Miten vietät vappua? - Ihmiset ja ilmiöt

*Sandy*

Eli siinähän se kysymys tulikin. Aiotko laittaa haalrit päälle ja lähteä juhlimaan kaverin kanssa? Vai aiotko mennä piknikille?
Mitä yleensä teet vappuna?

Sivut

Kommentit (110)

*Sandy*

Me ostettiin tänään simaa ja munkit. Serpeentiiniä ja ilmapalloja ei taideta hankkia, niitä kuitenki joka vuosi aina ihmeen kaupalla kertyy kaulan ynpärille vaikkei yhtään tuubia olis ostanutkaan...

Huomenna porukkaa tulee ilmeisesti meille, grillataan vähän ja alotellaan sit siinä. Illemmalla mennään varmaan keskustaan kattoon mikä meininki siellä on ja sit mennään istuun johonki pubiin/terassille.
Mun luokkakavei pitää bileet kanssa, siellä olis kiva käydä kääntymäs, mut en tiedä ehdinkö sit kuitenkaan.

Vappupäivänä me mennään kierteleen keskustorille kun siellä on kaikenmaailman kojuja pystyssä. Lakuja varmaan sieltä ostetaan. Teekkarikasteen vois kans käydä kattomas jos siksi päästään ylös sängystä :)

Lucky Lady

Töissä. *tässä kohtaa kaikki mahdolliset kirosanat oikein tunteella vedettynä* :evil: :evil: :x

Yleensä oon pippaloinut kaveriporukalla, ja on ollut tosi hauskaa.

Ja nyt...gaaaaaa. EN HALUA OLLA TÖISSÄ VAPPUNA! :evil: :evil: :evil: :!:

Celestia

Nostellaanpas tätä kun vappukin kerta lähestyy :)

Itse en vielä tarkemmin tiedä suunnitelmista. Ihan hyvä vaihtoehto olis sekin ettei tekis mitään muista päivistä poikkeavaa, en muutenkaan mitenkään erityisemmin välitä vapusta. Aika turha juhlapäivä musta. Vaikka voihan sitä pitää vaikka jonkinlaisena kevään juhlana ja kun kesäkin on sit jo lähellä :)

Saattaa olla että yhdelle keikalle voitais lähteä porukalla, mutta ei oo varmaa vielä.

Katjuska

Huomenna ois tarkotus kullan kanssa mennä ostamaan ilmapalloja, serpentiiniä, hyvää ruokaa ja juomista. :lol:

Aateltiin, et jos syötäs siinä kotona ja sit lähettäs kavereiden kanssa juhlistamaan vappua kaupungille. Toivottavasti olis hyvä ilma, eikä sitä lunta satais... :? Saa nähdä mitä muuta ohjelmaan tulee, baariin ei ainakaan viiti mennä, kun ne on niin täynnä..

Nyytikki

Olen tehnyt tosi hyvää simaa, sitä maistellaan. Anoppilaan syömään hänen paistamiaan munkkeja. Grillaillaan herkkusieniä ja maissia. Ehkä vähän olutta/valkkariakin..

xaz

Yleensä se on ollu tolkutonta pämppäämistä koko juhla (en ole koskaan viettäny kosteaa juhannusta, joten vappu on meikän juhannus). Viime vuonna oli aika vaisua, ku olin niin pitkään kotona ja sitte en enää ehtiny alkoon, kuin en myöskään mihinkään kauppaan, joten tuli mentyä siskon ja serkun kanssa selvin päin baariin. Heillä tosin toki oli omat alottelujuomansa.

Huomenna pitää ensin kuulostella kuntoa et viittiikö sitä mitään tehä. Kaveri tulee päiväsaikaan kaupungille, tavataan jossain, nautiskellaan samalla juomia, ja varmaan on tällasta yleistä hengailua. Jossain vaiheessa iltaa/yötä siirrymme hänen kämpilleen missä otetaan lisää juomaa. Saa nähä sitte miten päättyy ilta, vai olenko sairaana sängyn pohjalla.

Banda

Kaverin luokse tulossa koko kaveripiiri istumaan iltaa ja hengaamaan ja laulamaan karaokea ja niin edelleen.. Vapputorilla on varmaan käytävä ihmettelemässä ja jos sää sallii niin jossain puistossa lounastanmassa,, luultaavsti kullä ei salli..

nakymaton_ninni

Mä varmaan meen kaverin luo vetää munkkeja ja simaa. Ei hirveästi innostais, mutta tulipa luvattua. Varmaan jatketaan baariin siitä ja jotain. Kaveri sammuu hyvissä ajoin ennen pilkkua, joten TOIVOTTAVASTI mä löydän sieltä jonku kivan vappuheilan itelleni. [-o<

Aimée

Vedän ihan rehelliset p*rseet lähti joku miun kanssa kaupungille tai ei ja teen luultavasti jotain todella typerää.. Silleen nää vaput viime vuosina on menneet muutenkin niin veikkaan että tänä vuonna oon jälleen "todellinen vappuammattilainen".

Lizzie

No ihan paskasti. Kai. :(

Viime vuonna olin matkalla Norjaan, sitä edellisenä asuttiin vielä Tampereella ja oli ryyppybileet meillä. Aina on juotu ja Tampereella oltu.

Nyt täällä JKL:ssä olis jotain haalarit päällä harjulla pomppimista mut ei nappaa.

En oo haalarityyppiä, enkä myöskää pitäis yo-lakkia ikinä.

Haluaisin huomenna laittautua ja tälläytyä ja juoda ja pitää hauskaa, mut todenn. vamuillaan jotain paskaa vaan.

KataTheBlondi

huoh... mä varmaan vedän napaan munkkeja, puhaltelen ilmapalloja ja koristelen koko kämpän vain sitä varten että voin ne tiistai-iltana ottaa pois ja heittää roskikseen. Että pöhpöhpöh... ei mitään himohauskaa tule olemaan siis. En tiiä mitä kaverit tekee ja missä... en varmaan ryyppää yhtään kun ei oo a)kavereita kenen kanssa ryypätä b) rahaa juoda

Maaria

Me käytiin avomiehen kanssa ostamassa sangriaan aineksia... Tehdään sellasta mietoa, koska minä en tunnetusti ryyppäile kauheesti :D
Ostettiin myös vähän juustoa ja keksejä ja viinirypäleitä ja karkkia.. Ehkä käydään kaupungilla, ehkä ei.. Lähinnä varmaan ollaan vaan kotosalla ja ihmetellään :)

Manteli

koristelin tänään jo kämpän. herään sitten heti aamulla ihan vapputunnelmissa :D tosinka siis menen aamulla viideksi töihin..leipomoon..paistamaan munkkeja. pääsen joskus yhentoista aikoihin joten varmaan pari tuntia pitää nukkua että illalla jaksaa riehua. laitan tukkaa ja meikkaan. sitten menen kavereiden kanssa ryyppäämään, aluksi ehkä jonkun kämpille ja sitten baariin. vappuna se vaan on pakko päästä ulos vaikka ois mikä keli :roll:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat