motskarit - Ihmiset ja ilmiöt

Aradia

Jaa..meillä se taitaa olla minä joka sen motskarin haluaa :lol: Ukko ajaa vanhalla golffillaan ja on tyytyväinen. No ei, se haaveilee uudesta autosta :wink:

Sivut

Kommentit (17)

Garmenita

Minun ei, mutta upean mustan bmw:n kyllä ;)
Mielessä on ollut hänellä kyllä hankkia jonkinlainen sporttipyörä, katsotaan.
Olen niin hehkutellut niiden seksikkyyttä, että mies on kyllä innostunut vähän lisää niistä.
Eikö olekin erittäin seksikästä nuorehko mies ja sporttipyörä allaan? ;p
*kuolaa*

sisno

Kawasaki jotain se on. Kyydissä istun jo oikein sujuvasti, se on oikeastaan aika kivaa, vaikka ekalla kerralla pari vuotta sitten pelottikin ihan hirveästi!
Nyt ostettiin mulle oma kypärä, on sitten turvallisempi kyydissä olla, kun ei ole vanha, vähän liian iso kypärä päässä.
Kyllä mieheni varmaan haaveilee, et se ostais uuden pyörän, ja mulle jäis tuo vanha, mutta enpä mä sille ajatukselle ole lämmennyt vielä. Ja tietenkin se korttikin on sitten hankittava, jos tällaiseen ikinä ryhtyisi.

tiikeli

Ei kumpikaan omisteta moottoripyörää, eikä muutakaan sellaista... Mutta mönkijästä oon haaveillut jo piiiitkään... Vaikka ihan kaupunkialueella asutaankin, eikä sitä varsinaiseen "mönkimiseen" käytettäis. 8)

Lukretia

Joku Honda CBR sillä on. On moottoripyöräihminen, perintöä isältään, joka oli motoristi henkeen ja vereen. Kovasti yrittäisi muakin saada ajamaan korttia, mutta en itse ole yhtään kiinnostunut. Kyllähän siellä kyydissä istuu, mutta mieluummin ajan autolla. :D On uhkaillut, että maksaa mulle sen kortin ja ostaa mulle sen pyörän, joten mulla ei olisi muuta hommaa kuin opetella ajamaan. :D Kai mä sen voin sit käydä ajamassakin, kyllähän se avartaisi omaa maailmankuvaa, ja sit meillä olisi yhteinen harrastuskin. Tiedän kyllä, että miehelle merkitsisi tosi paljon, jos voisin jakaa tän harrastuksen sen kanssa.

piiku

Mull on A-kortti mut tällhetkell ei oo pyörää,
kauhee kuume kyll on ja kipeeks tuun ku nään pyörän tai sit jos kuulen sellasen kunnon pyörän äänen ni voih... tahtoo kans..
Koko aika kova seliailu lehdis ja netis josko löytäis sopivan HD:n

Rasberry

Omalta mieheltä löytyy Kawasaki Ninja -04, ja ensi kesäksi löytyy multakin oma :wink:

Kamala prätkävimma jo päällänsä enkä viitsisi millään odottaa ensi kesää :roll: vielä ei kuitenkaan rahatilanne anna opiskelijalla periksi ostaa omaa.

Cosmic angel
mocca84
tällästä.. kenen miehekkeet omistaa moottoripyörän?
Motskari löytyy, mutta en muista sen merkkiä.
Mies oli hemmetin hyvännäköinen viimeksi, kun hän tuli ajohaalarissa luokseni. :D Toivottavasti pääsen joskus hänen kyytiinsä?? :wink:

Embo

Haluisin kovasti nyt kyyytiiin!!!
Prätkä löytyy nyt nimittäin kaverilta, jolta aiemmin sain toisenlaista kyytiä. 8) Haikailen siis, että pääsisin vielä hänen moottoripyöränkin kyytiin - kunnon vauhteihin.. Mul on vaan niin huge pää, että mistä mä voin vuokrata itelleni jättikypärän?! Ja onkohan pelkän kypärän vuokraus esim. päiväksi kovinkin kallista?

TuoTyttö

Mun miekkosella on Hondan motskari.

Tekis hirveesti mieli ajaa itsekkin motskari kortti mut eipä taida rahat riittää ja toiseks en varmaan jaksais pitää sitä pystyssä. Ja sit tarvis vielä saada se pyöräkin, kinahan siitä tulee kumpi saa ajaa jos molemmilla olis kortit.

Lizzie

Mun miekkosella on Yamaha YZF1000R. Siis sellanen iso sporttipyörä, sillä tehtiin Eurooppaan kesällä 2005 kolmen viikon road trip. Oli huippua, suosittelen jos ette oo ollu! Me mentii ruotsi-tanska-saksa-hollanti-belgia-ranska-andorra-espanja (Barcelona oli siis eteläisin pysäkki) ja sit takasin päin taas ranska-luxemburg-saksa-puola-latvia-liettua-viro ja takasin suomeen. Kilometrejä tuli yli 8000 ja rahaa meni kaikkineen 1600e. Pyörän huoltoja ei laskettu tähän, jotka tehtii tietty ennen matkaa.
[color=darkblue]
Siirrän tämän Ihmisiin ja ilmiöihin. [/color]

Hoppuli

Mun mieheke haaveilee kovasti, mut ei taida vielä olla varaa ensi kesänä ostaa. Parin vuoden päästä hankitaan kyllä. Itse en halua ajaa, vaan olla kyydissä :)

marimma

Meillä ukko puhu että ostais intistä päästyään ihan isonkin pyörän :?
minä vaan en hirveen innostunu ollu kun ei meillä ole edes autoakaan saati mulla tai hänellä ajokortti. Tai siis sillä on kyllä Kevarikortti, mutta siis autolupia ei ole ja mun mielestä se auto pitäis olla se ykköshankinta ja sitten vasta se moottoripyörä

niisku

Me ostettiin miehen kanssa viime kesänä puoliks uus kawasakin Z750. Kiva pelihän tuo on, ja itse ajan parasta aikaa A-korttia. Kovasti isäntä haluais vaihtaa jo isompaan mutta eiköhän tämä vielä muutaman vuoden meille riitä... Käytiin ekan kerran ajeleenkin jo tälle keväälle, viime perjantaina. Jee! :wink:

Amalia
mocca84
tällästä.. kenen miehekkeet omistaa moottoripyörän?

Ihan vaan ihmettelen... Miks tää näyttää siltä, että vaan miehillä olis pyöriä, eikä cosmolaisilla itsellään :roll:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat