Lasten suusta - Ihmiset ja ilmiöt

Sharon

Serkkupoika kertoi myös innoissaan miten oli nähnyt äitin ja isän painimassa yöllä. Vaikea arvata mille vanhemmat olivat keksineet tuon painimisen selitykseksi. :lol:

Sivut

Kommentit (155)

Kate

Lapset on kyllä hauskoja. Hoitolasten suusta on kans tullu kuultua kaikenlaista.
Esim. Oltiin oltu leikkipuistossa niiden kanssa ja oltiin menossa takaisin sisälle kun poikaystäväni sattumalta ajoi pyörällä ohi ja huusi moi. Maija 3v.: Oliko se sun poikaystävä?
mä: juu
M:meettekö te naimisiin pian?
mä:en mä nyt oikein tiedä.
M:Teidänhän pitää!!!!
(miettimistauko jonka aikana katselee mua päästä varpaisiin niin arvioivasti kuin pikkutyttö voi)
M: jaa...ehkä se sittenkin valitsee jonku toisen.
Olin sanaton.

Ciz

Ei tule mieleen mitään hauskoja juttuja mitä minä olen sanonut pienenä :(

Mut vanhemmat on kertonu että kun he opettivat mun pikkusiskoa laskemaan kymmeneen, niin käyttivät apuna omenoita.

He nostivat yhden omenan pöydälle ja kysyivät kuinka monta siinä on ja pikkusisko vastasi:
-Yksi
Sit nostettiin yksi lisää ja pikkusisko sanoi:
-kaksi
Sitten nostettiin kolmas ja pikkusisko huusi:
- MONTA!

:lol:

kaneli

Kuulin aika hauskan jutun eräällä luennolla:

Päiväkodissa lapset olivat kuulleet, että jonkun tuttavat aikoivat adoptoida lapsen. He kysyivät, mitä adoptio tarkoittaa ja saivat vastaukseksi, että jotkut vanhemmat antavat oman lapsensa jonkun toisen lapseksi. No, lapset sitten rupesivat leikkimään kotia ja "äiti" synnytti lapsen, otti sen syliinsä ja tarkasteli sitä ja viskasi vauvansa sitten olan yli todeten: "Tää on ruma. Adoptioon!" Saivat tarhatädit sitten vähän täsmentää, miksi lapsia annetaan adoptoitaviksi... :lol:

nakymaton_ninni

Mulle sano joku pikkunen poika uimahallin saunassa kerran että "sulla on ruma pimppi kun siinä on karvoja, mun siskolla on paljon nätimpi ja sileämpi". Olin sanaton hetken aikaa.

Sit kummityttö ryntäs halaamaan kaupassa olutmäyristä ja tokas samalla et "ISI JUO TÄTÄ!".

Yezzi

Siskoni isompi tyttö oli pienempänä n.4 v kaupassa hiukan lauleskellut
"ihhahhaa ihhahhaa heepoo HINTTAHTAA... isosiskollani oli naurussa pitelemistä.

toisella kerralla siskoni oli isomman tyttönsä kanssa kaupungilla ja tyttöpä lauloi taas. Lauloi sitten kovaan ääneen "moottoripyörä on moottoripyörä ja skootteri on lälläri pyörä" ja loppu osan lauloi hyvin kovalla äänellä ja joku skootteri kuski oli kuulemma hiukan mulkaissut pahasti :D

siskoni pienempi tyttö: siskoni oli miettinyt äänen että mitä ruokaa tarvitaan mökille mukaan ja pienempi tyttöhän tähän että KALJAA JA MAKKARAA .

Pkkusiskoni on taas moneen otteeseen ihmetellyt kun olen vaikka ollut menossa jyväskylään että miksi lähden pois suomesta. Suomena hän on kauan ymmärtänyt vain kotikaupunkimme.

Pikkusiskoni sai fretin tuossa jokuaika sitten. Siskon tytöt olivat kylässä
ja isompi tyttö sitten sanoi "että tuolla oven takana on vauva" sitten kysyin pienemmältä tytöltä että mikä siellä oventakana on? pienempi tyttö mietti hetken ja tokaisi että "Rotta" kovaan äänen ja siitäkös vasta pikkusiskoni sai hepulin.

Pikkusiskoni pienempänä mietti usein että onko joku kuuro kun ei näe mitään ja sokea jos ei kuule.

Kaupassa oli tutun lapsi päättänyt kiristää äitiään (ja tämä on tosi)
lapsi: äiti osta mulle tois tikkari
äiti: en osta tänään ei ole karkkipäivä
lapsi: jos et osta kerron mitä teit isille
äiti: no kerro vaan
lapsi sitten kertoi kassatätille: meidän isillä ei ole enää pippeliä kun äiti söi sen.

Tigerheart

Oletko joskus sattunut kuulemaan jonkun taaperon lausahduksia jotka naurattivat/ilahduttivat sinua?? :-k Nyt kaikki siis kertomaan kokemuksiaan ja piristämään muiden päivää! :D

Sillä lapsen suusta kuulee usein totuuden.

Sain yhtenä päivänä eräältä ystävältäni sähköpostiviestin, jossa oli hauskoja lausahduksia lasten suusta kuultuna. Tässäpä laitan teille saman viestin, joka ilahdutti minua kovasti. :mrgreen:

Iloisena olo tuntuu päässä.
Tarkemmin sanoen huulissa, kun nehän
vain
venyy ja venyy

[color=red]JULI 6 V.[/color]

Avioliitto on melkein sama kuin että mennään naimisiin. Erona on
se,ettei pidetä mekkoa päällä.

[color=green]SARA 7 V.[/color]

Kun isä ja äiti tekevät vauvan, kumpikin on vastuussa omasta
puolestaan.

Jos
tulee tyttö, äiti vastaa alapuolesta. Jos tulee poika, hän vastaa
yläpuolesta. Niin helppoa se on.

[color=olive]KRISTIN 5 V.[/color]

Jos ei voi saada lapsia, voi lääkäri tehdä sellaisen koeputkessa.

Mutta useimmat lapset on tehty tavallisissa putkissa.

[color=blue]FRED 7 V.[/color]

Ei ole oikein hyvä, jos raskaana olevilla naisilla on munalikööriä
pissassa.

[color=darkblue]TOVE 9 V.[/color]

Vanhat ihmiset eivät ole terveitä. Usein he eivät jaksa kulkea
suorana
postilaatikolta kahvikupille.

[color=indigo]LISEN 6 V.[/color]

Kun ihmiset tulevat vanhoiksi, he eivät enää sano että he
rakastavat
toisiaan. Silloin he kysyvät, että ottaako kahvin kanssa
pikkuleipää.

[color=violet]TORD
7 V.[/color]

Mulla on viisi mummoa... vaari on vähän kertonut.

[color=darkred]PIA 4 V.[/color]

Monet vanhat ihmiset huokaisevat helpotuksesta kun he kuolevat,
koska
heidän
ei enää tarvitse istua odottamassa lääkärin vastaanotolla.

[color=orange]HERMAN
7 V.[/color]>>

Naiset koostuvat munasarjoista ja siksi he ajattelevat enemmän.

[color=green]SIRI
6 V.[/color]>>

Aivot ovat sitä varten, että hiukset pysyisivät kiinni.

[color=blue]NINA 5 V.[/color]

Ihmisellä on monenlaista nahkaa. Esinahka on edessä ja takanahka on
takana.

[color=violet] THERESE 6 V.[/color]

Jos ei ole hermoja, niin tekee paremmin työtä ja ehtii tehdä
enemmän
asioita.

[color=red]HARALD 7 V.[/color]

Minun äiti on ainakin hirveän kaunis, koska sillä on niin pitkät
tissit.

[color=olive]MIA 4 V.[/color]

Psykologi on hullu mies, joka lyö tätejä.

[color=violet]EMILIE 6 V.[/color]

Isoisä oli kullankaivajana Alaskassa. Mutta hän joi kaiken. Sitten
hän
huuhtoi sen kurkustaan viinillä.

[color=darkblue]THOMAS 5 V.[/color]

Pappina oleminen on tylsää. Hänen täytyy kaivaa ihmisiä maahan tai
paistaa niitä uunissa.

[color=cyan] JOHANNA 6 V.[/color]

Koiran äidin nimi on koira ja koiran isän nimi on koira ja lasten
nimi
on koiranpentu ja koiran nimi on koira.

[color=orange]ALLAN 5 V.[/color]

Äidin nimi on kana ja isän nimi on uros, lapset ovat kilejä ja
lapsenlapset ovat munia.

[color=red]STEFAN 6 V.[/color]

Jotkut lehmät ovat mustia. Ne ovat maahanmuuttajia.

[color=blue]KARIN 5 V.[/color]

PinkPanther

Mie nauraa kikatin näille ääneen, ja pyysin kullankin olohuoneesta koneelle, ja naurettiin sitten yhdessä. Nää on loistavia!!! :lol:

lapset on tässä asiassa niin ihania, kirkkain silmin puhuvat tällaisista elämän (suuristakin asioista), heidän ihanan naiivilla logiikallaan.. tulee jotenkin Nalle Puh mieleen! Suloista!!

gollum

:D

Mun tutulla on aina ihan älyttömän sotkusta, siis tyyliin, että sukat tarttuu kiinni lattiaan ku kävelee ja lasten leluja kaikkialla. Oltiin sitten tämän tutun tenavan synttäreillä, kun sen 11-vuotias serkku oli lähdössä ja päästeli sitten suustaan: "Perkele kun tääl on nii sotkusta ku ei löyä mitään!"
Oli pokassa pitämistä. LAsten suusta totuuden, indeed... :wink:

SunLion

hmm..oonko mä ainoo kenen mielestä nää kuullostaan keskityille...joo lapsen viattomuudella/tietämättömyydellä yms noi vois sanoa..mutta eivät kuulosta luonnolliselle....toisaalta käännös /englannista) vaikuttaa.

alussa jaksoin vielä nauraa mutta viime aikoina ku on postissa noita tullu, oon poistanu lukematta :?

EDIT: oikeestaan nää kuulostaa jopa aika aidoille...mutta muut mitkä oon lukenu on kyllä niin keksittyjä :roll:

SunLion
Shandy
Tigerheart

>>Mulla on viisi mummoa... vaari on vähän kertonut.

:lol: Tää oli aivan paras! :lol: "vaari on vähän kertonut" ;) :D

jep, toi oli kyl hupaisa :D

Miffy

Nää ON tosi hauskoja :D Ja ihan totta, lapset voi sanoa mitä vaan. Mä tein joskus lukiossa psykaan sellasta tapaustutkimusta mun pikkuvelejstä, et kyselin siltä kaikkee et mitä tarkottaa vaikka "uppiniskainen" tms sanoja, ja tuli aika hauskoja selityksiä :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat