Ennustus ja ennustajat - Ihmiset ja ilmiöt

kis22

Sukulainen on ns. oikea ennustaja. Eli hänellä siis todellakin on kyky nähdä tulevaisuuteen. Siellä käyn aina välillä ja kaikki mitä hän on sanonut on pitänyt myöhemmin paikkaansa.

Kommentit (6)

Ladybird

Kummitätini "ennustaa" tarot-korteista. Muutaman kerran hän on katsonu mulle kortit ja kyllä ne mun mielestä on pitäneet paikkansa... viimeksi kertoi, että tulen kohtaamaan kesän aikana mielenkiintoisen ihmisen, ja niin kävikin. Yleensä kummitäti katsoo korteista, mitä näkee nykyisessä elämäntilanteessani, mitä näkee menneisyydessä ja mitä tulevaisuudessa. Voin siinä samalla pohtia, mihin asioihin kannattaisi nyt paneutua kunnolla, mitkä jättää sikseen ja mihin varautua. Näihin ainakin olen saanut paljon selvennystä.

Siis,
"Tarot-kortit eivät ole varsinaisesti ennustuskortit, vaan ne auttavat meitä ymmärtämään sisimpäämme ja tulkitsemaan tarpeitamme. Voimme havaita, milloin muutos olisi tarpeen. Ne eivät ennusta tulevaa tai toimi kristallipallona huomiseen, vaan korttien avulla voimme katsella sisimpäämme ja pysähtyä miettimään, mitä minä tällä hetkellä tarvitsen."

Mutta enpä kyllä soittaisi näihin lehtipalstojen ennustajille. Olisi kyllä mielenkiintoista käydä vaikka kädestäennustajalla joskus.

Impetuoso

Vuosia sitten käytiin ennustajalla anopin halusta Helsingissä (en ikävä kyllä muista miehen oikeaa nimeä, hilseeksi nimitettiin meidän kesken, sen verran pahasti varisi :lol: ), juu ei onnistunut, ei sinne päinkään. Kyllähän tuo varmaankin kalastelulla ja ilmeitä lukemalla "näki" aika pitkälle, "tiesi" huonosta äitisuhteestani ja isän muualla/kaukana asumisesta. Heitti sitten mäjelle itse se ennustaminen, meillä kun tässä vaiheessa pitäisi olla jo 7 ja 5 vuotiaat pojat ja pieni tyttövauva. Nyt tänä kesänä kai olisi pitänyt hankkia se kesämökki....sanomattakin selvää ettei mitään noista ole näkynyt.

Vinha perä on mun mielestä myös siinä että ennustajat ikään kuin antavat ideoita asiakkailleen, jotka sitten tahallisesti tai tahattomasti toteuttavat nämä "ennustukset". Noista puhelinpalveluista nyt on kuullut niin paljon kakkaa että huh huh, kaikenmaailman Tamarat mukamas ennustaa, sitä paitsi kuka tahansa voi aloittaa oman linjansa pitämisen, rahaahan siitä vain tulee :roll: Muistaakseni niitä testailtiinkin jossain ohjelmassa ja aika hyvin näki etteivät ne puheluun vastaavat mitään näkijöitä olleet.

En kuitenkaan kiellä etteikö toisilla ihmisillä olisi jonkinlaisia kykyjä (herkempiä vaistoamaan asioita kuin toiset), en vain usko että ne jotka oikeasti omaavat jotain, kuluttaisivat pitämällä auki jotain puhelinlinjaa :?

Netti on pullollaan keskustelupalstojen ketjuja, puolesta ja vastaan. Suosittelisin tutustumaan aiheeseen huolella ennen kuin tuhlaat rahojasi, hyvin todennäköisesti hukkaan.

persimon

Onko kukaan käynyt ennustajalla? Soittanut johonkin ennustuspalveluun?
Onko ennustukset käynyt toteen? Mitä mieltä olet? Mistä ennustettiin (kortit jne.)?

Harrastaako kukaan?

Itselläni ei ole kokemusta mutta tekisi mieli soittaa ennustajapalveluun :)
suosituksia?

Nyytikki
Impetuoso
--Vinha perä on mun mielestä myös siinä että ennustajat ikään kuin antavat ideoita asiakkailleen, jotka sitten tahallisesti tai tahattomasti toteuttavat nämä "ennustukset". --

Todellakin.

Ei ole henkilökohtaista kokemusta. Kaksi kaveriani ovat käyneet toisen äidin suosituksesta (hän on ollut tyytyväinen aina) muutaman kerran samalla ennustajalla. Ei sillä että uskoisin, mutta 70% ennustuksista on nyt toteutunut ja tiesi kyllä hienosti asioita nykyisyydestäkin. Jotkin menivät sitten ihan metsään. Ehkä ennustajat ovat harvinaisen hyviä ihmistyypin luokittelijoita ja arvaajia. Jokatapauksessa jos ei vakavissaan mene, voi olla rahanarvoista hupia (kunhan ei mene liian kalliiksi :-k ) ja onhan se hauska leikitellä ajatuksella "tapaan tumman, komean ja pitkän miehen joka lukee insinööriksi.." ja sitten tapailee vain tuollaisia miehiä ;)

xaz

Mää pidän tollasia "ennustajia" ketkä esim. lehdissä mainostaa palvelujaan, hölynpölynä :roll: puhelut maksaa maltaita ja miten siihen ennustukseen vois ees luottaa :-s

Mut kuitenki ois tosi jännä käydä jollain ennustajalla, mut se just kaivelee et ne kuitennii maksaa hirveesti, ja mistä sen voi tietää kellä oikeesti on kykyjä nähdä tulevaisuuteen, ja voiko ihmisellä ylipäänsä olla sellasia kykyjä?

Monesti, tai no, joskus on kuullu jostain tyypeistä, ketkä on nähny kuolleita ihmisiä, tai jossain talossa kummittelee ku kamat vaihtaa paikkaa yön aikana, tai kuuluu ääniä tai jotain, mut.. entiiä, toi on just sellanen asia mihin henkilökohtaisesti suhtaudun hyvin epäluuloisesti, mutta silti se jotenki kiehtoo :)

sekavaa... :lol:

Sann

Äitini kävi vuosia vuosia sitten ennustajalla (ollessaan 20-kympin paikkeilla). Hän oli eroamassa silloisesta miehestään ja kyseli uudesta miehestään (isästäni) ennustajan mielipidettä. Ennustaja sanoi, että ojasta allikkoon menee. Ja niinhän se menikin.

Itse en kyllä ennustajiin usko. En minkään moisiin :roll:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat