Napanöyhtä :D - Ihmiset ja ilmiöt

mtc_crazy

hehee!! mun poikaystävällä ei oo sellasta sytytyslankaa eli siis mahakarvoja, eikä sillä oo ikinä napanöyhtääkään... sääli, kuulostatte nii innostuneilta asiasta että oon jo vähä kade....miks just MUN miehellä ei oo napanöyhtää :shock:

Sivut

Kommentit (36)

Lips_

Oon miettinyt monta kertaa, että mistä johtuu, ettei naisilla ikinä tule napanöyhtää, vain miehillä. :shock: :D
Tietenkin sekin riippuu siitä onko sellanen napa, mikä tulee vähän ulospäin, vai sellainen, joka menee sisäänpäin.
Mutta en kyllä tiedä yhtään naista kenelle tulisi napanöyhtää vaikka olisi sellanen sisäänpäin-napa :lol:

Tietääkö joku, mistä monen johtuu? :P

figaro

Minulla on sellainen syvän mallinen napa eli ei ulkoneva niin kuin toisilla.. :roll: Ja kyllä sinne toisinaan nöyhtää jää.

Syitä voisi hakea vaatteiden materiaalista, navan mallista ja jopa karvoituksesta :D

Ritu
Lips_
Oon miettinyt monta kertaa, että mistä johtuu, ettei naisilla ikinä tule napanöyhtää, vain miehillä. :shock: :D

Kuin niin ei tule?

Ja ehkä se johtuu siittä, että naiset ehkä pitää parempaa huolta hygieniastaan..

vihollinen

Nii, just.. miten niin naisille ei tuu? :D
Kyl mulle ainaki tulee, ellen putsaa napaani säännöllisesti.. tosin, mulla onkin niin oudon syvä napa, että sinne varmaa tulis vaikka mitä, jos en putsais :D
Mulla "uppoo" etusormi tohon ekaan niveleen asti kokonaan napaan :D hassua.

Lips_

Noni! Nyt selvis jo! :lol: Poikkikselle tulee joka päivä, vaikka käy joka aamu suihkussakin! Mutta en ole tähän asti vielä tiennyt yhtäkään naista jolle tulee. Kiitos :D

Lips_

Haha :D Tää on kyllä ehkä turhin topicci ikinä! :lol: Mutta ei se mitään, selvisipä nyt tuokin. :wink:

MUOKS: Nyt keksin! Se johtuu siitä, että miehillähän on usein karvoja siinä nava alapuolella, ja normaalisti ne harottavat ylöpäin, ja varmastikin ohjaavat sen nukkapalleroisen sinne napaan. Naisilla ei niitä karvoja kasva. Haha! :wink:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat