Oudot tapasi? - Ihmiset ja ilmiöt

riinaF
Repale
Aina kun tulen suihkusta ja laittanut sen pois päältä, miun on pakko nostaa siitä tapista josta se käsisuihku laitetaan päälle.

Mä teen tätä myös :D Tosin siihen on kai ihan järkevä syykin, eiks se poista niitä vesiä jostain putkista vai oonko mä käsittäny ihan väärin kun Heppu mulle tätä juttua selitti kun ihmettelin mitä hittoa se tekee ? :D

Sivut

Kommentit (484)

Baby-G

Mun on pakko aamulla meikatessani ja hiuksia laittaessani laittaa TV tai koneelta joku leffa pyörii. Ei tuu muuten yhtään mitään, en osaa meikata jos on ihan hiljaista. Ja uskon et oon paljon pirteempikin kun lähen kun näin teen :D

Repale

Aina kun tulen suihkusta ja laittanut sen pois päältä, miun on pakko nostaa siitä tapista josta se käsisuihku laitetaan päälle. Sieltä tulee aina vähän vettä ja miun on pakko huuhdella molemman jalan varpaat sen vesinoron alla. Tää tapa on ollut miulla niin kauan kuin muistan eikä mitään tietoa mistä se on tullut. En vain voi tulla suihkusta pois jos en ole huuhdellut varpaita noin.

Jesssi-
Snaelaug
Toinen mistä en pääse irti, on et kun nään ambulanssin hälytysajossa, niin alan aattelemaan et toivottavasti sitä ei oo tarviimassa kukaan tuttu. No mulla nyt ei ees hirveesti oo täällä tuttuja, mut paikkakunta mistä oon kotoisin oli hieman pienempi ja siellähän niitä tuttuja riitti, niin se kai juontuu sitten sieltä..

Miulla on se et jos kaupassa alkaa soimaan ne hälytyksen siinä ovella säikähdän heti kauheesti ettei se vaan jotenki johtunut miusta :lol: Vaikka olisin ihan toisella puolella kauppaa(.Ehkä tää on tullu siitä kun muutaman kerran olen tuotteiden kanssa liian lähellä portteja ollut ja ne ovat siitä hälyyttäneet.)

Hitsi näitä tulee koko ajan uusia kun muistaa toisten kirjotuksista mitä tapoja sitä itellä onkaan :)

Melody

...yleensä kun kuljen peilin ohi niin teen jonkun tanssiliikkeen
...kun pesen hampaita niin liikun ympäri taloa
...yleensä luen kokeisiin kylpyhuoneessa/saunassa
...kun menen nukkumaan niin huoneen ovi pitää olla kiinni, ja vaatteidenkuivauskaappi päällä
...meikkaan aina oikealla kädellä ja meikkaan aina oikean silmän ekana

olematon

Mitäs outoja tapoja teillä onkaan? :) kertokaahan!
... itse oon esimerkiksi AIVAN neuroottinen tulipalokammoaja. Joka kerta kun lähden kotoa, katson monen monta kertaa, ettei mikään hellan levy vaan ole päällä. Lisäksi otan aina kaikki johdot irti seinistä mitä vaan voi ottaa.

celia

Jos nukun yksin (mies yövuorossa tai jossain reissussa) nukun AINA ovi kiinni. Lapsesta asti omannut hyvinkin vilkkaan mielikuvituksen enkä saa unta jos yksin nukun ovi auki. :oops:

Tsein

Hyppelehdin aina portaita alas tavallaan laukka-askelilla. Usein kyllä katson ensin vähän onko paikalla paljonkin muita ihmisiä. Normaali kävely portaita alas on niin tylsää, että pitää hypähdellä.

tata
Tsein
Normaali kävely portaita alas on niin tylsää, että pitää hypähdellä.

Tää on kyl ihan totta :D

Mun on "pakko" syödä ruoka tms sillee, et ensin toisessa poskessa, sit toisessa, vuorotellen siis. Muuten on ihan liian epäsymmetristä :oops: :lol:

TaskuMyy
Tsein
Hyppelehdin aina portaita alas tavallaan laukka-askelilla. Usein kyllä katson ensin vähän onko paikalla paljonkin muita ihmisiä. Normaali kävely portaita alas on niin tylsää, että pitää hypähdellä.

Sama täällä :lol:

Kun asun yksin niin miulla on pakko mielle tarkastaa kaikki WC:t ja suihkut ettei siellä ole ktn ennen nukkumaan menoa :oops:

Puutarhis

Minä katselen itseäni peilistä, kun harjaan hampaita. Jossain on siis oltava peili. Lähes aina peilin tai ikkunan ohi kävellessäni, vilkaisen omaa peilikuvaani.

Astioiden pitää olla tietyssä järjestyksessä astiakaapissa.

Sadie

Ei voi muistaa kaikkia kerralla, mutta ainakin se, etten ikinä voi nukahtaa, jos mulla ei ole peittoa varpailla. Pelkään, et muuten joku nappaa ne yön aikana. :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat