minkä ikäinen haluaisit olla? - Ihmiset ja ilmiöt

helmikaisla

Nyt just joku 24 ois hyvä, silloin ois koulu käyty loppun (jos olisi... :roll: ) ja olisin jo töissä, ei siis tarvis pähkäillä näitä koulu ongelmia. Ja sit vauvat ois aika ajankohtasia sillon :D

Sivut

Kommentit (101)

Vanilja

Mä oon tullu siihen tulokseen että oma ikä on paras ikä!! Oon 21 ja se passaa vallan mainiosti 8) Toisaalta olis mielenkiintosta olla vaikka 27 ja nähä kuin paljon on aikuistunu verrattuna tähän ikään :D Ja myös sen onko sillon jo lapsia.

sungirl

Mä oon nyt 17 vuotta ja tää tuntuu ihan hyvältä. Vanhemmat jo luottavat eikä tarvitse selitellä kaikkia menoja... Baareihin kyllä olen täällä pienellä paikkakunnalla päässyt, vaikka en siitä edes kyllä niin välitä! :D Kotibileet on mun mielestä jotenki paljon kivempii... :P
Toisinaan taas voin silti heittäytyä lapseks ja elää lapsuuttani. Vanhemmat ja sukulaiset huolehtivat ja auttavat kaikessa missä haluan apua! 8)
Ja jos se sanonta pitää paikkansa, että 17-vuotiaana neito on kauneimmillaan --niin toivottavasti sitten jään tähän! :wink:

Daisy

Musta olisi hyvinkin pirullista jäädä 17-vuotiaaksi. Ei minkäänlaisia täysi-ikäisen oikeuksia. :twisted: (Mutta ei kyllä toki velvollisuuksiakaan...)

Jzzu

Mie voisin jäädä tähän 20 ikävuoteen, tää ois aika hyvä.
Eipä tuolla vuosien täyttämisellä ole kyllä mitään oleellista merkitystä missään suhteessa minulle ollut että jaksaisin tuosta stressata vaikka ikää tuleekin lisää.
Lähinnä tympäisee se että mikään ei tunnu muuttuvan vaikka vuosia lisää tuleekin. :?

mtc_crazy

mietin tässä lukiessani ikääntymisestä täällä cosmopolitanissa, että minkä ikäisiä haluaisitte sitten olla jos kerran ikääntyminen hirvittää? Itselläni nousi heti mieleen että kumpa voisin palata aikaan kun olin 17 vuotta, sillä silloin oli vielä niin vapaa ilman täysi-ikäisyyden mukanaan tuomia velvollisuuksia. lisäksi oli vielä lupa olla enemmän lapsi. juopottelemaan "ei päässyt" (ainakaan laillisesti) baariin vaan mentiin kotibileisiin tms jossa tutustui enemmän uusiin ihmisiin jnejne.. mielestäni vaan tuo 17-vuoden ikä on paras. sitäpaitsi eikös sitä sanota ett 17-vuotiaana neito on kauneimmillaan?;)

Lips_

18 kuulostais kivalle. Kun on alaikäinen, ei pääse baariin yms yms. Kun on 19 miettii, että kohta olen jo 20, ja sitten olen vanha! :lol: Eli, 18 :P

Lania
Maruchka
23-vuotias. Nuori, mutta koulut käynyt ja valmis perustamaan perheen.

O-OU, puoli vuotta aikaa, tulee pikkusen kiire kun ei oo vielä alkanutkaa :lol:

Shandy

Mä oon ihan tyytyväinen tähän omaan ikääni, eli 19 on ihan sopiva. Ahdistaa jo kesällä täyttää 20v.. :shock: Tosin, saanpahan hyvän syyn pitää hurjat megasynttäripippalot kun tulee täydet kympit täyteen ;) :D

mariella

Mä oon nyt 22 vuotta. Välillä pukkaa kriisiä kun tajuaa olevansa 10 vuoden päästä yli kolmekymppinen. Kun eihän siitä kauaa ole kun oli 12-13 vee. Aika kuluu sitä nopeammin mitä vanhemmaksi tulee. Mutta en haluaisi jäädä tämän ikäiseksi, enkä palata 18- vuotiaaksi. Vaikka mikään ei ulkoisesti varsinaisesti ole muuttunutkaan parin vuoden sisällä, niin sisäisesti muutosta kyllä on tapahtunut. Kai se on sitä henkistä kasvua. Itseasiassa en halua yhtäkään päivää elää uudelleen, ne ajat on eletty ja ne on menneitä aikoja. Ja kun miettii miten kypsymätön sitä on 18 -vuotiaana, niin ei kiitos. Toivottavasti ajattelen tällä tavalla vielä kymmenien vuosien päästä :D

Zuzannah

mä voisin aina olla 19... puolen vuoden päästä täytän 20 ja tuntuu että olen sillon ikivanha, tai ainakin lapsena tuntu sitltä että kakskymppiset on ihan vanhuksia jo :shock: 18-vuotiaana on menossa sellate villi kokeiluvaihe, ja haluaa tehdä kaikkee tyhmää..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat