Mul on mese (gallup) - Ihmiset ja ilmiöt

-Maya-
Kaihokielo
Olen kait harvinainen mesen käyttäjä. Käyttääkö kukaan muuten teistä Skypeä? Siitä oon ite enemmän kiinnostunut, tosin vasta pari kertaa käytössä ollut uusien kuulokkeiden kera. Vanhoista ei kuulunut mitään, joten oli ihanan iloinen yllätys, kuinka hyvin uudet pelas.

mulla on myös skype..käytän sitä lähinnä sisarusten ja äitin kanssa juttelemiseen..ei tuu puhelinlaskua.. :wink:

Sivut

Kommentit (88)

Zuzannah
miu

[color=red]Mitä sulla lukee "henkilökohtaisessa viestissä, jonka muut näkevät"?[/color]
j'aime mon mec <3 ja sen perässä ..studying.. jos teen koneella läksyjä ja keskityn siihen enkä halua jutskata

toi studying oliski aika hyvä idea laittaa, ettei kukaan rupee höpötteleen mitään turhia sillon kun opiskelee..

miu

[color=red]Onko sulla mese auki illat pitkät?[/color]
mese on auki aina kun vaan koneella olen. eli ne illat kun oon kotona enkä miekkosella.

[color=red]Jubaatko siellä lähinnä tuttujen vai myös tuntemattomien kanssa? Minkä verran listalla on nimiä?[/color]
listallani on vain tuttuja ja sieltä löytyy 18 nimeä.

[color=red]Tuleeko kirjoiteltua aktiivisia dialogeja vai aina silloin tällöin ohimennen muutama rivi aina jollekin?[/color]
molempia tasaisesti. parhaimmillaan muutaman ihmisen kanssa tulee näitä 20-05 kestäviä keskusteluja :)

[color=red]Mitä sulla lukee "henkilökohtaisessa viestissä, jonka muut näkevät"?[/color]
j'aime mon mec <3 ja sen perässä ..studying.. jos teen koneella läksyjä ja keskityn siihen enkä halua jutskata

Miss Blood
Kaihokielo

Olen kait harvinainen mesen käyttäjä. Käyttääkö kukaan muuten teistä Skypeä? Siitä oon ite enemmän kiinnostunut, tosin vasta pari kertaa käytössä ollut uusien kuulokkeiden kera. Vanhoista ei kuulunut mitään, joten oli ihanan iloinen yllätys, kuinka hyvin uudet pelas.

Itellä on mesen lisäksi skype, lähinnä veljeni takia, kun se ei tykänny mesestä :roll: . Lisäksi on pari kaveria listalla. Mutta nyt ei oo pitkään aikaan tullu juteltua (vaikka päällä sekin on) kenenkään kanssa sitä kautta, kun välillä ei meinaa kuulokkeet toimia yhtään :?

DemonOfTheDay

* Onko sulla mese auki illat pitkät?
- On mese oikeestaan aina päivisin auki koska konekin on auki, mut jos en ole paikalla laitan itseni Poissa-tilaan.

* Jubaatko siellä lähinnä tuttujen vai myös tuntemattomien kanssa? Minkä verran listalla on nimiä?
- Kaikki on tuttuja joiden kans juttelen ja nimiä on n. 20kpl

* Tuleeko kirjoiteltua aktiivisia dialogeja vai aina silloin tällöin ohimennen muutama rivi aina jollekin?

- Både och...ihan riippuu millä tuulella ite olen ja se toinen on.

* Mitä sulla lukee "henkilökohtaisessa viestissä, jonka muut näkevät"?
- Forever, I´ll be remembered as the one who played it cool

Impetuoso

Aika kehno mesettäjä olen, hyvin satunnaisesti auki.
* Jubaatko siellä lähinnä tuttujen vai myös tuntemattomien kanssa? Minkä verran listalla on nimiä?
Ei ole tainnut koskaan tulla yhteydenottoja tuntemattomilta (ennen vanhaan kun käytin yahoon meseä tuli paljonkin), joten vain tuttujen kanssa. Listalla about 10 nimeä
* Tuleeko kirjoiteltua aktiivisia dialogeja vai aina silloin tällöin ohimennen muutama rivi aina jollekin?
Aika asiapitoista, yleensä otetaan yhteyttä kun on jotain sanottavaa, toki keskustelu kääntyy jossain vaiheessa turhuuksiinkin :lol:
Just vaihdoin viestini, nyt lukee lomalla 9.7. saakka, aiemmin luki taas tuli täytettyä 25...

rosa*

Aina ku oon ite koneella, joskus illan pitkän joskus hetken vaan..

Tuttujen kanssa, listalla noin nelisenkymmentä nimeä, toisten kans juttelen useammin, osa on sellasiaki joitten kans tulee juteltua harvemmin..

Sekä että, osan kanssa vaihetaan yleisiä kuulumisia, osan kanssa kirjotellaan aina pitkiä dialogeja..

Ei mitään

Kaihokielo

[quote author="Embo"]
* Onko sulla mese auki illat pitkät? Hyvin harvoin käytän meseä.
* Jubaatko siellä lähinnä tuttujen vai myös tuntemattomien kanssa? Minkä verran listalla on nimiä? Listalla on kokonaiset 6 nimeä, juttelen aina vain tuttujen kanssa.
* Tuleeko kirjoiteltua aktiivisia dialogeja vai aina silloin tällöin ohimennen muutama rivi aina jollekin? Sillon kun juttelen, juttelen aktiivisesti. En harrasta muiden odotuttamista, koska itteeni se ottaa päähän.
* Mitä sulla lukee "henkilökohtaisessa viestissä, jonka muut näkevät"? Ei mitään.

Ritu

Onko sulla mese auki illat pitkät?
Kyllähän tuo on aina auki, jos vaan koneen lähettyvillä olen. Yleensä se on silloinkin päällä vaikka en koneella olekaan.

Jubaatko siellä lähinnä tuttujen vai myös tuntemattomien kanssa? Minkä verran listalla on nimiä?
Sekä että. Listoilla on 86 ihmistä (vasta karsin about 40 ihmistä pois ja 10 on estettynä)

Tuleeko kirjoiteltua aktiivisia dialogeja vai aina silloin tällöin ohimennen muutama rivi aina jollekin?
Joidenkin kanssa tulee juteltua enemmän, mutta aika harvakseltaan. Yleensä keskustelut on aika nopeita.

Mitä sulla lukee "henkilökohtaisessa viestissä, jonka muut näkevät"?
Vaihtelee päivittäin.. tällä hetkellä ei lue mtn..

Cadillac

Vain sillon kun istun koneella, max pari tuntia/pvä. (tosin joskus enemmänkin :oops: )

Jubaatko siellä lähinnä tuttujen vai myös tuntemattomien kanssa? Minkä verran listalla on nimiä? Tuttujen kanssa. Listalla ainoastaan kymmenkunta nimeä. :oops:

Tuleeko kirjoiteltua aktiivisia dialogeja vai aina silloin tällöin ohimennen muutama rivi aina jollekin? Yleensä vähän aktiivisempia ja pidempiä.

Mitä sulla lukee "henkilökohtaisessa viestissä, jonka muut näkevät"? Siinä näkyy biisi, jota satun sillä hetkellä kuuntelee. Jos en kuuntele mitään, niin ei luekaan mitään.

Anzcu

Kyllä se on aina auki, kun on konekin auki. Jos sattuu niin, että en oo juttutuulella, niin vaihdan statuksen "away-tilaan".

* Jubaatko siellä lähinnä tuttujen vai myös tuntemattomien kanssa?
Tuttujen oikeastaan.

Minkä verran listalla on nimiä?
Seitsemän niitä taitaa olla. :)

Vähän riippuu, mutta yleensä tulee kirjoiteltua enemmänkin, kun vaihdetaan kuulumisia kavereiden kanssa.

Se vähän vaihtelee aina päivän mukaan. :)

Zuzannah

* Onko sulla mese auki illat pitkät? yleensä aina kun olen koneella, olen online-tilassa, joskus oon "näkyminen muille offline"-tilassa jos en jaksa jutella kenenkään kanssa mutta haluan nähdä jos joku kelle on asiaa, tulee meseen.
tuttujen kanssa, suurin osa kavereita. kolme foorumilaista löytyy myös listalta, yhteensä nimiä on 16
* Tuleeko kirjoiteltua aktiivisia dialogeja vai aina silloin tällöin ohimennen muutama rivi aina jollekin?joskus jos on vaan joku yks asia mistä täytyy kertoo niin keskustelu voi jäädä lyhyeks, mutta yleensä kavereiden kanssa keskustelu on aktiivista niin kauan kun molemmat on mesessä
tällä hetkellä siinä ei lue mitään

Embo
alecz
Embo, onnistuisiko se henkilöiden poistaminen suoraan nimilistasta? Klikkaat siis jonkun henkilön nimeä hiiren oikealla, niin pitäisi löytyä vaihtoehto "poista henkilö".

[size=11]Kyl se onnistuu, mutta se ei silti poista kaikkia henkilöitä lopullisesti. En tajua miksi... Eli sit kun selaan Työkaluista -> Asetuksista -> Yksityisyys -kohdasta nimiä, niin siellä torjutut-listalla vielä roikkuu niitä muka-poistettuja. :?:
Teen ehkä jonkin taktisen virheen aina välillä, koska osan siis pystyy vielä poistamaan sieltäkin mutta joitain ei.[/size]

pilkku

- Jos oon kotona nii on mutta jossen jaksa koneella olla nii sillo oon poissa tilassa

Jubaatko siellä lähinnä tuttujen vai myös tuntemattomien kanssa? Minkä verran listalla on nimiä?
-kaikki on jotaki kautta tuttuja, muutamia on joitten kans ei tuu enää juteltua, nimiä on yhteesä 20

Tuleeko kirjoiteltua aktiivisia dialogeja vai aina silloin tällöin ohimennen muutama rivi aina jollekin?
-riippuu ihmisestä ja hetkestä, nälillä oikee syvällisiä juttuja ja välillä vaihetaa pari lausetta jonku kans

-tällä hetkellä lukkee aaargh ku ärsyttää ku oon kippeenä

Aimée

-Nykysin en pidä sitä kamalasti päällä, vaikka koneella paljon tulee oltuakin. En vaan aina välttis muista :)

-Lähinnä tuttujen, mutta pari tuntematonta ja vähemmän tuntematonta on listoilla. Listalla on nimiä ööh.. 16 tai periaatteessa 17 koska eräillä on yhteiskäytössä mese.

-Kyllähän tuota ihan molempia. Välillä tulee kyseltyä kuulumiset ja juttu tyrehtyy siihen, välillä juteltua ihan pidempäänkin.

-Cry a river inside but never shed any tears

Hawana

-ei, mese on auki vaan aamupäivisin jos oon menossa iltavuoroon töihin.
* Jubaatko siellä lähinnä tuttujen vai myös tuntemattomien
kanssa? Minkä verran listalla on nimiä?
-tuttujen kanssa. satunnaisesti joku tuntematon lisää minut itselleen ja saatan pari sanaa vaihtaa. yleensä päädyn blokkaamaan nämä henkilöt. :roll: listalla on ehkä 30-40 nimeä.
-jos meseen tulee kaveri jonka kanssa ei oo hetkeen vaihtanut kuulumisia, keskustelusta voi edetä pitkä ja aktiivinen. yleensä siellä on ne samat tyypit eikä mitään ihmeempiä tuu juteltua.
-ei mitään

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat