Kuinka nopeasti haikara otti tilauksen vastaan ;) - Ihmiset ja ilmiöt

disturbed

Mä olin äidilleni (jo edesmennyt) ainut lapsi, isälleni kolmas tytär. Äitini oli tuomittu lapsettomuuteen lääkärien taholta kunnes viimein tärppäsi, kahdeksan vuoden yrittämisen jälkeen.

Mä pelkään kuollakseni, että itselle käy samoin.

Sivut

Kommentit (34)

Notti

Käsittääkseni omilla vanhemmillani oli himot iskeneet ja sain alkuni rapun alla...

Omat muksuni ovat myös kaikki tulleet joko kerta laakista (eli ns. vahinkoja, vaikka toivottuja ovat olleetkin) ja viimeinen tuli vaikka ehkäistiin ja sitä edellinen raskaus alkoi myös ehkäisystä huolimatta (hajosi kortsu ja sen jälkeen katumuspillerit). Nykyisin käytetään kortsua, kun näkee, jos on mennytkin käyttökelvottomaksi ;)

Rasberry

Heti kuulemma tärppäsi, meidän mökin läheisessä metässä sammalpeitteellä sain alkuni :-&

:lol:

Meillä on jotkut lisääntymisgeenit ollut huipussaan, kun meidän suvun naiset tulee kuulemma pelkällä ajatuksella raskaaksi.. Että kerta riittää :roll: pitääkin olla siis tarkka ehkäisyn kannalta.

Ruukkukaktus

Kuusi vuotta sille haikaralle yritettiin viestiä lähettää, mutta kun ei vastannut, turvauduttiin sitten keinohedelmöitykseen. Sisko syntyi samalla keinolla kaksi vuotta myöhemmin.
En ole oikein koskaan saanut selville, hedelmöitettiinkö minut vieraasta spermasta. Todennäköisesti kyllä, koska olen 100% varmasti äidille sukua ja isälle suht epätodennäköisesti (ulkonäölliset syyt). Olisi kuitenkin kiva saada varmistus, että tietää varautua, jos se olisikin ollut äidistä kiinni ja mahdollisesti perinnöllistä :? puheenaihe on kuitenkin liian arka, että uskaltaisi mennä kyselemään.

Tyttönen83

Vastasin saman tien, koska äitini vasta kertoi että 2 päivää sen jälkeen ku oli lopettanut pillerit niin alkoivat mua odottamaan :D Mulla ja siskolla reilut 2 vuotta ikäeroa eli molemmat taidetaan aika toivottuja olla :) Omia muksuja ei vielä ole ja toivottavasti ei kamalasti tarvi tulevaisuudessa yrittää.. Siskonikin tuli melkein kerta laakista raskaaksi :lol:

Nannerl

Ajattelin perusta ketjun koskien sitä, kuinka "helposti" sait alkusi :) Eli tuliko äitisi raskaaksi suunnilleen ekasta kerrasta vai yritettinkö lasta jopa vuosia, käytettiinkö lapsettomuushoitoja, jne.

Sain idean tälle ketjulle viikonloppuna, kun äitini kertoi, miten hänen äitinsä oli tullut raskaaksi samalla kerralla kun menetti neitsyytensä :roll: Minä sain myöskin alkuni samantien, kun äiti ja isä rupesivat minua yrittämään. Äitini suvussa kulkeekin sanonta, että miehen ei tarvitse kuin housunsa laskea, niin nainen on jo raskaana :lol:

Isän puolen suvussa taas naisilla on ollut vaikeuksia tulla raskaaksi, ja jopa hedelmöityshoitoja on jouduttu käyttämään. Toivottavasti minä tulen tässä asiassaä äitiini :D

En keksinyt osuvampaa otsikkoa aiheelle, mutta muuttakaa joku jos tarvetta on!

Vanilja
Maruchka
Meidänkin suvussa naisille kuulemma riittää, että mies riisuu housunsa eli vastasin saman tien.
Joo meijän suvulla sama homma. Äidillä ja iskällä molemmilla 8 sisarusta ja molempien puolelta mulla on about 17 serkkua :D

Eikä muakaan tarvinnu yrittää kertaa enempää. (Onpa omituinen lause!! :lol:)

SunLion

mun äiti sai kaksi lasta ihan normaalisti ja sitten tapahtuikin outo käännös. Hän sai monta keskenmenoa ennen kun lopulta minä sain alkuni. Ja mäkin meinasin syntyä muistaakseni 2-1kk aiemmin kuin LA...mutta sitten synnytys saatiin onnekksi keskeytettyä (kohdun suukin oli kerinnyt avautua..) ja synnyin tarkalleen LA :D Voi olla että äidillä oli kilpirauhanen alkanut reistailemaan jo tuolloin kun minua yrittivät.
Tiedän että ainakin minä ja meidän keskimmäinen ollaan tarkoituksella maailmaan tulleita. Meidän esikoisesta en osaa sanoa....mutta joka tapauksessa vaikuttaisi että eka ja toka lapsi syntyi helpolla.

Äidin suvusta on vaikea sanoa...mun mummilla oli monta sisarusta, mutta mummin sisarukset ovat taas hankkineet keskimäärin 2 lasta. Varmaankin ihan haluttu lopputulos. Äitini on ainokainen valinnan tuloksena.

Isän puolella sama kuvio...ja sen sain kuulla että isoäiti ensiksi raskautui vahingossa (mun isää siis odotti) ja siitten syntyi yksi sisarus ja sen jälkeen ei halunut enää lapsia.

marimma

"Kesti yli vuosi" oli lähimpänä. Olin sellanen iltatähti jota kuitenkin yritettiin ja yritettiin ja ne oli jo luovuttamassa kunnes sitten sainkin alkuni :)
Olin siis sellanen "nyt tai ei enää koskaan" lapsi :roll:

ynnej

Mä en tiedä, en oo koskaan kysynyt. Mä voisin kuitenkin epäillä, et olin vahinko, koska mun äiti ja isä ei ehtiny kauheen kauaa olla yhdessä ennen kun synnyin (oli ne kuitenkin kihloissa) ja mun isä oli vasta 21v. Äiti oli 25v. Mut voi olla et ne halus heti lasta ja mä olin niiden rakkauslapsi :) Pikkusisko oli varmaan sit ihan haluttu, se synty kaks vuotta myöhemmin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat