Millä mielellä miittiin? - Ihmiset ja ilmiöt

Daniina
Abigail
Daniina
Miks ikinä ei oo miittiä täälläpäin :(

Missäpäin? :D

E-Karjalassa :cry:

Sivut

Kommentit (74)

agentti

Mä en oikein tiedä, että millä mielellä oon miittiin. Mä oon ihan varma siitä, että jään ihan outsideriks... :D Tai siis mulla on sellanen tunne... :? Sit kun en tiedä, että oonko baarikunnossa kun tänään on kullan synttärit ja teen aikaa tujua boolia (joka maistuu ihan mehujäältä, että tulee varmaan juotua kunnolla) ja "muutama" siideriäkin on tullut ostettua.. Tuun vaan sinne hotelliin hengaan ja sit kun meette baariin, ni mä lähren koisimaan. :lol: Nooh, saa nähdä miten menee.
Ja mäkin oon suht. puhelias enkä hirveesti ujostele, niin siinä mielessä en oo varmaan tylsää seuraa.. :D

Lizzie

Nyt kun foorumin pikkujoulumiitti lähestyy, utelisin sinne tulevilta että millä mielellä ootte? :)

Ite oon ollu aikaisemmin yhdessä miitissä, jossa tapasin Miffyn, Rahelin ja Miespuolisen. Nyt tapaa siis monta uutta, ja musta se on aika kivaa ja jänskää!

Vähän huolestuttaa se, että mitä jos sieltä hotellilta tuleekin lähtö, ja miten sitten tulee juttuun kaikkien uusien kanssa. Ihmisillä on näiden tekstien perusteella niin erilaisia käsityksiä kanssafoorumilaisista, että jännää nähdä millaisia tyyppejä kaikki oikeesti onkaan!

*Sandy*

Mua ainaski jänskättää ihan hirveesti :D
Mulla nyt ei täällä oo kovin vahvoja mielipiteitä ollu..
Miun kanssa ollaan nähty, mut sitten kaikki muut onki ihan uusia tuttavuuksia! Voi, toivottavasti viihdyttäis kaikki :D

Lania

Hyvällä! Tosin mulla onkin se etu että jos mua alkaa pelottaa niin meen Lizzien kainaloon turvaan :lol: no ei, kiva kun on nähny jotain aikasemminki mut huippista nähä kaikkia uusia!

Ja kai siellä väkisinki on sellanen yleislepposa ilmapiiri koska ollaan niin helmiä tsiksejä.

Shandy
Lania
Ja kai siellä väkisinki on sellanen yleislepposa ilmapiiri koska ollaan niin helmiä tsiksejä.

Niinpä, luulis olevan Jimmyllä ja Miespuolisella hyvät oltavat ku pääsee näin monen helmen tsiksin kanssa viihteelle. ;) :P

Ei mut joo, hyvillä mielin oon tulossa. Ei mua kauheesti jännitä, ehkä vähän mut mitä sitä nyt turhaan kauheesti jännittämään, veikkaan et tuun toimeen kaikkien kans kuitenkin. Ja Jimmyn, Vaniljan ja Marun oonkin jo tavannut että ei oo kaikki ihan outoja. :)

Tulispa vaan hauska ilta! :D

Maruchka
Shandy
Tulispa vaan hauska ilta! :D

Njoo, sitä mä toivon ja ootanki kaikkein eniten, et ois kivaa ja tulis toimeen kaikkien kans ja sillee :D
Vähän jänskää ehkä, mut helpottaa kuitenki ku Vaniljan ja Shandyn kans tultiin niin hyvin toimeen, et tuntu melkein ku oltas tunnettu jo pitkään :)
Ja ootanki kovasti nähdä heitä uudelleen, ja kaikkia muitakin!

Shandy
Maruchka
Vähän jänskää ehkä, mut helpottaa kuitenki ku Vaniljan ja Shandyn kans tultiin niin hyvin toimeen, et tuntu melkein ku oltas tunnettu jo pitkään :)

Musta kyllä tuntuu että kyllä noitten muittenkin kanssa tulee semmonen olo, oon ainakin saanut semmosen kuvan että Lania ja Lizzie on ainakin yhtä puheliaita ku me.. :lol: Voi olla muuten melkonen mölinä siellä Ompussa ku kaikki koittaa yhtä aikaa puhua :lol:

Maruchka
Shandy
Musta kyllä tuntuu että kyllä noitten muittenkin kanssa tulee semmonen olo, oon ainakin saanut semmosen kuvan että Lania ja Lizzie on ainakin yhtä puheliaita ku me.. :lol: Voi olla muuten melkonen mölinä siellä Ompussa ku kaikki koittaa yhtä aikaa puhua :lol:

Niinpä, kun meilläki oli jo vähän vaikeuksia hillitä sitä kälätystä, varsinki ku kaikki kuuli viel ku puhuttii nii kovaa :lol:

Sofia K

Tosi kiva fiilis, odotan innolla. Vielä ei jännitä hirveesti. Jos oisin yksin tulossa, ni sit todennäkösesti jännittäisi ihan kauheesti. Nyt on kiva kun tuntee jo Miffyä valmiiksi. :)

Oon normaalisti suht puhelias, mut voipi olla et miitissä tulee aluksi oltua vähän hiljempaa. Ujostelun takia. :lol: Mut meille tulee varmasti aivan mahtava ilta! Enää 1 kokonainen päivä välissä. See ya!

Miffy

Hiukan jänskättää, mut ku hanat aukee ni... :lol: Mä uskon et kaikki menee tosi mainiosti ja suurin ongelma on se, miten pidetään vola sllä tasolla, ettei naapurit häiriinny :)

Jimmy KImmel
Shandy
Niinpä, luulis olevan Jimmyllä ja Miespuolisella hyvät oltavat ku pääsee näin monen helmen tsiksin kanssa viihteelle. ;) :P
Arkipäivää, arkipäivää... :wink:

Millä mielellä, noh, vesi kielellä! :lol:

Miffy
agentti
Mä en oikein tiedä, että millä mielellä oon miittiin. Mä oon ihan varma siitä, että jään ihan outsideriks... :D Tai siis mulla on sellanen tunne... :? Sit kun en tiedä, että oonko baarikunnossa kun tänään on kullan synttärit ja teen aikaa tujua boolia (joka maistuu ihan mehujäältä, että tulee varmaan juotua kunnolla) ja "muutama" siideriäkin on tullut ostettua.. Tuun vaan sinne hotelliin hengaan ja sit kun meette baariin, ni mä lähren koisimaan. :lol: Nooh, saa nähdä miten menee.
'

Ja paskat! KUKAAN ei luista himppeen viel tos vaihees :lol:

niinuska

Niinuska on vähän epävarma vielä tulostaan, mutta jos ehtii poikkeamaan, niin odottaa innolla tapaavansa uusia tuttavuuksia :)
(epävarmuutta lisää niinuskan kuski-nakitus: onko siellä KUKAAN selvinpäin?) Ei muuten, mutta saattaa tulla neidille hiukan outsider-olo olla ainoa limulinjalla :?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat