Kylähullut - Ihmiset ja ilmiöt

antagonismi

[color=red]Elikkäs..

Tänne voisi koota hauskoja tarinoita tutuista ja tuntemattomista kylähulluista :D Myös liian uteliaat naapurit sallittakoon :P [/color]

Tässä olisi muutama esimerkki (tositarinoita):

* isokokoinen nainen, naama kokonaan töhritty huulipunalla, liikkuu pitkin Stadin katuja KOKOAJAN (tää on oikeesti pelottava tapaus)

* "Jeesus-pappa" : Polvistuu aina bussipysäkillä ja mumisee rukouksia. Kertoo myös sivullisille faktoja kristinuskosta ja pelastuksesta. Usein epäselvä puhe. Bussiin noustessaan tekee ristinmerkkejä ja saattaa polvistua. Kerran löi sivullista metrossa raamatulla, kun oli yrittänyt ottaa hänen penkkivälikön käsinojalta uutislehti satasta. Sanoi vain " älä lue tota saastaa, se on s*atanan riivaamaa, lue mielummin raamattua" :lol:

* "Lohtajan spuge" : Harmaahiuksinen mies, pitkät hiukset yli puolen selän, harmaa repeytynyt takki. Ajelee pitkin katuja mummopyörällä, pullokasseja useita molemmissa pyörän sarvissa. Huutelee ohikulkijoille rivouksia ja uhkailee maailmanlopulla. (Olenpa melkein saanut ko.mieheltä pullosta päähäni).

Kaikenlaisia :D

Sivut

Kommentit (72)

antagonismi
Jzzu
Reps! Mulle tuli tosta otsikosta mieleen se bändi! :lol:
Nimimerkillä "lisää persettä rättipäille!" :lol:

En onneksi oo moisesta kuullutkaan :lol:

Trinity
antagonismi
Jzzu

Sehän on just huippu! :lol: (Miulle tuli kans mieleen vaan tuo bändi. :D )

shriness

Meillä on ollut ja on tälläkin hetkellä kohtuu mielenkiintoisia naapureita.

- Iisalmessa asuessa talossa oli semmonen vanhempi ukko, joka puhui [u]tosi[/u] epäselvästi. Jäi aina juttelemaan ja me vaan nyökyteltiin ettö nii-in, ahaa

- Nykyisen kämpäm naapurissa on vanhempi nainen, jota kylillä kututaan transumummoks (sen sukupuolesta ei ota selvää). Se hakkaa aamuisin tiskipöytää (kupruilevaa terästä) ja [u]huutaa[/u] hyvä hyväää äääääää hyväää. Siis myös seitsämän aikaan lauantaiaamuna.

- Tässä talossa asuu myös kovaäänisiä vanhuksia, jotka kokoontuu kesäisin pihalle kiikkuun juttelemaan. Onpa kiva herätä seittämältä sunnuntaina, kun huutaavat niin, että 4. kerrokseen kuuluu

Jimmy KImmel
Trinity
antagonismi
Jzzu

Senkin rasistit! :lol:

Aimée
Jimmy KImmel
Trinity
antagonismi
Jzzu

Senkin rasistit! :lol:

Krhm, en siis ollut ainoa jolle tuli myös tämä bändi mieleen :D Mut aiheeseen palaten Kuopiossa pyöri "jokunen" vuosi sitten nainen jolla on kasvot valeltu kauttaaltaan hammastahnalla. [size=7]..syynä tälle on se että hän on kuulemma joutunut raiskauksen uhriksi..[/size]

Jimmy KImmel

Joskus ihan pikkupoikina oli kotikylällä sellainen vieraileva tähti nimeltään Mustalais-Gunnari, alkoholisti siis. Ikää varmaan 50 vuotta, musta parta ja valkoinen merkikapteenin lakki päässä. :lol: Se osti naapurin kyläkaupassa kilon tangon lauantaimakkaraa ja söi sitä suoraan siitä tangosta. Kerran se siinä taas heilu kaupan pihassa aika kännissä sen lauantaimakkara tankonsa kanssa... Siinä sitä hetken aikaa kavereiden kanssa ihmeteltiin ja sitten saatiin älynväläys, että kustaan kaljapulloon ja juotetaan Gunnarille! :lol: Siinä sitten lirutettiin tyhjä kaljapullo puolilleen kusta ja mentiin Gunnarin kanssa jutteleen. Juttelun lomassa jätettiin pullo siihen Gunnarin oman pullon viereen ja lähdettiin nurkan taakse nauraan... Ei mennyt kuin pari minuuttia, niin se Gunnari veti hirveet kilarit sitä kusta maistettuaan! :lol: Sen jälkeen juostiin aika lujaa pakoon, kun se hamppari jahtas meitä muutaman kymmenen metriä se lauantaimakkara aseenaan... :lol: Oltiin siis varmaan jotain kahdeksan vuotiaita. Se oli silloin hauska pila ja aika toimiva edelleen... :wink:

Laura
Aimée
Mut aiheeseen palaten Kuopiossa pyöri "jokunen" vuosi sitten nainen jolla on kasvot valeltu kauttaaltaan hammastahnalla. [size=7]..syynä tälle on se että hän on kuulemma joutunut raiskauksen uhriksi..[/size]

On se vieläkin täällä. Nyt sillä on taas parempi vaihe menossa, kun ei ole juurikaan tahnaa naamassa. Se osaa olla kyllä aika pelottava tapaus.

Täällä on sellanen lintumies. Jos sitä kattoo silmiin se saattaa alkaa heiluttamaan käsiä ja raakkumaan kuin lintu. Ja sitten on Hullu-Antti pyöränsä ja juttujensa kanssa. Se on ihan vekkuli tyyppi. Aina ajelee kännissä pyörällään ja huutelee ihmisille. Se ei kyllä mitään pahaa huutele/tee. Mennyt joskus onnettomuuden jälkeen sekaisin.

babygirl

Öh, minun mummo ja enot ovat kyllä vähän turhankin uteliaita, sillä aina kun vaan joku kulkee tiellä (mitä tapahtuu vähintään vartin välein) he ryntäävät ikkunaan ja sitten kertovatkin siinä koko kylän juorut minuutissa. Pienempänä oli kiva kiusata sitten enoja ja hihkaista aina kovaan ääneen, että hei! kuka ihme tyyppi tuolla nyt kulkee! :P

Meidän naapurit (ovat vain lomalla ollessaan ja viikonloppuisin paikalla) ovat melko omituisia, sillä he pudistelevat talvella lumet pois oksilta (myös ne vähäiset ja usein vielä harjan kanssa) ja mittaavat tarkkaan, että mihin se perunapelto laitetaan ja mitenkä tihein välein ne kasvit voi oikeastaan istuttaa. :roll: On sitä joskus hullumpaakin siellä naapurissa sattunut, mutta näin äkkiseltään ei tule mieleen, mitä ihmettä se oli. :mrgreen:

Nannerl

Peräseinäjoella on eräs "Unski" joka tallustelee pitkin kyläraittia ympärilleen tähyillen ja nostaa kättään jokaiselle vastaantulijalle.

Samoin Peräseinäjoella pyörii "Jäte-Joonas" joka kerää roskia, ja jolla housut putoilevat koska ovat niin löysät.

Seinäjoella taas pyörii eräs "Ziisus", joka on saanut nimensä pitkästä punaisesta tukastaan ja parrastaan. Yleisimmin Ziisuksen tapaa kävelykadun penkiltä kaljaa juomassa, tietenkin kaljapussi vieressä.

Meidän kerrostalon C-rapussa asuu yks vanha mummo, joka aina välillä järjestää kamalan huutokohtauksen naapureiden kanssa. Tuo mummo on ihan haudastanousseen näköinen, ja luultavasti dementikko tai muulla tavalla psyykkisesti häiriintynyt.

shriness

Täällä on paljon itekseen puhuvia ihmisiä. Mutiseevat vain.

Ja sitten täällä on joku aika nuori (40+) jolla ei taida hissi mennä vintille asti. Esittää mm. poliisia ja bisnesmiestä. Tuli yks aamu kaupassa vastaan ja huikkas "huomenta prinsessa. Mä tarjoon sulle juomat." Ei varmaan tee mitään pahaa, mutta käynyt tässäkin talossa häiritsemässä

Miffy
antagonismi

* isokokoinen nainen, naama kokonaan töhritty huulipunalla, liikkuu pitkin Stadin katuja KOKOAJAN (tää on oikeesti pelottava tapaus)

Hmh, mä tiiän semmosen ihan normaalikokosen naisen, jolla on huulipunat ihan överiks vedetty ja usein sitä on muuallaki ku huulissa, onkohan sama? :D

antagonismi

* "Jeesus-pappa" : Polvistuu aina bussipysäkillä ja mumisee rukouksia. Kertoo myös sivullisille faktoja kristinuskosta ja pelastuksesta. Usein epäselvä puhe. Bussiin noustessaan tekee ristinmerkkejä ja saattaa polvistua. Kerran löi sivullista metrossa raamatulla, kun oli yrittänyt ottaa hänen penkkivälikön käsinojalta uutislehti satasta. Sanoi vain " älä lue tota saastaa, se on s*atanan riivaamaa, lue mielummin raamattua" :lol:

Hei tän mä varmaan tiiän :D Havaittu ainakin Hakiksessa.

Sharon

Lainaus:
Seinäjoella taas pyörii eräs "Ziisus", joka on saanut nimensä pitkästä punaisesta tukastaan ja parrastaan. Yleisimmin Ziisuksen tapaa kävelykadun penkiltä kaljaa juomassa, tietenkin kaljapussi vieressä.

Ehei, viikingiksi sitä sanotaan :D Ainakin koko mun yläaste ja lukioajan sillä nimellä kutsuttiin. Ihan harmitonhan se äijä on, istuskelee vain.

Viikingillä on tosiaan samaa laatua veli Valtteri, joka on aina markkaa pyytämässä. Mikäli ohikävellessä ei sitä markkaa tule huutaa perään 'MITÄ V*TTUA SÄ SIINÄ SITTEN SEISOT.' :roll:

Nannerl
Sharon

Ehei, viikingiksi sitä sanotaan :D Ainakin koko mun yläaste ja lukioajan sillä nimellä kutsuttiin. Ihan harmitonhan se äijä on, istuskelee vain.

Viikingillä on tosiaan samaa laatua veli Valtteri, joka on aina markkaa pyytämässä. Mikäli ohikävellessä ei sitä markkaa tule huutaa perään 'MITÄ V*TTUA SÄ SIINÄ SITTEN SEISOT.' :roll:

Mä olen aina kuullut vain ton Ziisuksen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat