Kuka on tärkein? - Ihmiset ja ilmiöt

Henni-

Kuka on tärkein ihminen sinulle?

Minulle tärkein ihminen on 11-vuotias pikkusiskoni, hänen kanssaan voi jutella kaikenlaista ja hän ymmärtää paljon enemmän asioita, kuin moni muu tuon ikäinen. Toiseksi tärkein ihminen on minulle paras ystäväni, melkein samoista syistä eli hänelle voi puhua kaikesta.

Sivut

Kommentit (237)

Maruchka

Äiti, koska on kuitenkin ollut pitkään läheisin ihminen.
Muu perhe, koska rakastan heitä enkä selviäisi ilman.
Poikaystävä, koska rakastan häntä, ja hän on tavallaan myöskin yksi läheisimmistä ihmisistä.

Neppis_

En nyt sanoisi Vain yhtä tärkeää ihmistä elämässäni.. hmmm.
kaikki rakkaani ovat miulle yhtä merkittäviä, eritavalla tosin.
mutta kuitenkin..kai se on sitten sanottava että mieheni <3
Mitali rakkaalleni menee, koska hän on ollu mun mukana niin ala- ku ylämäissä,helppoo ei tod. oo ollu :?
Siltikin vielä jaksetaan porskutella :)

..mutta ei mammakaan kauas putoa, sekin sydämmel heti vieres.

mtc_crazy
Lania
Miffy
Eik täs pitäny sanoa yksi?

M Ihan odotin että tärkeimmät ihmiset ois ollu esim naapurin Reiska ja Tapani Kansa.

No mun on ihan pakko vastata toi tapani kansa..:DDD *naur*
no ei. eiköhän poikaystäväni oo se tärkein: auttanut yli vanhempiin liittyvissä ongelmissa ja nyt uusimpana siinä kun ystävät "hieman jättävät". eli poikaystävä.

Skye

Tähän kysymykseen vastaukseni on ehdottomasti minä itse. Loppujen lopuksi ainoa ihminen johon voin täysin luottaa on minä. Kaikki muut ihmiset voivat kadota elämästäni tuosta vaan, mutta minähän en mihinkään häviä :)

Tämän asian olen vasta vähän aikaa sitten huomannutkin(siis itseni asettamisen tärkeysjärjestyksen kärkeen). Joskus ennen olen takertunut vääriin henkilöihin ja näin vain itseäni satuttanut. Olen huomannut etten välttämättä tarvitse pakonomaisesti muita ollakseni onnellinen.

En kuitenkaan väitä etteikö perhe ja ystävät olisi myös tärkeitä. Kyllä he ovat, mutta tiedän, että minun on osattava ensin arvostaa itseäni tarpeeksi ennen kuin osaan arvostaa muita ihmisiä heidän ansaitsemallaan tavalla :roll:

Uskon silti, että jos joskus omia lapsia saan, niin he menevät kyllä tärkeysjärjestyksen kärkeen. Mutta siihen asti: minä minä minä... :P

Amalia

Mun kaksoissisko on ihan ehdoton ykkönen, en pysty edes kuvittelemaan millasta elämä olis ilman sitä :D . Muu perhe ja läheisimmät kaverit on kyllä tiiviisti kannassa kiinni.

sopuli

Mä en pysty sanomaan elämäni tärkeintä ihmistä. Siis vain yhtä...

Tuntisin varmaan kuolevani menettäisin mä sit ukkoseni, äitini, pikkuveljeni tai parhaimman ystäväni.

En ainakaan itse pysty valitsemaan VAIN yhtä tärkeintä ihmistä.

Zuzannah

tuolla aiemmin vastasin että äiti, mutta poikaystävä on nykyään melkein samalla tasolla. kukaan ei ikinä voi saavuttaa äidin asemaa elämäni tärkeimpänä ihmisenä, mutta hyväksi kakkoseksi voi päästä jos sen paikan on ansainnu.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat