Mistä tiedät liikaa? - Ihmiset ja ilmiöt

olematon

tällä hetkellä tiedän ihan liikaa mun entisestä ja siitä mitä sen elämässä nykyään tapahtuu. Tieto lisää tuskaa tässäkin tapauksessa, ku hää mua sinne pyytelee ja on käyny ihollekki muutamaan otteeseen tässä taannoin - ja se on koko ajan tienny että sen eukko on raskaana.

Sivut

Kommentit (52)

Lukretia

Liikaa tiedän eläinten huonosta kohtelusta. Se tekee mulle pahan olon päivittäin.

Muuten mistään ei voi tietää liikaa. Itse tiedän erityisen paljon kieliopista ja kielenhuollosta.

shriness

Tuli mieleen tossa lueskellessani noita asioita, joista ihmiset eivät tajua mitään, että itselläni on joistain asioista liikaa tietoa.

Mä tiedän ihan tajuttomasti kaikkee turhaa nippelitietoa. Tai on mistä mä tiedän, että onko se turhaa.

Ja sitten minä tiedän Tähtien Sodasta, pienoismalleista ja Predator-elokuvista ja ja siitä perhanan avaruusotuksesta ihan liikaa, tai ainakin enemmän kuin kenenkään naisen koskaan pitäisi tietää. :) Kiitos ukon, meillä on kirjahylly täynnä mitä erilaisempia pienoismalleja, erityisesti noita Predatoreita... Ukon sanoin: "Koskaan ei voi tietää liikaa Predatorista." :roll:

Neppis_

jaap. Tiedänköhän Mistään Mitään. Mietitääs...

Jotai tulee: Jostai vanhoist bändeistä aikalailla ..ja vähän liikaakin. Musiikista-biisien esittäjistä ym. ,leffoista, väreistä (meikit,askartelu,sisustus ym.)ja Noh naisista ylipäätään jo liikaa! ... *pohdintaa* joo ja kissoista. Siinäpä ehkä ne .. eli ei paljoo kuitenkaan :lol:

dani

Mä tiedän ehkä liikaa kaikista uusista bändeistä, artisteista, vaatetrendeistä ja ilmiöistä muutenkin. Tai en tiedä onko se liikaa, mut se on semmosta einiintärkeää tietoa. Hmm. :roll:

Lania
shriness
"Koskaan ei voi tietää liikaa Predatorista." :roll:

Alien vs. Predator, Eilinen vs. Predictor

HAH HAH

Emmä tiä mistään liikaa, paitsi ehkä muitten ihmisten asioista jotka ei mulle kuulu.

Sharon

Tieto lisää tuskaa. Mä tiedän liikaa tuotteiden alkuperästä ja niiden haittavaikutuksista aina lääkkeistä astianpesutabletteihin ja soijapapuihin.

Tämän jälkeen mikään ei ole terveydelleni edullista, eettistä eikä ekologista ja kulutuspäätökset ovat vaikeita kun pitää valita 'vähiten paha'. :roll:

shriness
Lania
shriness
"Koskaan ei voi tietää liikaa Predatorista." :roll:

Alien vs. Predator, Eilinen vs. Predictor

HAH HAH

Tuo pätkä sattuu olemaan ukolle Se Elokuva Jonka Nimeä Ei Mainita. Oli se raukka sen verran järkyttynyt kun sen näki... Kädet ihan täris... :)

Jzzu

Mie tiedän varmaan aika paljon mielenhäiriöistä, mielialalääkkeistä ja sen semmoisesta, omakohtaisten kokemusten lisäksi luen aika paljon aiheesta.
Pharmaca fennicat on ollu monesti lainassa ja luvussa.

Tiedän myös aika paljon lävistyksistä, lävistyskoruista/materiaaleista, tatuoinneista ja muusta kehonmuokkauksesta kun aihe ja ala kiinnostaa.

Neppis_
Lania
[quote author="shriness"]
Emmä tiä mistään liikaa, paitsi ehkä muitten ihmisten asioista jotka ei mulle kuulu.

Hyvin sanottu :wink: joskus tuntuu et vähä itse kunkin.. :oops:

shriness

Mä saan koulussakin kummastelevia katseita, kun selitän miksi härkähai on suhteellisesti vaarallisempi kuin valkohai. Katselen telkasta aika paljon dokumentteja sekä luonto-ohjelmia, jolloin niistä jää joku kiva fakta muistiin. Kaverit on jo tottunu siihen, että selitän jotain "joo, dokumentista näin että heinäsirkka plaa plaa.."

Pienoismalleista on tullut tutuksi eri mittasuhteet, mitä tarkoittaa väripesu, photoedge-osa, valkometallisen mallin parhaat maalit, kymmeniä eri valmistajia jne..

Sitten kun tulee jotain tiedelehtiä lueskeltua, niin tietää mitä tapahtuu jos maapallo alkaa pyörimään toiseen suuntaan. Toivottavasti edes joskus voittaisi jonkun tietokilpailun näillä tiedoilla... :)

Miffy

Musta tuntuu et liikaa ei voi tietää. Joten mä en tiedä mistään liikaa :lol: Joskus kyl tuntuu et tiiän liikaa meikkaamisesta ja muotitrendeistä tällaseks no mikä mä nyt sit oon :lol:

Jzzu
marimma
Taidan tietää seksistä melkosia määriä asioita :roll:

Miekii muutaman asian taidan tietää tosta.
Miusta oli hirmu hauska kun tän foorumin kautta oli pari poikasta keksinyt kysyä sähköpostitse multa vinkkejä miten tutustuttaa emäntänsä peppuseksiin kun mie siitä aikoinaan aika avoimesti täällä selostin, tokihan minä poikia hädässä auttelin vinkein. :lol:

Eräskin tuossa vähän aikaa sitten kiitteli että nyt heillä on se emäntä melkeen innokkaampi peppeseksin harrastaja kuin hän itse. :D

koeputkilapsi

Tiedän liikaa ihan tarpeettomia asioita. EI siinä mitään, mutta kun vielä sekoittelen päässäni asioita :oops: Monesti on mennyt esimerkiksi sodat ja niiden alkamiset ja loppumiset ihan tyystin sekaisin, vaikka oikeasti tiedän, että miten ne menee - ehkä sitten en ajattele niin järkeävästi vaan hätäillen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat