Lordin vaimo linnassa - Ihmiset ja ilmiöt

ynnej

Lordin vaimo päätti sit mennä Linnan juhliin ilman miestään, eli sitä jolle kutsu oli varsinaisesti tullut. Mitähän sen päässä liikku? Eikö aikuinen ihminen sen vertaa asioista ymmärrä ettei tajuu et toi on todella noloa ja typerää?

Mun mielestä Lordikin on lapsellinen kun ei suostunu menee juhliin ilman maskia. Bändille kelpaa siis kuuluisuus ja rahat, mut ei julkisuuden haittapuolet mitä voi tulla...

Ihan älytöntä... Mitä mieltä ootte tästä? Tekikö vaimo väärin kun meni juhliin ilman Lordia?

Sivut

Kommentit (68)

Lizzie

Niin, onhan se kyl ihan hassua, koska se vaimo pääsi sinne ihan vaan avecina, mutta menikin sitten sinne omin päin. :) Oiskohan se Lordi sit menny sinne eri aikaan, ku onko se ihan varmaa ettei Lordi tai muut jäsenet ollu siellä?

Miffy

Kauhee show :lol: Mä kyl ymmärrän ihan hyvin et Loordi ei halua näyttäytyä: Ei se musta oo mikään "sehaluuvaarahatväävää"-juttu. :)

Mariel

:D hassuu joo miten tästäki tuli "skandaali"

tää "lordi" ois kyllä voinut mennä sinne ihan omana itsenään, kun kutsukin oli varmasti osotettu hra putaansuulle eikä hra lordille. ja kun samassa kutsussa kuulemma luki vaimon nimi, ei ole ollenkaan hassua, että tämä ilmestyi paikalle

Laura
Mariel
:ja kun samassa kutsussa kuulemma luki vaimon nimi, ei ole ollenkaan hassua, että tämä ilmestyi paikalle

Mut se vaimo oli kutsuttu vain avecina. Se on etikettivirhe jos avec tulee paikalle mutta pääkutsuttu ei. Minä toisaalta ymmärrän sen, että siitä on noussut keskustelua. Käsittääkseni kutsut tulee avec aina. Mutta aveciksi kelpaa vain samassa osoitteessa asuva avo- tai aviopuoliso, näin olen ymmärtänyt.

---

Eikös jossain lähetyksessä sanottu,että joitain Lordin jäseniä olisi tullut paikalle.

miu

vaimo teki etikettivirheen ja niitähän nyt yleensäkin tulisi välttää. moka mikä moka.

itse tomi putaansuuta kunnioitan, ettei mennyt. tuo "lordius" on pitkälti koko hänen elämänsä kestänyt proggis ja koko tuon ajan hän ei ole halunnut tulla tunnetuksi omalla naamallaan. kunnioitan sitä, että joku vielä tänä päivänä pitää kiinni tiukasti omasta yksityiselämästään ja showbisnes on sitten asia erikseen.

eipä janne ahonenkaan mene sukset kainalossa linnaan tai vesa-matti loiri uunon revityissä vaatteissa, joten miksi hahmo "lordikaan" linnaan menisi. (eli ymmärrän myös linnan kannan, että naamiossa ei pippaloihin tulla.)

mut joo, kova haloo pienestä asiasta.

Mariel
Laura

Mut se vaimo oli kutsuttu vain avecina. Se on etikettivirhe jos avec tulee paikalle mutta pääkutsuttu ei.

ehdottomasti on etikettivirhe, mutta en halua tuomita, jos pariskunta oli tietämätön

"- Kutsussa lukee heidän molempien nimet (Putaansuun ja vaimon). Jos pääkutsuttu ei pääse paikalle, mutta seuralainen tulee, niin kyseessä on etikettivirhe, lehdistöpäällikkö Maria Romantschuk toteaa."

figaro

Mistä hitosta kukaan tietää, mitä he ovat Halosen kanssa sopineet? Eikö maailmassa ole pahempikin asioita kuin joku Lordin vaimo Linnanjuhlissa, jotka muutenkin suoraan sanottuna kekkerit, joiden alkuperäinen ajatus on jäänyt taka-alalle...

Jzzu
Dubyamoa
Mariel

"- Kutsussa lukee heidän molempien nimet (Putaansuun ja vaimon). Jos pääkutsuttu ei pääse paikalle, mutta seuralainen tulee, niin kyseessä on etikettivirhe, lehdistöpäällikkö Maria Romantschuk toteaa."

No jos siinä kutsussa molempien nimet lukee, niin sanotanko siinä jossain sitten että HERRA Putaansuu on sitten se päävieras? Sen ymmärtäisin että kutsussa lukisi Hra Putaansuu & avec, mutta jos kutsussa molempien nimet lukee niin kyllä ne on molemmat silloin minun mielestä yhtä lailla sinne kutsuttu.

Tätä mietin miekin ja mitä tulee etikkettivirheisiin niin isompi etikettivirhe se ois ollu et hra Putaansuu ois menny emäntänsä kanssa sinne linnaan Lordiksi pukeutuneena kuin että emäntä menikin yksin, Lordilla kun ei selvästikään ole kiinnostusta esiintyä kuin Lordina julkisesti.

Kaikesta ihmiset jaksaakin ottaa päänsäryn itselleen.. :roll:

Laura
Dubyamoa
No jos siinä kutsussa molempien nimet lukee, niin sanotanko siinä jossain sitten että HERRA Putaansuu on sitten se päävieras? Sen ymmärtäisin että kutsussa lukisi Hra Putaansuu & avec, mutta jos kutsussa molempien nimet lukee niin kyllä ne on molemmat silloin minun mielestä yhtä lailla sinne kutsuttu.

Mut eihän se vaimo ole mitenkään kutsua ansainnut, siis omilla teoillaan ja saavutuksillaan. Ja varmaan jos on puolison nimi tiedossa niin menee varmaan molempien nimillä.

Mutta ei ole kyseessä todellakaan maailmoja kaatava asia ja ei minuna hetkauta pätkääkään. Kuitenkin ymmärrän, että asia puhututtaa joitain, koska kyseessä suomessa ainut hienompi juhla, jota kansa seuraa yleensä mielenkiinnolla.

tiikeli

Kun kerran Linnaan kutsutaan kerran vuodessa sellaisia jotka jotain on Suomen hyväksi tehneet jne, niin on mun mielestä maalaisjärjelläkin hölmöä että jonkun vaimo menee ottamaan ilon irti bileistä kun kutsun saanut mies ei "pääse". :lol:

Pohhoh. Oliko se siis oikeasti niin että Mr. Lordi ei kehdannut näyttää paljasta naamaansa Linnassa, vai oliko sillä joku oikea syy olla pois? :roll: Kyllä pitää olla todellisuus vähän hämärtynyt jos itsenäisyyspäivän juhlaan olis pitänyt päästä maski naamalla... :lol:

sopuli
figaro
Mistä hitosta kukaan tietää, mitä he ovat Halosen kanssa sopineet? Eikö maailmassa ole pahempikin asioita kuin joku Lordin vaimo Linnanjuhlissa, jotka muutenkin suoraan sanottuna kekkerit, joiden alkuperäinen ajatus on jäänyt taka-alalle...

No näinpä!

Komppaan figsua täysin :)

Notti

Mitä itse ymmärrän, niin herra putaansuu haluaa pitää yksityisyytensä. Ja minusta se on hänelle suotava, ei se, että Lordi voitti euroviisut tarkoita sitä, että hänen olisi luovuttava yksityisyydestään. Aika kiittämätöntä kansaa ollaan, kun aletaan vetää päätä vadille heti, kun toinen on jotain hienoa meille aikaan saanut. Omasta mielestäni oli ihan hauskaa, että vaimo edusti kyseistä yhtyettä, kun yhtyeen muut jäseneet ESTYIVÄT tulemasta, koska he eivät halunneet paljastaa henkilöllisyyttään. K'yhän niitä palkintojakin pokkaamassa välillä ihan muut, kuin henkilöt itse, kun ovat estyneet.

En yksinkertaisesti ymmärrä, mitä kansa itkee, jos toinen haluaa pitää yksityisyytensä. Ei se, että on tehnyt jotain isompaa tarkoita sitä, että on kaikille vapaata riistaa. Itse en edes tiedä minkä näköinen kyseinen hemmo on, vaikka kuulemma asustelee tässä ihan vieressä. Asiaa en ole kuitenkaan voinut tarkistaa, sillä luulen, että kyseessä on vähän sama juttu, kuin ilmeisesti kaverillamme (sillä meillä sukunimi vaihtui viikossa oveen) jolla lukee alhaalla vielläkin entisten asukkaiden sukunimi, mutta ovessa oma...yksityisyyden takia. Ja mielestäni ihmisillä on siihen oikeus.

Etiketin vastaista toki oli mennä avecina pelkästään kutsuihin mukaan, mutta omasta mielestäni se kyllä omalla tavallaan osoitti sen, että Lordi ei kutsua väheksynyt vaan pisti edustamaan sen ihmisen, joka sitä edustusta kykeni tekemään. Mutta meillehän ei mikään kelpaa ja lehtienhän on jostain ne etusivunsa revittävä...

marimma
Notti
Mitä itse ymmärrän, niin herra putaansuu haluaa pitää yksityisyytensä. Ja minusta se on hänelle suotava, ei se, että Lordi voitti euroviisut tarkoita sitä, että hänen olisi luovuttava yksityisyydestään. Aika kiittämätöntä kansaa ollaan, kun aletaan vetää päätä vadille heti, kun toinen on jotain hienoa meille aikaan saanut. Omasta mielestäni oli ihan hauskaa, että vaimo edusti kyseistä yhtyettä, kun yhtyeen muut jäseneet ESTYIVÄT tulemasta, koska he eivät halunneet paljastaa henkilöllisyyttään. K'yhän niitä palkintojakin pokkaamassa välillä ihan muut, kuin henkilöt itse, kun ovat estyneet.

En yksinkertaisesti ymmärrä, mitä kansa itkee, jos toinen haluaa pitää yksityisyytensä.

Niin ja kun ajattelee mikä melu jo siitäkin nous kun Seiska paljasti Putaansuon kasvot :roll:

Ja nyt kansa sitten oikein haluaa että se paljastaa kasvot ja todennäkösesti toinen puolikas sitten vastustaa sitä viimeseen asti ja nostaa raivomyrskyn kun niille ei etuoikeutta linnan juhliin annettu ja kun heidän pitää kasvot näyttää jnejnejne.

Mariel
tiikeli
Kun kerran Linnaan kutsutaan kerran vuodessa sellaisia jotka jotain on Suomen hyväksi tehneet jne, niin on mun mielestä maalaisjärjelläkin hölmöä että jonkun vaimo menee ottamaan ilon irti bileistä kun kutsun saanut mies ei "pääse". :lol:

jotenkin tuntuu, että sinne kutsutaan sellaisiakin, jotka eivät oikeastaan ole ihmeempiä tehneetkään..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat