Naisten lisääntymisen ideologia - Ihmiset ja ilmiöt

gollum

:lol: no kyl mä ainaki tykkään harrastaa seksiä vaik opiskelenki... :roll:

Sivut

Kommentit (96)

elinainen

Mä aloitin seksin harrastamisen melko tarkkaan 17-vuotiaana, vaikka opiskelinkin lukiossa tosissani ja opiskelen tosissani vielä lukion jälkeenkin, samalla kun harrastan seksiä. Tai sit tossa tutkimuksessa aikaisin seksin harrastamisen aloittaneet on aloittanut tosi nuorena, 12-13 -vuotiaina!

Lucky Lady
Dj-XCosmo^
figaro
Pika-analyysi pikalukemisen perusteella ap-kirjoittajasta: Ihminen, joka ei on helvetin katkera siitä, miten oma elämä kusee. Kiitos ja piste.

Joo-o. Olet itse joko *el-vetin tyhmä tai enintään 16-vuotias, joten jätän kommenttisi omaan arvoonsa.

Voi luoja..olen kyllä Figaron kanssa täysin samaa mieltä. Lisäisin vielä epäkypsyyden tuohon vikalistaan. Siis ei kai tuo voi olla tosissaan, eihän???!! Ei voi olla kovin vanha itsekään noiden kommenttiensa perusteella. Ai että ärsyttää, vaikkei pitäisi päästää itseään siihen pisteeseen kun kerran noin selkeästi provosoidaan.

Dj-XCosmo^

Itse olen -84 ja tulipa tuossa ylä-asteen tuttu aikainen muija vastaan ja sillä oli lastenrattaat ja joissa oli 2 pientä mukulaa ja maha pulleena, seuraavaa odottamassa kai? Oudointa on että se on -87 eli aikas nuori lapsentekoon. Töissä se ei luultavasti ole, ehkä kuin kassalla.

Mikä saa naisen haluamaan lasta niin paljon? Onko avustukset niin isot, haluaako se pallon jalkaan miehelleen jolloin voi pimittää lapselle antamista tuista aina itselleenkin, vai kerätä kokemuksia lapsien pulpauttelusta, saada ja käyttää valtaa lapsen kautta jollain sairaalla tavalla, saada ja antaa rakkautta vauvalle, osoittaa myötätuntoa lapselle sekä tätä kautta itselleen, jättää henkinen perintö kun ei muuhun riitä niin tehään mukula vai yksinkertaisesti halu tuottaa jälkeläisiä?

On se niin v*tun hienoa katsella kuinka lapsi varttuu onnettomien geeniensä kanssa ekalle luokalle, jolloin siinä samalla nolla on pysynyt nollana ja saanut ikää lisää 10v eikä mitään muita kokemuksia muuta kuin paskavaippojen vaihtoja ja röyhtäyttelemistä.
Yleensäkin nämä amis-muijat lisääntyy ahkerammin kuin koulutetut kollegansa, koska niillä ei muuta aimia elämässä ole kuin synnyttäminen. On se hienoa, että tuetaan lisääntymistä, jolloin vähemmän hyvät lisääntyy eniten keskenään ja Suomen geenibooli senkuin huonontuu hmmmm... vai voiko se huonontua?

Sanonpahan vaan että ensin koulutus tai edes taloudellinen elämä kuntoon ja lapselle tasapainoiset vanhemmat, jotka eivät splittaa heti ensimmäisen lapsiperhe-elämän riidan päätteeksi. Vittuun se tunteen palolla eläminen, että pakko saada lapsia heti, kun kavereilla ja tutuillakin ja kun lapset ovat niin ihania. Pitäkää järki mukana yhtä lailla kuin se tunteen palo, teoissa kuin teoissa.

Tokihan jossain vaiheessa kun itse huomaa, että "kaverit ovat menneet elämässään paljon enemmän eteenpäin kuin minä, kaikki seurustelevat ja/tai ovat naimisissa ja niillä on lapsia" saattaa ruveta ajattelemaan, että miksi niin pitäisi olla ja/tai mikä kiire tuohon kaikkeen on. Ns. amiksilla on usein ainakin näennäisesti elämä pidemmällä kuin samanikäisillä korkeakoulussa olevilla nuorilla, talous vakaampi ja perhettä usein perustetaan. Kai se johtuu pitkälti siitä, että siihen on mahdollisuus. Toki on niinkin nuoria "amiksia", että asutaan vielä vanhempien luona kun tullaan isäksi tai äidiksi eikä välttämättä oma talous ja kypsyys kunnolla jousta lapsen elättämiseen. Miksi tähän ajaudutaan, siihen vaikuttanee myös oma saatu kotikasvatus ja vanhempien esimerkki. Usein nuorten ensisynnyttäjien äidit ja isätkin ovat saaneet jälkikasvunsa melko nuorina, joten se on omassa perheessä luonnollista, ja lapset seuraavat vanhempien esimerkkiä.

Ja vaikka nyt aluksi tulikin aika rajua teksti niin en tässä nyt suoraan väitä, että "amisten" vanhemmat olisivat vastuuttomia tai eivät lapsistaan välittäisi, mutta kuitenkin yleinen suuntaus on se, että yleensä tiukempi kuri ja tarkempi valvonta on niissä perheissä, joissa vanhemmat haluavat tai odottavat lapsiltaan korkeaa koulutusta ja omien perinteidensä jatkamista. Jos amikset saavat mennä keskimäärin vapaammin, aloittavat seurustelun nuorempina eivätkä vanhemmat ota lasten elämään kantaa niin ohjaavalla ja rajoittavalla kädellä kuin monilla lukiopennuilla, tulee myös lapsenteko ja sitoutuminen aiemmin ajankohtaiseksi. Lisäksihän on muistettava, että suuri osa alle kaksikymppisten synnyttämistä esikoisista on vahinkoja.

oho..kylläpäs tuli asiaa heti ensimmäisellä aiheella...

En nyt jaksa uuttakaan threadia tehdä niin jatketaan tähän samaan aihepiiriin avautumista vielä. Eli Kuinka moni on huomannut että nuoret ja yleensä hyvännäköiset nuoret naiset takertuu suhteeseen 16v alusta 90%:n ajan? Itselläni on kaveripiirissä vielä hyvännäköinen nainen 28v( ja ei ole mitään aikomuksia mihinkään vaikka rupsahtamisen alkavat piirteet jo erottuvatkin tuossa iässä. Mutta muistan hänet noin 16v lähtien ja hänellä on AINA ollut joku kumppani. Tällä hetkellä hän on yksinhuoltaja, koska viime kertainen mies valitsi tuoreemmman tuotteen. Kysynkin tunteeko joku jotain 25v> hyvännäköistä naista jolla ei olisi ikinä ollut kumppania? Itse en ja uskon ettei kukaan muukaan.

Onko viisasta ikäänkuin liittoutua vahvemman kanssa ja saada etuja tätä kautta? Miesten seksuaalinen vietti on voimakkaampi kuin naisilla, jolloin nainen voi käyttää avujaan hankkiessaan parasta yhteistyökumppania markkinoilta.

Eräs tuttuni vuokrasi asuntoaan ja sai paljon ilmoituksia ja muutamassa ilmoituksessa nuoret opiskelija tytöt lupasivat "palveluita" jos saisi kämpän sekä vuokraan helpotuksia. Tuskin kukaan mies tarjoaisi samaa, koska kysyntä ja tarjonta ei kohtaa tällä sukupuoli genrellä.

Eli kysymys, mitä hienoa on parisuhteessa? Naisilla se on taloudelliset edut. Onko elämäntarkoitus kumppanin hankinta? Hankkia 5 kakaraa ja elää onnellisesti elämä loppuun? Kakruja hankitaan koska itsestä ei ollut enempään ja toivottavasti kakrut tulee ja näyttää kaapin paikan maailmalle... tai sitten eivät..Tottakai harvempi 25-vuotias nainen on ollut koko elämäänsä sinkku, hänellähän alkaa parhaat naarasvuodet olla suorastaan takana! Vuodet ovat paha vihollinen naisille. Naisen "optimi-ikä" on jossain vajaan parinkympin hujakoilla, ja sen jälkeen mennään vauhdilla alaspäin. Silloin se on rautaa taottava, kun rauta on kuumaa. Kyllä kumminkin moni nainen saa sitten elää vuositolkulla sinkkuna ja puutteessa joskus kuudenkympin jälkeen, kun miehet alkaa kuolla pois, eikä tarjonta vastaa kysyntää. Miehet vastaavasti kokevat samantyylisen ilmiön nuorina, eli römpsälooraa ei ole tarjolla läheskään niin paljon kuin tarvisi.

Mutta loppujen lopuksihan kyse on vaan evoluutiosta työssään. Nainen parittelee parhaaksi katsomiensa miesten kanssa, ja huonolaatuisimmat miehet jäävät joko kokonaan ilman tai sitten heillä on tyytyminen vähään. Karua, mutta minkäs teet. Olemme vain pieniä pelinappuloita luonnon suuressa pelissä...ilmeisesti:D

Lania
Maruchka
Voi v*ttu sentään :roll:

Hmm? On täällä muutama dorkempikin aihe.

[size=9]Voiks siirtää Ihmisiin & ilmiöihin? Vaikka sama kai se.[/size]

Mullei oo nyt pointtia tähän.

MUOKS paitsi että toi toinen aihe on jo asia erikseen :? menee vähän liian pitkäks.

Rahel

Noh, tuota noin... Ihan puhtaasti biologisestihan ne muksut kannattaiskin tehdä parikymppisenä: naisen hedelmällisyys alkaa laskea 25 ikävuoden jälkeen. Henkinen edellytys lasten kasvattamiseen lienee aika lailla yksilökohtaista...

Ja, tota noin, siihen lapsen tekoon tosiaan tarvitaan kaksi eli ei nuoret äidit yksin oo raskaaksi tulleet. KONDOMI on keksitty, miehet! Ja abortin tekeminen raskaaksi tultuaan ei ole mikään ihan helppo päätös...

Koulutustasolla en usko olevan vaikutusta siihen, miten paljon vanhempi rakastaa lastaan ja miten hyvin tätä hoitaa. Ja miksi ihmeessa uskot, että KURISSA kasvaneista lapsista tulee hyviä aikuisia?? Ennemminkin aikuisia, jotka eivät ajattele omilla aivoillaan, vaan kritisoimatta nielevät kaiken ympäristön syöttämän propagandan --> robottejako tähän maailmaan haluatkin? Säännöt ja rajat ovat eri asia, niitä jokainen lapsi tarvitsee omaksi turvakseen, mutta jos ajatuksena on, että lapsi kyselemättä tottelee kaikessa vanhempiaan, niin metsään mennään... :roll:

Lisää lisääntymisestä http://www.cosmopolitan.fi/keskustelut/viewtopic.php?t=2916 TÄÄLLÄ. Ehkäpä sieltä löytyy vastausta siihenkin, miksi naiset haluavat lapsia...

Maruchka
Lania

Nojoo, ehkä. Mut on tää kyllä aika huippua jo... Ensinnäkään tuosta tekstistä ei tajua, mitä tuo tyyppi on oikein hakenut sillä.

Rahel
Maruchka
Lania

Nojoo, ehkä. Mut on tää kyllä aika huippua jo... Ensinnäkään tuosta tekstistä ei tajua, mitä tuo tyyppi on oikein hakenut sillä.

Juuh, samaa mieltä. Olikohan tuossa tarkoituksena kritisoida lasten hankkimista nuorella iällä vai yhteiskunnan parisuhde-ideologiaa? Vai oliko pointtina vain haukkua naisia? Ja noin pitkän tekstin voisi laittaa pariin viestiin eihän sitä kukaan jaksa lukea. [color=red]Ja jos ketjun aloittajan viestit alkavat mennä pelkäksi naisten parjaamiseksi, ne poistetaan ja aihe lukitaan.[/color]

Daisy

Yleisesti ottaen olen huomannut omasta kokemuksestani, että tytöt, jotka väsäävät lapsia hyvin varhaisella iällä, ovat jättäneet usein koulunsa (amis tai lukio) kesken. Toinen seikka on, että heillä on monesti heitä vanhempi mies, joka on valmiimpi sitoutumaan kuin tytön ikäiset pojat. Varsinkin jos miesystävä käy vielä töissä eikä itsellä ole mitään kummempaa (opiskelua eikä työpaikkaa) tekemistä, niin voihan siinä alkaa tehdä vaikka lapsia. Jos ne ovat jossain vaiheessa elämää suunnitteilla, niin miksei sitten heti kun on aikaa. Itse olen niitä ihmisiä, joka haluaa opiskella ja luoda omaa uraa ennen mahdollisia lapsia, mutta eiköhän se ole oma valinta.

Lania
Rahel
Maruchka
Lania

Juuh, samaa mieltä. Olikohan tuossa tarkoituksena kritisoida lasten hankkimista nuorella iällä vai yhteiskunnan parisuhde-ideologiaa? Vai oliko pointtina vain haukkua naisia? Ja noin pitkän tekstin voisi laittaa pariin viestiin eihän sitä kukaan jaksa lukea. [color=red]Ja jos ketjun aloittajan viestit alkavat mennä pelkäksi naisten parjaamiseksi, ne poistetaan ja aihe lukitaan.[/color]

Niin no tota toista pätkää en muuta ku silmäilly läpi, en tiedä sen parjauksista. Mutta ei tossa ekassa musta ainakaan sen kummempia juttuja ollu, kun mitä täällä kaikki "huoh miehet on perseestä :roll: " -postaukset on :lol:

Ja edelleen, löytyy kyllä monta paljon vähemmänkin keskustelua herättävää aihetta joissa ei kuitenkaan käydä silmiä pyörittelemässä.

anikka

kaikesta huolimatta mitä tässä on sanottu mun mielestäni tärkeintä on: lapsen fyysiset ja henkiset tarpeet. että vanhemmilla/ vanhemmalla on edellytykset huolehtia uudesta ihmiselämästä, ja edellytykset kasvattaa toista henkisesti! sitä se vanhemmuus pohjimmiltaan on! riippumatta iästä!
siksi en tuomitse lasten saantia iän perusteella vaan vanhemman/vanhempien omien edellytysten peusteella. nuorikin voi olla kykenevä kasvattamaan yhteiskunta kelpoisia, onnellisia ja tasapainoisia aikuisia lapsistaan!
me ollaan päätetty ryhtyä tekemään niitä lapsia kun talous on siinä kunnossa että lapselle voi tarjota kaiken, mun miehelle varsinkin on tärkeää se ettei se lapsi jää mistään paitsi, koska sen oma lapsuus on ollut mitä sattuu!
mun lapsuuteni on ollut tosi hyvä vaikka äiti ja isä on saanut mut nuorena!
ne oli iästä huolimatta kypsiä henkisesti kasvattamaan ja taloudellisesti pysty tarjoamaan parasta vaatien kunnioitusta ja opetti tekemään työtä rahan vuoksi! ei meitä lellitty pilalle!

eli ei se ikä, vaan se henkinen ikä!!!

Nikky
Daisy
Yleisesti ottaen olen huomannut omasta kokemuksestani, että tytöt, jotka väsäävät lapsia hyvin varhaisella iällä, ovat jättäneet usein koulunsa (amis tai lukio) kesken. Toinen seikka on, että heillä on monesti heitä vanhempi mies, joka on valmiimpi sitoutumaan kuin tytön ikäiset pojat. Varsinkin jos miesystävä käy vielä töissä eikä itsellä ole mitään kummempaa (opiskelua eikä työpaikkaa) tekemistä, niin voihan siinä alkaa tehdä vaikka lapsia.

Oon huomannu just saman. Tuttava piirissä on monia joille on käyny näin. En sitten tiiä kuin moni raskauksista on ihan suunniteltuja sillee et perustetaanpa tässä nyt perhe..

Ite en tällasta ymmärrä mut mikäpä mä oon arvostelemaan jos siltä tuntuu että lapsia haluaa niin nuorena ja on valmis sitoutumaan ja ottamaan vastuun omasta pikku taaperosta.

sopuli
Dj-XCosmo^
Töissä se ei luultavasti ole, ehkä kuin kassalla.

Jonkunhan sekin työ on tehtävä.

Dj-XCosmo^

Mikä saa naisen haluamaan lasta niin paljon? Onko avustukset niin isot, haluaako se pallon jalkaan miehelleen jolloin voi pimittää lapselle antamista tuista aina itselleenkin, vai kerätä kokemuksia lapsien pulpauttelusta, saada ja käyttää valtaa lapsen kautta jollain sairaalla tavalla, saada ja antaa rakkautta vauvalle, osoittaa myötätuntoa lapselle sekä tätä kautta itselleen, jättää henkinen perintö kun ei muuhun riitä niin tehään mukula vai yksinkertaisesti halu tuottaa jälkeläisiä?

Jaahas. Itse en ehkä ole tähän paras mahdollinen ihminen vastaamaan, koska en ole "amis", enkä vielä tekemässä lapsiakaan, mutta otappa huomioon, että kaikki amikset ei todellakaan tienaa sen huonommin, kuin korkeakoulutetut. Ja he ovat hyvin voineet valmistua parikymppisinä ja olla työssä. Jos kaikki olisivat korkeakoulutettuja, me hukuttas täällä paskaan, et voisit musta vähän tarkistaa asennettas muita ammatteja kohtaan.

Tuskin kukaan lapsia tukien takia tekee, koska ne on aika olemattomia siihen verrattuna, mitä lapsi kuluttaa. Ja joo, kyllä minä lapsia tulen tekemään (mikäli niitä saan) siksi, että yksinkertaisesti haluan lapsen. En mä osaa sitä sen tarkemmin selittää, ehkä se vaan on jokin biologinen juttu. tunnetko yhtään pientä lasta? Kannattas koittaa, sillä vauvan ja lapsen kehityksen seuraaminen antaa aika paljon. Ehkä olen itsekäs ja haluan lapsia siitä syystä.

Dj-XCosmo^

On se niin v*tun hienoa katsella kuinka lapsi varttuu onnettomien geeniensä kanssa ekalle luokalle, jolloin siinä samalla nolla on pysynyt nollana ja saanut ikää lisää 10v eikä mitään muita kokemuksia muuta kuin paskavaippojen vaihtoja ja röyhtäyttelemistä.

Sinäkö olet varttunut onnettomien geeniesi kanssa? Ja kuka sanoo, että nolla pysyy nollana? Myös lapsen kanssa pystyy opiskelemaan. (Niin ja osaatko laskea ollenkaan, vai onko yleissivistyksessäs vikaa, mut kun lapsi menee ekalle luokalle, ei äiti ehdi vanheta 10v.)

Dj-XCosmo^

Sanonpahan vaan että ensin koulutus tai edes taloudellinen elämä kuntoon ja lapselle tasapainoiset vanhemmat, jotka eivät splittaa heti ensimmäisen lapsiperhe-elämän riidan päätteeksi.

Nykypäivänä ei ole kovinkaan varmaa, että edes korkeakoulutettu saa taloudellista elämäänsä kuntoon, jos sillä puhutaan vakituisesta työpaikasta. Olen samaa mieltä siitä, että parisuhteen olisi hyvä olla kunnossa ja vakaa. Mutta jos jollekin "amikselle" vahinko käy, en olisi ensimmäisenä aborttia kannattamassa. Kyllä se on enemmän persoonasta kiinni, millaisen lapsen kasvattaa, ei koulutuksesta.

Dj-XCosmo^

Tokihan jossain vaiheessa kun itse huomaa, että "kaverit ovat menneet elämässään paljon enemmän eteenpäin kuin minä, kaikki seurustelevat ja/tai ovat naimisissa ja niillä on lapsia" saattaa ruveta ajattelemaan, että miksi niin pitäisi olla ja/tai mikä kiire tuohon kaikkeen on.

Esimerkiksi se, että 25-vuotiaana alkaa todennäköisyys lasten saamiseen pienentyä ja samalla sikiön kehityshäiriöiden riski kasvaa. Ajattelisin pikemminkin niinpäin, että tää nykytilanne on sairas, eli se, että opiskellaan niin pitkään, että lastentekoon ei ole mahdollisuutta kun kolmenkympin molemmin puolin. Nainenhan on muistaakseni hedelmällisimmään parikymppisenä... Ennen koulunkäyntiin ei käytetty niin montaa vuotta ja lapset tehtiin huomattavasti nuorempina. Mulle ei ole koskaan ollut mikään itseisarvo koulutus tai raha. Kyllä mun elämässä ainakin sanelee hieman muut arvot. (Jos ei sanelis, niin olisin vaihtanut opiskelupaikkaa jo aikoja sitten :D)

Dj-XCosmo^

Miksi tähän ajaudutaan, siihen vaikuttanee myös oma saatu kotikasvatus ja vanhempien esimerkki. Usein nuorten ensisynnyttäjien äidit ja isätkin ovat saaneet jälkikasvunsa melko nuorina, joten se on omassa perheessä luonnollista, ja lapset seuraavat vanhempien esimerkkiä.

Ja siinä on jotain pahaa, koska...? Mun perheessä ei ole koskaan arvostettu rahaa erityisen korkeelle ja vaikka vanhempani ovat saaneet mut nuorina (tai no 22v, onko se enää niin nuorikaan?), meillä on aina ollut kaikkea, mitä olemme tarvineet. Meillä on ollut omakotitalo, kaksi autoa, ruokaa, vaatteita ja harrastuksia. Ja molemmat ovat olleet silloin ammattikoulusta valmistuneita, mutta ovat kouluttautuneet myöhemmin lisää. Musta tää on valintakysymys. Joku tekee ensin lapset, ja opiskelee sitten. Joku opiskelee ensin ja tekee lapset sitten. Niin, ja vanhempani ovat eronneet ja molemmilla on omilla tahoillaan uudet kumppanit ja heidän kanssaan alle kouluikäisiä lapsia. Kato, kun jotkut vaan tykkäävät lapsista ;)

Dj-XCosmo^

suuri osa alle kaksikymppisten synnyttämistä esikoisista on vahinkoja.

Ja sekö vähentää rakkautta lapseen tai huonontaa kasvatusta? Niin ne kuule on ollut kautta aikojen vahinkoja :D

Dj-XCosmo^

En nyt jaksa uuttakaan threadia tehdä niin jatketaan tähän samaan aihepiiriin avautumista vielä. Eli Kuinka moni on huomannut että nuoret ja yleensä hyvännäköiset nuoret naiset takertuu suhteeseen 16v alusta 90%:n ajan? Itselläni on kaveripiirissä vielä hyvännäköinen nainen 28v( ja ei ole mitään aikomuksia mihinkään vaikka rupsahtamisen alkavat piirteet jo erottuvatkin tuossa iässä. Mutta muistan hänet noin 16v lähtien ja hänellä on AINA ollut joku kumppani. Tällä hetkellä hän on yksinhuoltaja, koska viime kertainen mies valitsi tuoreemmman tuotteen. Kysynkin tunteeko joku jotain 25v> hyvännäköistä naista jolla ei olisi ikinä ollut kumppania? Itse en ja uskon ettei kukaan muukaan.

Joo, olen kyllä ollut aikalailla parisuhteessa 16 vuotiaasta lähtien ja pidän itseäni ihan nättinä. Ja mitä sitten? Olen mä ehtinyt sinkkuelämääkin elämää. Olenko muka jäänyt jostain paitsi, vai mikä oli jutun pointti? Miksi pitäs tuntea tuon ikäluokan nainen, jolla ei oo ikinä ollut kumppania? Musta se olis lähinnä epänormaalia.

Dj-XCosmo^

Tuskin kukaan mies tarjoaisi samaa, koska kysyntä ja tarjonta ei kohtaa tällä sukupuoli genrellä.

Väittäisin, että kyllä useampi mies tarjoaisi samaa, kun nää tytöt, mutta heidän on turha sitä tehdä, koska kysyntää ei taida olla :D :D

Dj-XCosmo^

Eli kysymys, mitä hienoa on parisuhteessa? Naisilla se on taloudelliset edut. Onko elämäntarkoitus kumppanin hankinta? Hankkia 5 kakaraa ja elää onnellisesti elämä loppuun? Kakruja hankitaan koska itsestä ei ollut enempään ja toivottavasti kakrut tulee ja näyttää kaapin paikan maailmalle... tai sitten eivät..Tottakai harvempi 25-vuotias nainen on ollut koko elämäänsä sinkku, hänellähän alkaa parhaat naarasvuodet olla suorastaan takana! Vuodet ovat paha vihollinen naisille. Naisen "optimi-ikä" on jossain vajaan parinkympin hujakoilla, ja sen jälkeen mennään vauhdilla alaspäin. Silloin se on rautaa taottava, kun rauta on kuumaa. Kyllä kumminkin moni nainen saa sitten elää vuositolkulla sinkkuna ja puutteessa joskus kuudenkympin jälkeen, kun miehet alkaa kuolla pois, eikä tarjonta vastaa kysyntää. Miehet vastaavasti kokevat samantyylisen ilmiön nuorina, eli römpsälooraa ei ole tarjolla läheskään niin paljon kuin tarvisi.

Ootko koskaan elänyt parisuhteessa? Koitappa, niin tiedät mitä hienoa siinä on. Mun elämän tarkoitus on ainakin olla onnellinen. Siihen kuuluu mies, jota rakastan, ihanat kaverit, kiva työpaikka ja kiva tekeminen. Ehkä eri ihmisillä on hieman erilaiset tavoitteet ja tarkoitukset elämässään. Ja kyllä ne vuodet on kuule yhtä paha vihollinen miehellekin :D En oikein kyllä edes tajunnu tota sun pointtias... Sisi et naiset joutuu elää vanhempana ilman miestä ja seksiä ja miehet vastaavasti nuorina? Ja se liittyy parisuhteeseen tai sinkkuuteen miten?

Dj-XCosmo^

Mutta loppujen lopuksihan kyse on vaan evoluutiosta työssään. Nainen parittelee parhaaksi katsomiensa miesten kanssa, ja huonolaatuisimmat miehet jäävät joko kokonaan ilman tai sitten heillä on tyytyminen vähään. Karua, mutta minkäs teet. Olemme vain pieniä pelinappuloita luonnon suuressa pelissä...ilmeisesti:D

Näin kai se loppujen lopuks menee. Kukapa ottaa kumppania, joka ei miellytä ulkoisesti ja sisäisesti? Kai meissäkin vielä noita biologisia juttuja on jäljellä niin, kuin eläimissäkin :D

Ei voi sanoa muuta, kuin mun mielestä sulla on tosi outo ajatusmaailma :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat