IHASTUIN HOMOON - Ihmiset ja ilmiöt

Kurpitsa

Apua, mitä teen, ihastuin homoon... Hän on ihana, suloinen, komea, tuoksuu hyvälle, siisti, hauska, reilu, fiksu, ystävällinen... hänellä on erikoiset jännät silmät, aistillinen suu.. hän hehkuu seksuaalista karismaa - mutta jumaliste hän tykkää pojista! Olen aivan myyty, mutta sydänsuruissa. =( Käykö muille näin koskaan? Onko tää vaan sitä että näin olen turvassa rakkaudelta kun ihastun saavuttamattomaan? Voiko olla, että kaikki olisivat loppujen lopuksi biseksuaaleja? (Elättelen toivoa, että hän ei olisi 100% homo...! - Vaikka tuskin hän silti minusta kiinnostuisi, jos tytöistä joskus tykkäisikin.)

Sivut

Kommentit (18)

Mariel

vaikka kaikki olisivat loppujen lopuksi biseksuaaleja niin tuskin psyykkisistä ja sosiaalisista syistä se silti tulisi esiin kuin harvalla :D ihastuitko tietoisesti homoon vai saitko homouden selville vasta ihastuttuasi?

Kurpitsa

Mun ensivaikutelma tästä pojasta oli, että se on varmaan homo, mutta sit tutustuttuani aloin epäröidä, sitten ihastuin, ja vastoittain sain varmistuksen epäilylleni, että hän on homo. :cry: Niin että ehkä puolitietoisesti ihastuin homoon?!

Miffy

Sellasta se on :( Miettikää toisaalta, miltä homoista ja lesboista tuntuu, kun kuitenkin suurin osa ihmisistä on heteroita.

Ehkä tää ketju vois olla täällä ihmisissä ja ilmiöissä ja tässä voitais yleisemminkin keskustella tästä problematiikasta...?

Kurpitsa

Niin en tiennyt mikä palsta ois paras tälle aiheelle, sit ajattelin et pistän tänne. Ois kyllä kiva jos viriäis keskustelua! :)

Oon mäkin pari kertaa ollut ihastunut naiseen, ja se onkin kurjaa, kun suurin osa on heteroita! Kiva kohtalo: ihastun joko homomiehiin tai heteronaisiin! :lol:

Mä läkähdyn tähän tunteeseen... Mun päässäni on nyt vaan tää poika ja koko ruumiissa velloo. Huishais pois!!

Lania

Mä vaan repsahtelen tolle otsikolle, se on jotenkin niin surkuhupaisa :D

Mut aika kurjaa. Ois siidee jos kaikki vois tykätä automaattisesti kaikista. Ois hulluna valinnavaraa!

Tapsu
Kurpitsa
Käykö muille näin koskaan?

Kahdesti oon ihastunu homoon. Ekalla kerralla oli sen hetkinen paras kaveri (tuo narsisten persoonallisuushäiriö -ketjussa mainitsemani mulkku :roll:), josta jälkeenpäin sain tietää että on homo. Olin siis niin rakastunu että. Tai ehkä se oli jotain muuta, en tiedä.
Toisella kertaa oli myös sen hetkinen paras kaveri, josta kyllä etukäteen tiesin että oli homo. Mutta ehkä olin vähän vereslihalla ton toisen jätkän jälkeen niin kaikki se "hyväksyntä" ystävänä ja muu mitä sain, tuntu tosi ihanalta. Taas tosi syvästi ihastunu, mietin vaan koko ajan ja ehkä elättelin toiveitakin kun olikin Bi. Mutta pääsin sit yli. Ja tää jätkä olikin sitte ylläriylläri sellane draaman ja kohtauksien haluaja että. Ite järjesti ittensä kaikkeen pulaan ja muuta (suhdesotkuja) ja sitten mun piti pelastaa. Ja kun seurustella aloin, yritti saada mut kääntään pääni ja eroamaan ("Se **** on niin ärsyttävä, ei se ymmärrä sua ollenkaan" etcetc eroa siitä löpinöitä).

Että et oo ainoa :wink: Kyllä se siitä, uskoisin. Ootko ajatellu kertoa tälle jätkälle?

Kurpitsa

Joo on tää koominen otsikko, myönnetään!

Tapsu, kerroin sille jätkälle,se otti sen ihan hyvin. Halas vaan ja oli ihan ok. Mut toivoa mulla ei siis oo. (Ihan ite tajusin, ei se mitään sanonu.) Niisk!

Miffy

Joo ehkä, mut mä en ainakaan usko, että valtaosa ihmisistä voisi kuvitella seurustelevansa/voisi seurustella samaa sukupuolta olevan kanssa. Eli mä kyllä uskon, että todella voidaan sanoa, että suurin osa ihmisistä on heteroita.

Mut se on kyllä traagista kun läheskään aina ei tutka toimi ja sitten ihastutaan ihmiseen joka ei tykkääkään omasta sukupuolesta :( Mulla ei onneks oo henk. koht. kokemusta.

Nannerl
Jzzu

En usko tähän..Mie uskon et suurin osa ihmisistä on loppupeleissä ainakin jossain määrin biseksuuaaleja, täysin homoja ja täysin heteroita on vain pieni osa ihmisistä..

Mä uskon Jzzun kanssa samoin. Mietin joskus, että ovatko jotkut ihmiset homofobisia sen takia, että pelkäävät juuri tuota biseksuaalisuutta itsessään :roll:

Kuulemani perusteella lähes kaikki ihmiset murrosiässä ja sen jälkeenkin ainakin jonkin verran tutkiskelevat tuota homoseksuaalista puolta itsessään. Jätkät heittävät toisilleen homoläppää, ja tytöt taas saattavat jopa hyväillä toisiaan seksuaalisesti.

nakymaton_ninni

Mä en tajua mitä pahaa siinä on että on ihastunut homoseksuaaliin. Tietenkin siitä ihastuksesta ei koskaan voi tulla sen enempää, mutta saahan sitä nyt haaveilla vaikka toinen olis täys frigidi. :lol:

Muutenkin ihastuminen salassa on niin kivan turvallista, ja siinä saa massun sekasin mukavalla tavalla kun illat kierii yksinään lakanoissa ja niin kovasti ihastelee.

Kurpitsa
nakymaton_ninni
Mä en tajua mitä pahaa siinä on että on ihastunut homoseksuaaliin. Tietenkin siitä ihastuksesta ei koskaan voi tulla sen enempää, mutta saahan sitä nyt haaveilla vaikka toinen olis täys frigidi. :lol:

Ei siinä mitään pahaa olekaan, siis mun mielestä, aloitin tän ketjun (ja koko palstaan tutstumisen!) vaan siksi kun halusin "vertaistukea", olkapäitä joita vasten virtuaalisesti nyyhkiä sydänsurua! :) Mun mielestä tää on vaan traagista.

Turvallista tosiaan tää onkin, ja mua ärsyttää, etten oo sen vertaa kypsynyt, että oisin päässyt eroon turvallisista ihastumisista joista ei voi tulla mitään! Toisaalta oon myös sitä mieltä, kuten jotkut aiemmat kirjoittajat, että jokainen on jossain määrin bi, mutta kaikki ei "ota käyttöön" biseksuaalisuutta. Osa kieltää sen, osa ei hiffaa koko asiaa, osa on sinut sen kanssa jne.

Voisin myös ajatella, et koska meidät on luotu niin että uros ja naaras on yhessä, siks ei biologisesti voi olla täyshomoseksuaalisuutta (eli tääkin kundi ois jossain määrin ollut tai tulis olee kiinnostunut myös naisista), mut en kyl tie koko asiasta paljoo, joten vaikee mennä sanomaan... Onhan uusia aivokemia- tai jotain tutkimuksia homoseksuaalisuudesta, missä asia ei kai oo kovin yksiselitteinen.

Huokailen siis lakanoiden välissä itsekseni ja haaveilen...!

Mariel
Jzzu
Seksuaalisuus on muutenkin miusta sen verta muuttuvainen käsite että en mie ois mitään lopullisia leimoja lyömässä minkään suuntautumisen suhteen..

samaa mieltä, muuttuva ja monimuotoinen, liittyy useampaan asiaan kuin mitä olemme tottuneet mieltämään :D länsimaisessa kulttuurissa sitä oppii ilmaisemaan tietyllä tavalla, fyysinen nautinto ja ystävyyteen liittyvät kiintymystunteet pidetään tietoisesti erillään.. ei ihme siis, että niin moni lu(o)kittautuu heteroksi

Miffy

Mä koen, että ihmiselle on tärkeää tunnista oma seksuaalisuutensa - myös heterolle. Tää on verrattain uus asia, joka on oikeestaan noussu pinnalle vasta, kun homoudetsa on alettu puhua vapaammin. Että heterous ei ole mikään normi, vaan seksuaalinen identiteetti, joka myös jollain lailla vaatii tunnistamista jne. Jotenkin tähän kai olis hyvä yhdistää sellanen avoin asenne. Mutta en mä missään nimessä usko, että valtaosa olisi biseksuaaleja.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat