homot ystävinä - Ihmiset ja ilmiöt

menthol

Onko muilla cosmonaisilla homokavereita? ja mikä niissä viehättää? Entä kuinka hyvän kaverin homomiehestä yleensä saa? Itselläni on 3 hyvää homokaveria+ 1 lepakkoystävä jonka olen tuntenut 15-vuotiaasta. Ja nämä kaikki kuuluvat PARHAIMPIIN ystäviini, varsinkin se yks poitsu 8) ... homot (suurin osa ainakin mun tuntemista) on USKOLLISIA ystäviä. Lisäksi tykkään tästä julkihomojen "en välitä hevonvittuu mitä muut ajattelee"-asenteesta. Niin ja olen kamala flirtti. Homoille on helppoa ja extreme-turvallista flirttailla. Ja samoin nämä hinttarit voivat tämän miehille pakollisen naisiin kohdistuvan flirtin kohdistaa sitten minuun 8)

Sivut

Kommentit (69)

greencorbie

:D Tämä suhtautuminen on outoa, pakko myöntää. En pahemmin pane merkille kavereideni seksuaalista suuntautumista. Tiedän ne kyllä ja ne vaihtelevat, mutta en erityisemmin analysoi heitä en perusteella ovatko he homoseksuaaleja vai heteroita.

Minulla on "homokavereita", mutta en erityisemmin viehäty juuri siitä että he ovat homoja, tjms. :o Ne vain on kavereita ja that's it. No big deal, sanoisin. "Heistä" saa hyviä ja myös huonoja kavereita, en usko että seksuaalinen suuntautuminen vaikuttaa kamalasti siihen kuinka paljon pidän kestäkin.

figaro

Ei minusta kavareissa/ystävissä viehätä se seksuaalinen suuntautuminen vaan ihan se ihminen itsessään. Olipa toisen kiinnostus tytöt tahi pojat, sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, synkkaako minulla kyseisen henkilön kanssa kaveritasolla laisinkaan. Se homous ei tee minulle kenestäkään sydänystävää saatika vihamiestä..

Tapsu
Jimmy KImmel
menthol
homot (suurin osa ainakin mun tuntemista) on USKOLLISIA ystäviä.

Heterotko ei oo? :?

Mulla ainakin on yksi todella hyvä ystävä, parhaita ystäviä mitä mulla on ollut ikinä, ja hän sattuu olemaan hetero jätkä. Mun mielestä tää jätkä on parempi ystävä kun mitä ne useat homot on mulle ollu. Eikä meidän välejä ees hierrä se vaikka joskus ennen ystävyyttä tavallaan seurusteltiin.
Mulle se on ainakin ihan sama onko kaveri nainen vai mies saati sitten hetero vai homo :roll:
Ja tiedän monia homoja jotka on epäluotettavia, toisin kuin ne heterojätkä kaverit ketä tunnen.

Tapsu
Miespuolinen
Ei se homous kestään parempaa tai huonompaa tee. Kunhan vaan ymmärtävät että minä en ole homo, joten heidän on syytä pitää kädet siellä omalla puolella.

Poikaystäväni sanoo ihan samaa, että kunhan eivät käsiksi käy :) On se jo aika tottunut siihen että suurin osa mun tuntemista läheisistä ihmisistä on homomiehiä.
Sanoi vitsillä että pitäisi sitten tupareihin pyytää muutama homo käymään, kun kaverinsa on homofobinen ja pyydetään se tyttöystävänsä kanssa käymään.

Joskus en vaan ymmärrä mikä ihmisillä on homoja vastaan.

Sinsemilla

En varsinaisesti tunne homoja, joten en voi sanoa onko ne parempia ihmisiä kun muut... ;) uskon kuitenkin et se on ihan ihmisestä yleisesti kiinni onko hyvä tryyppi vai ei, ei niinkään siitä homoudesta...

No, yks poikaystäväni kaveri vaikuttaa kyllä vähän homolta, ei oo sitä kyllä suoraan myöntänyt... mut jotain viitteitä vois olla siihen että se olis ainakin bi... oikein mukava poikahan tuo on... :)

Miffy

Mä en kanssa ymmärrä, miksi pitää erikseen miettiä, ovatko homot ja millaisia ne on ystävinä.

Ääääh, ihan typerää stereotypioiden luomista...

taizu

Homot eli poika tykkää pojista ja voi olla tyttöjen makuasiantuntija vaatetuksessa ja kampauksissa... :D

(aa, taizu laukoo itsestäänselvyyksiä..hih)

Miffy
Miespuolinen
heidän on syytä pitää kädet siellä omalla puolella.

Voi, tuota mäkin toivon miespuolisilta ystäviltäni! Eiköhän liene itsestäänselvyys.

Santtu

En juuri koskaan erittele ystävieni heidän seksuaalisen suhtautumisensa mukaan, mutta joskus olemme kultani ja muutaman muun heteron kanssa miettineet, että olisi joskus kiva saada enemmistö statuksensa takaisin :P . Suurin osa kavereistani on todella jotain muuta kun heteroita. Homoja, lesboja, bi-seksuaaleja ja a-seksuaaleja.

En juurikaan ajattele tätä faktaa jos mietin kenelle kertoisin ja mitä. Parhaimmat ystäväni ovat kumpainenkin heteroita, mutta muuten olen onnekas ja omaan monta ystävää, joiden kanssa jakaa elämän kolhut. Minulle se suuntautuminen on aivan yhdentekevää.

Toki on tunnustettava, että parasta shoppailuseuraa ikinä on homoystäväni, joka on samaa luokka kuin Fab5:n Carson eli hyvin sterotyyppinen homo. Häneltä saa aina rehelliset vastaukset sopiiko joku vaate vai ei.

Lania
Miffy
Ääääh, ihan typerää stereotypioiden luomista...

Niin on, mut pakko sanoo että stereotyyppistä homoo ärsyttävämpi on vaan kännissä oleva stereotyyppinen homo :D

Jzzu

Justiinsa juu.
Miusta on aika naurettavaa että joku tietty seksuaalinen suuntautuminen on nykyään olevinaan niin "muodikasta".
Suvaitsevaisuus on aina hyvä juttu muttä tässä ei kyllä miusta ole kyse siitäkään, saadaan vain aikaan lisää stereotypioita aikaan.

Jännä miten toi homous tulee aina päällimmäisenä kun on kyse seksuaalivähemmistöistä. :roll:

Homot, transseksuaalit, lesbot, biit, androt..
Kaikki me ollaan suuntautumisiemme takana ihan yksilöitä joina meitä tulis myös kohdella, homojakin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat