, ja arvatkaa muistinko tätä seuraavana aamuna? Otin koneesta moppeja jotka oli likaisia ja siivosin menemään likaisilla mopeilla, kunnes muistin että voi PRKL minun piti laittaa nämä pyörimään!
No, onneksi ne ei mitään törkylikaisia olleet, oisinhan muuten huomannut asian, KAI :oops:
Mutta en voi ymmärtää omaa muistia kun se on näin surkea!!

Snaelaug

Ei kai se silleen,
mut tossa vaiheessa tosiaan ei oltu oikeesti ite mitään toisillemme ees kirjoteltu, vaan.. ää, kauheen hankala selittää, mut hyvin nololle se tuntui :D

olematon

Mulla on käynyt kanssa tuo yöllä pissiminen joskus ala-asteen alussa :oops: ja sitte joskus ku on ollu hillitön pissihätä ja nauranu katketakseen ni on lirahtanut tippa housuun. :roll:

marimma

Mä ihan oikeesti oon ihan p*ska siivooja kun en jaksa välittää mistään luuttujen puhtaudesta :roll: Usein luistan ja oion monetmonet tehtävät tai jätän jopa tekemättä, kuhan vaan "peittelen jäljet" :lol:

Lilla My
amethystine
Olen vielä yläasteeikäisenäkin pissinyt yöllä alleni, kun olen nähnyt unta että olen vessassa pöntöllä... :oops: :roll:

Samoin. Olo oli kyl sanoinkuvaamaton ku heräsin tapahtuneeseen. :lol:

marimma
amethystine

Ihan sama!
Oon myös pissinyt viitos-kuutosluokkalaisena housuuni kotimatkalla ja päättänyt sitten fiksuna istua hankeen housuineen päivineen ja päästellä siihen ettei näyttäis housut pissityiltä vaan pikemminkin lumesta märiltä :lol:

KataTheBlondi

Mä kerran ala-asteella, tyyliin 3-4 luokalla, pissin housuun kun en kerinnyt tunnin jälkeen käymään vessassa ja sitten jouduin istumaan 40 min taksissa kun muita pitemmän matkalaisia vietiin kotiin, ja kun vihdoin pääsin pysäkille mihin taksi miut jätti, oli ihan jumalaton vessahätä. Noh, päätin sitten oikasta pellon poikki kun rakko meinas poksahtaa, tai tuntui siltä, ja eihän sitä sitten mitenkään pystynyt pidättelemään vaan pissin housuun. :oops: Voi kun minuu hävetti. Onneksi kukaan ei ollut kotona. Housut pesuun, minä suihkuun.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat