Rakkaus Ensi silmäyksellä? - Ihmiset ja ilmiöt

Ciz

Kun nähtiin ensimmäisiä kertoja nykyisen kullan kanssa,
niin hän taisi ihastua melkein heti.

Hän "jahtasi" mua n. vuoden turhaan, kunnes satuttiin istumaan vierekkäin kaverin auton takapenkillä ja meidän katseet kohtas pitkäks aikaa.
Silloin ensimmäisen kerran tajusin kuinka ihanat silmät mua oli katsonu jo vuoden.

Mul tulee nytkin melkein itku kun muistelen, kun perhosia lensi vatsassa vaikka oltiin olti kavereita kauan. Ajattelin silloin et voi kunpa saisin hänet itselleni...

Yhden katseen ansiosta mä vihdoin ja viimein rakastuin häneen vaikka tiesin kuinka ihana luonnekin hänellä on. Se katse lopulta sai mut tajuamaan että meistä voisi tulla muutakin kuin ystäviä.
Ihanan outoa. <3

Sivut

Kommentit (40)

SunLion

Mitä rakkaus oikeestaan on? helposti voi ajatella että voimakas ihastumisen/hurmaantumisen rakastumisena....rakastuminen on mielestäni jotain mikä kehittyy vuosien varrella ja siihen kuuluu oikeastaan juuri se ajan kanssa kertyvä kiintymys ("en voisi elää ilman sua") ja tuntemus (ei ketään tunne täysin ensi silmäyksellä..mies voi olla millanen tahansa, joten rakastaisko sitä oikeasti välttämättä kun selviää uusia piireitä?!) jne....

Miss Blood
SunLion
rakastuminen on mielestäni jotain mikä kehittyy vuosien varrella ja siihen kuuluu oikeastaan juuri se ajan kanssa kertyvä kiintymys ("en voisi elää ilman sua") ja tuntemus (ei ketään tunne täysin ensi silmäyksellä..mies voi olla millanen tahansa, joten rakastaisko sitä oikeasti välttämättä kun selviää uusia piireitä?!) jne....

Itse olen samoilla linjoilla sun kanssa :) Mutta aloin nyt miettimään onko sanoilla rakastUminen ja rakastAminen eroa vai tarkoittaako ne sitten loppujen lopuksi samaa [size=8]Aamupohdintaa [/size] :)

SunLion
Miss Blood
SunLion
rakastuminen on mielestäni jotain mikä kehittyy vuosien varrella ja siihen kuuluu oikeastaan juuri se ajan kanssa kertyvä kiintymys ("en voisi elää ilman sua") ja tuntemus (ei ketään tunne täysin ensi silmäyksellä..mies voi olla millanen tahansa, joten rakastaisko sitä oikeasti välttämättä kun selviää uusia piireitä?!) jne....

Itse olen samoilla linjoilla sun kanssa :) Mutta aloin nyt miettimään onko sanoilla rakastUminen ja rakastAminen eroa vai tarkoittaako ne sitten loppujen lopuksi samaa [size=8]Aamupohdintaa [/size] :)

rakastuminen on rakastamaan rupeamista...rakataminen on kun sitä on jo tehnyt jonkin aikaa...rakastumisen lopputulos on rakkaus..

ena

oon seurustellu 1,5v, mutta silti vieläkin kun nään entisen ihastukseni, jonka kanssa kai molemmille tuli jonkinlainen rakkautta esi silmäyksellä ihastus toiseen, minulle tulee outoja tuntemuksia. Se vaan katsoo niin suoraan ja syvälle silmiin. :)

Sarah84

[size=18][color=red]KYLLÄ!!![/color] [/size]

Mä olen rakastunut ensisilmäyksellä, ja joka silmäyksellä vaan lisää ja lisää... Ihan uskomatonta!! Tutustuttiin vasta juhannuksena enkä ole IKINÄ ennen tuntenut tällaista!! Me katsottiin hetki toisiamme silmiin, esiteltiin itsemme eikä saatu sanaa suustamme.. Siitä hetkestä lähtien kujettiin koko jussi yhdessä, ja eron jälkeen ollaan puhuttu joka päivä yli kaksi tuntia puhelimessa... tää on aivan USKOMATONTA! :D

Huoh... Se mies pyörii mun päässä joka hetki... Mulla menee jalat ihan veteläksi kun mietin niitä silmiä.. Ja etenkin kun kuulen,että puhelin piippaa ja hän soittaa/lähetää viestiä.. Parasta tässä on että mies on itse sanonut tuntevansa samoin! en uskonut koskaan kokevani miltä se tuntuu kun pienet tytöt sanoo polvien pettävän jonkun miehen takia :D

Hahhaa, pyyhkikää sormenne, tää viesti suorastaa valuu siirappia :lol:

shazzer

Olen ihastunut ensisilmäyksellä, tosin joskus teini-ikäisenä.. Rakastuminen on ihan toinen juttu.. Silmät on kyllä sielun peili ja niistä voi nähdä paljon, mutta rakastua? En tiedä ennenkun koen :)
Rakkautta ensi tapaamisella, siihen kyllä uskon :)

candy_girl

Eli oletteko ikinä rakastuneet tai ihastuneet ensi silmäyksessä, en tiedä pitäisikö sitä kutsua rakkaudeksi, mutta tänä aamuna istui bussissa ja yks komea poika tuli istumaan mun vastapaatä, meidän silmät kohtasi toisiaan tosi ihanasti ja mulla oli jotenkin outo tunne..

Onko kellää muullekki käynu nii?
Jos on niin missä?
ja miten?

kultasiipi

mulla ja poikaystävälläni kävi niin,että ihastuttiin ensi silmäyksellä.muistan vieläki sen hetken kun näin hänet ekan kerran.ja hän muistaa,mitä oli ajatellut nähdessään mut.kysyn aina välillä että mitä sä ajattelitkaan sillon,vaikka muistan kyllä vastauksen erittäin hyvin :lol: se on vaan niin kiva kuulla.ja siis siitä on jo yli 3v... :lol:

Disturbance

Joo, on mulla kaynyt noin kaks kertaa muistaakseni... Se on alkanu just tosta katseiden kohtaamisesta, mutta ei mitaan niin sekunnin sadasosan kestavaa, koska sita ma en kutsuis ihan rakkaudeks ensi silmayksella, yleensakin "love at first sight" on enemmankin "lust at first sight".

Ekan kerran olin just tayttanyt 18, ja oltiin kavereiden kanssa just saavuttu baariin viettamaan mun ekaa iltaa siella (en koskaan paassy papereitta sisaan mihinkaan, joten piti tahan asti odottaa). Menin heti baaritiskille ja odottaessani "jonossa" kaannyin ja katsoin taakseni, missa mun kaveri oli jossain. Kaverin sijaan huomasin takanani pirun hyvannakosen jatkan, ja en vaan saanu silmiani siita irti, ihan ku oisin ollu huumattu. Se oli ihan pollo tunne. Hetkeakaan ajattelematta ma jatin baarijonon, ja kavelin suoraan sen jatkan luo, joka sekin toljotti mua, oisko se ollut ollut juttelemassa jonkun kaverinsa kanssa. En muista enaa miten homma eteni mutta vissiin vaan suoraan esittelin itteni, ja siita siirryttiin takas baaritiskille missa se makso mun juoman, puhu viela englantia, vaikka se oli puoliks suomalainen. Mentiin sit johonkin sivuhuoneeseen juttelemaan innokkaasti englanniksi koko loppuillan, kiva mun kavereille, niita en sitten ennen pilkkua nahnytkaan :lol: Eipa siina sitten ihmeita, koskaan ei paasty sen pidemmalle tan hemmon kanssa, kaytiin parilla ihanilla treffeilla mutta han muutti sitten takas englantiin, eika yhteydenpito oikeen sujunut vaikka muutin ite perassa (ihan muista syista, ja toiseen paahan maata) noin vuosi siita eteenpain.

Toisen kerran pamahti kun olin sitten siella Lontoossa toissa, olin sillon noin 19 ja puoli. Keittiossa toissa oli aivan uskomattoman komea venalainen, ja kas ma olin taas hetken kuplassa, jossa koko muun maailman melu katosi muutamaksi ihanan pitkaksi sekunniksi, kun me tuijotettiin toisiamme. Siita eteenpain ma vietinkin sitten joka ruokatauon duunissa keittion ovilla vaijymassa josko sita nakyis, ja koska mulla oli flunssa, kavin sen varjolla hakemassa keittiosta teeta ihan jumalattoman usein. Kaikkihan sen nyt naki etta me digattiin toisistamme, mutta silla oli eri tyovuorot kuin mulla eli ei koskaan paasty tapaamaan toisiamme duunipaivan jalkeen, eika vissiin juteltukaan kuin ohimennen kerran. Mutta oli se silti aivan uskomattoman kohtelias sillonkin, ja aina kun nain sen se katto mua ihanasti, ja muut keittion tyontekijat vihelteli... Joo ton kanssa taytyy kylla sanoa, etta oon menny aika pitkalle sita ettiessani, se kun lahti toista kenellekaan kertomatta pari kuukautta ton jalkeen. Oon kyselly vaikka kelta, ja ettiny tietoa tosi hartaasti... Joten jos ma oon viela joku paiva sinkkuna vahan pidempaan, ehka ma etsintakuulutan sen taas... 8)

Mun nykyselle poikaystavalle kavi niin etta me ystavystyttiin siella hostellissa (ma olin sillon vissiin melkeen 21), ja koska mulla ei ollut yopaikkaa parina yona ma sain nukkua sen sangyssa, ja ihan viaton ystavyys se mulle oli, mutta se ihastu muhun kovasti, ja kerran kun pollyssa lepuutettiin kaytavalla ja maattiin ja tuijotettiin toisiamme silmiin niin tuon se muistaa kylla aina... Mulla ei lempi leimahtanut ennen kuin yli vuoden tosta, ihan persoonallisuuden perusteella.

Semmosia.. Oliko tarpeeks yksityiskohtaiset selitykset... :)

SunLion

meiän sormusten kaiverrus on ex visu amor ;)

Mutta enpä usko että RAKASTUA voi, jos vieraan ihmisen näkee ekaa kertaa elämässä. Ulkonäköön ja olemukseen voi kyllä ihastua. Minähän itse tunsin kultsin jo ennen kun tavattiin.

Seyda

Nykyisen mieheni olemukseen ja ulkonäköön ihastuin heti ensi näkemisellä. Mies vain käveli sisään työkaverinsa kanssa ja ohimennen siinä katsoi mua. Siinäpä mua sitten vietiin! ;) Ekasta kerrasta lähtien meillä oli pientä ja välillä isompaakin silmäpeliä vajaan kolmen vuoden ajan! Viime lokakuussa sitten otettiin askel eteenpäin ja mies pyysi lähtemään ajelulle kanssaan. Sen jälkeen ollaankin sitten vietetty melkein jokainen viikonloppu yhdessä. :D

miu

ikinä en ole rakastunut ensi silmäyksellä, tuntenut ihastusta ja himoa kylläkin. en usko että todella voi rakastua ilman että on kommunikoinut ihmisen kanssa jollain tapaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat