Millaiset polttarit SINÄ haluat? - Ihmiset ja ilmiöt

SooZ
Lania
Mä en kyllä halua mitään hemmottelupolttareita, yks tyyppi kerto kuinka ne oli ollu "tyttöporukalla mökillä saunomassa ja juonu illan aikana yhen pullon viiniä ja tehny kaikkia kivoja kasvo- ja ihohoitoja". Aha. Ok, kyllä tollasetkin käy jos heti aamulla alottaa, illemmalla pitää sitten olla kunnon tyttöporukkakikatusrällästyskännit. En kuitenka halua mitään ikuista lillumista missään kylpylässä tai jotain tunteja kestävää turvehoitoo. BLAAH.

Joo minäkään en tuommoisille lämpenis en yhtään :D kyllä siinä sais menoa ja meininkiä olla. Toi värikuula sota, carting ja ratsastus kuulosti kivalle :D tai siis ei nyt kaikkia mut esim joku noista ois kiva. Ja illalla teitty bilettämään mutta se pääpointti siinä päivässä ei saa olla se et "hei vedetään perseet".

Sivut

Kommentit (101)

eikku

Mä haluaisin sellaiset kunnon biletyspolttarit ja sellaiset varmaan tulisikin jos naimisiin olisin menossa. Jotain hieman huomiooherättävää asua päälle (ei kuitenkaan mitään liikaa) ja sitten jotain "maksa euro/ tarjoa drinksu niin piirrän sulle tatskan" Olisi siis jokin muotti jonka läpi värittäisin kuvan. Eli jotain tuollaista perinteistä. Eikä ketään sellasita mukaan jonka seurassa en viihtyisi vaan parhaat kaverit.

Mun mielestä se miesstrippari olisi ihan hyvä juttu :wink: Mutta harmi vaan että tietääkseni ne on kaikki melko ällöttäviä ja naurettavia niin en sitten oikein tiedä... :roll: Ainakaan mun kohdalle ei ole osunut jotain oikein namua stripparia mutta toisaalta eenpä niitä niin paljon ole nähnytään :roll:

Amalia

Unelmapolttarit olis varmaan sopiva sekotus once in a lifetime -tyyppistä seikkailua (esmes perinteistä laskuvarjohyppyä tai muuta kivvaa :lol: ), ihanaa hemmottelua ja hyvällä porukalla biletystä.

Kammottavin vaihtoehto olis varmaan übertyttömäinen päivä (niinku mun kaverin polttareissa: keilailua, picnic, saunailta ja plaaplaa) tai sitten juokseminen jossain lehmäpuvussa ympäri kaupunkia kaulassa kyltti, että maksa euro niin saat puristaa utaretta :? .

Mutta mä luotan kavereihini ja etenkin kaksossiskooni siinä, että mahdollisista polttareista tulee ihan älyttömän kivat. Ne tuntee mut niin hyvin, että jotain hulppeaa on varmasti tiedossa :P

Lania

Mä en kyllä halua mitään hemmottelupolttareita, yks tyyppi kerto kuinka ne oli ollu "tyttöporukalla mökillä saunomassa ja juonu illan aikana yhen pullon viiniä ja tehny kaikkia kivoja kasvo- ja ihohoitoja". Aha. Ok, kyllä tollasetkin käy jos heti aamulla alottaa, illemmalla pitää sitten olla kunnon tyttöporukkakikatusrällästyskännit. En kuitenka halua mitään ikuista lillumista missään kylpylässä tai jotain tunteja kestävää turvehoitoo. BLAAH.

Shandy
Minäkään en halua mitään nolaus-polttareita. Ja aion tuosta mainitakin parhaalle ystävälleni moneen otteeseen, koska tulee kyllä paha mieli jos joutuu jotain sellaista tekemään mikä ei itsestä tunnu niin kovin kivalle.

Joo, mäkään en ainakaan halua mitään idioottimaista roolileikkiä, kaverit pukee dorkaks ja saan kulkee ympäriinsä kaulassa joku lappu "maksa euro niin saat kokeilla tissejä" :? Yleensä ne vaan on vieläkin juntimpia. Ja oon ainaki joilleki kavereille siitä sanonutkin, enkä usko muutenkaan että mulla ois sellasia kavereita jotka ei tiedä mikä mun mielestä olis sellasta "nolausta", mitä en halua.

Mieluummin oisin vaan tavallista hehkeempi ja hyvällä tavalla huomiooherättävä.

SooZ

Mä en ehkä osaa sanoa muuta kuin että haluan omissa polttareissani sitten joskus pitää hauskaa parhaiden ystävien kanssa ja tehdä ehkä jotain vähän erikoisempaa kuin perus baari-ilta :)

Tarkemmin osaan sanoa millaisia polttareita EN halua. Se että tuleva morsian nolataan täysin ei onnistu, tottakai jokin pukeutuminen että erottuu muttei mitään tosi mautonta, enkä ala kaupittelemaan mitään siteitä keskellä toria. Polttareiden tulis olla sellaiset että niistä tykkää ja jää hyvä muisto. Nolaus on minusta ihan out ;)

Annie the Pooh

Tuli mieleen, tuolta toisesta threadista, että minkälaiset polttarit sinä haluaisit? Tai minkälaisissa polttareissa olet ollut, jotka ovat olleet kivat?

tämänhän voi sitten oikealla ajankohdalla näyttää vaikka niille polttareiden järjestäjille...

Eihän tuo vielä ole ajankohtaista, mutta jotain just jotain hemmottelua ja yhdessäoloa, vaikka jossain mökillä... En ole oikeastaan tarkemmin miettinyt.

Kaverilla oli sellai polttarit, että se kävi eka laskee kosken ja sitten mentiin syömään ja sitten yhden kaverin luo istuu iltaa ja sieltä baariin. Taisi olla ihan kivaa, vaikka yksi koettikin pilata koko illan..

Rixuliini

Minä haluan kaikkein parhaimpien ystävieni kanssa johonkin kylpylähotelliin ja paljon erilaisia hoitoja, hemmottelua, ehkä shamppanjaa, vaahtokylpyjä...
Sitten jotain muisteluita, mukana voisi olla vanhoja valokuvia, legendaarisia biisejä, mokia, bailuja yms.
Ja paljon ihania herkkuja, mansikoita, kermavaahtoa...

Aaah.. :P

Annie the Pooh
Rixuliini
Sitten jotain muisteluita, mukana voisi olla vanhoja valokuvia, legendaarisia biisejä, mokia, bailuja yms.

Joo, olis ihanaa.. :oops: -> :lol:

Jzzu

Miulla ei oo kauheesti sellasia kavereita ketkä ois polttareita järjestämässä jos naimisiin millon pamahdan.
Oon kai miettiny säästyväni koko kamaluudelta. :lol:

Ehkä mie sysäisin vastuun polttareista siskolle tai mutsille, äitiä pidän yhtenä parhaimmista ystävistäni ja siskon kanssa on oltu kans tosi läheisiä.
Joku hotelliviikonloppu hemmottelulla tai shoppailumatka joko Tallinnaan tai Tukholmaan vois olla aika miun tyylinen ratkaisu.

Lizzie

Mä haluan sellaset polttarit, joissa ei oo liikaa väkeä, vaan parhaat 10 kaveria ehkä, ja aluksi päivällä on jotain urheilullista. Esim värikuula-tai lasersota mahdollisen sulhon joukkuetta vastaan vois olla hauskaa. Hiki päälle ja sit (ranta?)saunaan jossa sit hemmoteltais itseemme ja mulle tehtäis kaikkia perinteisiä taikoja ja sellasia. :D
Sen jälkeen hyvää ruokaa, jotain muisteluhommia ehkis, sit paljon aikaa juoda siideriä ja lörpötellä jossain kivassa paikassa ja sitten illalla upean näköisenä hörsköttämään jonnekin.
Se olis kivaa.

Myöskään kylpylähommeli ei olis hullumpi, mut kyl kaipaan äksöniä siksi loppuillaksi ja yöksi sitten, olis kivaa olla loppuyöstä mukavassa tuubassa :D

Annie the Pooh

Me suunniteltiin silloin kaverille,että viedään se vielä mäkiautoilemaan, mutta keli pilasi vähän sen...

Yksi mitä en itse halua tehdä, on myydä mitään tyhmää kaupungilla.

Toi värikuula kuulostaisi kans hyvältä... Olen ollut joskus aikoja sitten yksissä polttareissa missä oli sitä lasersota-juttua, ja se oli todella hauskaa, mutta just toi värikuula kuulostaa paremmalta, oltaisihan siinä ulkona... Yhtä kaveria käytettiin ratsastamassa kun se ei pitkään aikaan ollut päässyt. Moottoripyöräkyyti on kans sellai mikä saattaisi innostaa jos ei ole muuten päässyt...

Shandy

Minäkään en halua mitään nolaus-polttareita. Ja aion tuosta mainitakin parhaalle ystävälleni moneen otteeseen, koska tulee kyllä paha mieli jos joutuu jotain sellaista tekemään mikä ei itsestä tunnu niin kovin kivalle.

Parhaat polttarit olis ehkä sellaiset, että liikkeelle lähdettäisiin jo aamupäivällä, ja siinä voisi olla jotai aktiviteettiä, esim. laser/värikuulasota, karting-autolla ajelu, ratsastusretki (vaikken edes varmaan enää pysy hevosen selässä :D ) tai jotain muuta kivaa mitä ei ihan kovin usein pääse tekemään. Sitten sen jälkeen voisi olla joku salaattilounas tms, ja sitten saunomaan ja ottamaan saunasiiderit ja muistelemaan ja juoruilemaan esim. jonnekin mökille (no, eipä tuo Rixuliinin kylpylähommelikaan pahalta kuulosta ;) ). Illalla sitten baariin, oikein jossain hienoissa vaatteissa ja tosi nätteinä! :) Tosin jos baariin lähdetään ja halutaan panostaa niin sitten täytyisi lähteä vaikkapa Tampereelle tai Jyväskylään, koska polttarit olisi ehkä pidettävä mun kotipaikkakunnalla kun suurin osa lapsuudenkavereista asuu siellä. Tai sitten Vaasaan jos ne nyt pidetään opiskelipaikkakunnalla (jos jumitan sinne loppuelämäksi), taikka sekin olisi kivaa jos sattuisi naimisiinmenon aikoihin jo asumaan jossain vähän isommassa paikassa.

Tuo olisi kiva sellainen perusrunko, mutta tottakai haluan jotain ylläreitäkin! Mutta en mitään sellaisia "pukeudu huoraksi ja mene myymään linnunpönttöjä kaupungille"-juttuja. Enkä kyllä halua mitään strippareitakaan, ne ei vaan oikein innosta.

figaro

Itse odotin jotain vähän menevämpää, mutta silti on sanottava, että oli oikein kivaa :)

Kuljin siis Kassi-Almana pitkin kaupunkia. Tehtäviä oli monenlaisia. Pahin oikeastaan oli kaulakyltti :D Eurosta joko kirjoitin runon aiheesta kuin aiheesta tai vilautin pimslooraa :lol:

Ja mukavin muisto on kaikki nämä tehtäviin liittyvät esineet, kirjanen johon ihmiset saivat kirjoittaa viestejään ja elämänohjeitaan sekä valokuvatkansio :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat