Pystyykö miehen kanssa olemaan pelkästään kaveri? - Ihmiset ja ilmiöt

marika_

Ehkä pystyy jos molemmat (tai edes toinen) ovat varattuja, tai sitten vaihtoehtoisesti jos ollaan tunnettu ihan pienestä ja on enemmän semmosta veli-sisko meininkiä..

Tokihan ihan vaan kavereina ehkä voi olla muutenki, mut uskon että jos syvempää ystävyyttä lähetään kehitteleen, ja kummatkin on vapaita (ja heteroita), niin varmana toisella ainakin jossainvälissä herää jotain tunteitakin..

Eihän tuokaan tietty sinänsä estä ystävyyttä jos ne tunteet ei liikaa syvene ja niistä pääsee yli

Sivut

Kommentit (100)

Vanilja

Mun mielestä poikien kans voi olla kaveri. Mun kokemuksen mukaan siinä vaan on seksuaalisuus jotenki mukana ihan vaan sen takia että ollaan ystäviä ja eri sukupuolta. Se saattaakin sit hankaloittaa asiaa niin että jompikumpi ihastuu toiseen. Monimutkasta. Onneks noin ei käy aina :D

Riik-a

Olen tätä kauan miettinyt, omasta mielestäni ei pysty. Kuitenkin jossain välissä tulee seksuaalista kanssakäymistä tai ajattelua. Tunnen monia jotka harrastavat seksiä miespuolistenKAVEREIDEN kanssa, mitä tämä on? Mikä on sitten puoliso nykyään?

Gwen

Mun mielestä vastakkaisen sukupuolen kanssa voi olla "vain" kaveri.. Minulla esim. yksi läheisimmistä ystävistäni (hetero)mies, joka tietää minusta asioita, joita ei varmasti kukaan muu tiedä.. Pystyn luottamaan tähän kysiseen ihmiseen 100%, mutta en voisi kuvitella että välillämme olisi koskaan mitään fyysistä.. Tähän tosin vaikuttaa se, että olen naimisissa..

maaruli

Mulla on kaksi aivan ihanaa poikakaveria, jotka ovat myös kultani kavereita. Oon itseasiassa koko ikäni viihtynyt paremmin poikaseurassa. Alakouluikäisenä kaikki lähellä asuvat oli poikia, siitä tää mun mieltymys on peräisin. Poikien kanssa on niin erilaista olla kuin tyttöjen - paljon vapaampaa ja rennompaa jotenkin. Ja mikään ystävyyttä syvempi suhde ei kyllä ole mielessä käynyt, mitä nyt joskus oon leikkinyt ajatuksella että toimisiko rakkaussuhde niiden kanssa yhtä hyvin kuin mitä mulla ja kullalla nyt.

Jimmy KImmel

Pikku vihjeenä kaikille foorumilaisille, joidenka kanssa ollaan muodostettu jonkin asteista kaverisuhdetta tuolla privan/foorumin puolella, niin mä ajattelen seksiä teidän kanssa... :wink: Voidaan olla ihan vaan kavereita, mutta sekstailua mä silti ajattelen.

Gwen

Mulla muuten Maarulin kans samanlaiset taustat, eli junnuna kaikki kaverit oli poikia, kun ei sattunut kodin ympäristöstä tytsyjä löytymään.. Ehkä sekin on sit vaikuttanut siihen, että nykyisinkin voin hyvin suhtautua kundeihin ihan kavereina.. Mielenkiintoista on vaan ollut huomata, että aikaisemmissa suhteissa olen tutustunut myös poikaystävien kavereihin ja tullut hyvin toimeen heidän kanssaan, mutta nykyiseni ei jostain syystä tahdo, että hänen kaverinsa olisivat minun kavereitani.. Tai siis molemmilla jotenkin kaveripiirit pysynyt täysin erillään.. Ja yhdessä ollaan oltu kuitenkin aika kauan.. Tää on alkanut hieman häiritsemään, mutta ei kuitenkaan niin suuri asia, että jaksaisi herneillä :roll:

Jimmy KImmel
Gwen
Jimmy KImmel
:wink: Voidaan olla ihan vaan kavereita, mutta sekstailua mä silti ajattelen.

Tämä pelasti päivän :lol:

Älä naura... Nyt mä kuvittelen sun hymykuoppia ja... Noh, sekstailuksi meni sekin! :wink:

Riik-a

Ähh, ideani tässä ei oikee natsaa nyt. En osaa pistää tätä sanoiksi.:/ Kyllähän minullakin on todella paljon miespuolisia kavereita, ja jokainen heistä on ehdottanut jotain. :roll:

Jimmy KImmel
Gwen
Sun täytyy nyt kestää vaan kuin mies :wink:

Etteikö nyt kuiteskin mentäisi tuonne privan puolelle hieman "tutustumaan" toisiimme? :wink:

Gwen

Meillä myös ikäeroa sen verran, että voi olla sekin syynä.. Ja kai se on vähän kaveriporukan "kulttuuristakin" kiinni, että miten toimitaan, tai siis jos kukaan ei ole aiemmin roudannut tyttöystäviä mukanaan, niin kuka sit sen aloittaisi.. Mutta eipä sillä nyt tosiaan niin väliäkään..

Jzzu
Jimmy KImmel
:wink: Voidaan olla ihan vaan kavereita, mutta sekstailua mä silti ajattelen.

Ai luoja noita sun juttuja. :lol:
Kiitos Jimmy näistäkin nauruista. :wink:

Tonde

Miksei vois? Mun mielestä se on ihan luonnollista. Tosin se ei ole kyllä kivaa, kun ite on ajatellu löytävänsä hyvän kaverin, ja sit toinen tunnustaakin, et sillä on tunteita. Ilmeisesti toiset voi, toiset ei.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat