Valokuvat nettiin - Ihmiset ja ilmiöt

bluerose

Mua kaduttaa.. Nimittäin se , että oon aikoinani pistänyt internettiin monenlaisia "noloja" valokuvia, omasta mielestä "seksikkäitä" poseerauksia...tai ihan vaan kamalia kuvia. Joskus oon lähetellyt miehille myös vähäpukeisempia kuvia, jossain 'sensuellissa' pienessä yöhameessa...yms. En tiedä kuinka yleistä sellainen on, vai olenko mä niitä harvoja jotka on murrosiässä ollut emotionaalisesti vähän epätasapainossa...halunnut tietää onko miesten mielestä seksikäs vai ei.

Pahinta on se että mistäpä sen tietää jos joku niitä vielä netissä julkaisee.. :?

Sivut

Kommentit (26)

marimma

Oon mäkin vaikka millasia kuvia julkassut ja lähetellyt. Myöhästä katua ;) Ei sillä että katuisinkaan :) En koskaan julkase/lähetä kenellekään mitään johon en oo 100% tyytyväinen :) Eli jaksan siis hyväksyä sen vaikka joskus uudelleenkin törmäisin kuvaani :)

bluerose

Mut se ongelma onkin et jonain 15-veenä sitä voi pitää itseään "superseksikkäänä" heti kun on vähän saanut muotoja vaikka naamasta ois ihan ku lapsi. :roll: Sitten sitä laittelee ja lähettelee kuvia joihin on niin tyytyväinen että..

bluerose

...enkä mä ees muista millasia videotervehdyksiäkin oon lähetelly joskus... :shock: Ei nyt mitään alastonjuttuja mut kuitenkin...

:roll: Jos niitä joku pistäny nettiin vaikka muutama vuos vierähtänytkin...apua.

marimma
bluerose
Mut se ongelma onkin et jonain 15-veenä sitä voi pitää itseään "superseksikkäänä" heti kun on vähän saanut muotoja vaikka naamasta ois ihan ku lapsi. :roll: Sitten sitä laittelee ja lähettelee kuvia joihin on niin tyytyväinen että..

Se on vähän sitten "omamoka" jos ei osaa miettiä asioita etukäteen :) Ei turhaan esim. irc-galleriassakaan ole paljon paljastavat kuvat kiellettyjä

bluerose

Joo, no en tietysti oo julkassu nettiin mitään eroottisia kuvia... vaikkakin "seksikkäitä" (=kamalia) poseerauksia... Lähettänyt oon sit joillekin tuntemattomille aattelematta sen enempää niitä "eroottisempia" kuvia...

Mietin vaan kuinka tod.näköistä on että ne vielä ajautuu jonkun kotisivulle.. :?

marimma

Aina on mahdollisuudet tietysti. Mutta se on ihan ihmisistä kiinni millaisille niitä lähettää. Moni haluaa pitää ne omalla koneella piilossa, toiset taas on "kiusaajia" eli lähettää niitä esim. eteenpäin netissä ja kertoo meheviä juttuja matkaan..
Miten sitä nyt esim. noilla hauskojen kuvien sivuillakaan kuvat leviää paikasta toiseen. Tai miten joku on löytänyt sen hauskan kuvan omille sivuilleen ja miten toinen on sen sieltä onkinut ja lisännyt omalleen jne. Lumipalloefektiä :)

bluerose

Välttämättä ei oo mitään toivoo saada omia kuvia/videoita kokonaan pois netistä, koskaan...eikä pysty ees varmistumaa onko niitä jossain vai ei. Voi vaan toivoo et netti suljetaan kokonaan...mitä ei tuu tapahtuu. :D

xaz

Mä oon yrittäny pitää jonkulaista tasoa omissa kuvissain mitä oon nettiin laittanu, tietty on sitte jotain huumori-kuvia, mut ne ei sit sinällään oo mitään pahoja. No muutamassa on ollu vähä hmm ilme mut ei muuten mitään sen kummempaa.

Mut sitte tuli mieleen ku joskus vuos sitte, vähä päälle otin puhelimella itestäin nyt vähemmän mairittelevia kuvia, siis muka-seksikkäitä, vähä sellasia arvailun varaan jättäviä kuvia, erään mieshenkilön pyynöstä, ja lähetin sille. Niit oli varmaan ainaki neljä ellei viis :shock: :oops: siis tsiisus jos se on sitte laittanu ne koneelle ja.. EW!! No en tiiä, onko sillä ees "fiksuutta" sitä vertaa, mut voin arvata et se on näyttäny niitä kuvia kaverilleen ellei useemmalleki.. jotenki vaan ois niin arvattavissa.. Ei paha, sinällään, mut ällöttää näin jälkikäteen :roll: itellehän tulee heti mieleen mitä kaikkee niille kuville vois tehä, vaiks se ei ois ees tehny yhtään mitään.

bluerose

Toisaalta netissä on niin paljon saitteja, että vaikka omia ei-niin-mairittelevia kuvia joku ois pistänyt parillekin sivustolle niin tsäänssi et ite törmää tai tutut niihin kuviin on todella pieni.

Msuh

Moni on aivan tietämättäänkin jakanut omia kuviaan nettiin esim. DC++:n kautta, kun tarkoituksena on ollut jakaa vain musiikkia yms. Sellaisille annan kyllä täydet sympatiat, mutta tuota vapaaehtoista paljastavien kuvien eteenpäin lähettelyä en ole koskaan ymmärtänyt :? En varmasti uskaltaisi lähettää edes poikaystävälleni sellaista kuvaa messengerin välityksellä, ties kuka nörtti sen siitä väliltä nappaa kokoelmiinsa :lol:

Mutta "vahingosta" viisastuu, eli tästä lähtien mietit varmasti tarkkaan ennen kuin lisäät kuviasi nettiin tai lähetät eteenpäin. :)

Mimiko

Mulla on myöskin kuvia ja vältän mielummin niiden nolojen joutumista nettiin kun kadun sitten myöhemmin. :) Lähetellytkin olen omia kuviani, mutta vaan sellasille henkilöille, joihin varmasti voin luottaa ettei kuvat leviä minnekään. :D

Mimiko

Eikö ole ? ? :shock: Mun tietääkseni niissä säännöissä jossain lukee että liian paljastavat kuvat on kielletty... :?
Tietty jos jotkut on lisäilly niitä sinne eikä niitä oo vielä ehditty poistaa... :shock:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat