Mukana politiikassa? - Ihmiset ja ilmiöt

Tonde

Onko täällä kukaan mukana millään lailla politiikassa/puoluetoiminnassa? Miten ja kuinka päädyit siihen? Mikä puolue? En olis uskonu, mut jotenkin meikäläistä alkanu kiinnostaa noi asiat... :oops:

Kommentit (13)

vihollinen

Mä kuulun vasemmistonuoriin.
Oon kuulunut jo varmaan 3-4 vuotta.
Päädyin toimintaan sen kautta, että olen pienestä asti käyny erään järjestön leireillä ja muutenkin ollut mukana toiminnassa, mikä on yhteydessä vasemmistoliittoon ja sitä kautta vasemmistonuoriin.
En tosin enään ole niin aktiivisesti mukana toiminnassa kuin ennen.

papuna

kuulun vihreisiin...
aikas aktiivinen olen,mutten mielelläni pui näitä juttuja täällä...
tää on hömppää,ja se maailma on mulle vakava 8)

Rahel

Olen pyörinyt Vasemmistonuorissa aikaisemmin ja KomNl:ssä myös jonkun aikaa. Tällä hetkellä olen mukana vasemmisto-opiskelijoiden toiminnassa. Pariin otteeseen olen ollut ehdolla opiskelijavaaleissa ja kunnallisvaaleissa.

Tonde
papuna
mutten mielelläni pui näitä juttuja täällä...
tää on hömppää,ja se maailma on mulle vakava 8)

Eikö kannattais vähän miettiä, mitä täällä sanoo? Osa täällä on meinaa aika kiihkomielisiä foorumilaisia, ja toisen vakaumuksien haukkuminen ei ole koskaan tuonut mitään hyvää.

:lol:

papuna
Miffy
No toi on kyllä kanssa ihme asenne. Ellet oo huomannut, niin täälläkin on ihan asiallisia ja aika vakaviakin keksusteluja.

pitihän se arvata että joku vetää herneen nenään...
muista että sen kannattaa sitten olla luomuherne,ja mielummin kotiseudun tiloilta! 8)

korjaan lauseeni: minulle TÄMÄ on hömppää,ja niistä asioista keskustelen mieluiten kasvotusten. en nimimerkeillä tai edes foorumeilla ,siis mieluiten...

huoh,täytyy mennä ompeleen itteleen hiukan kireempi pipo 8)

Miffy

Ok, mun kommentti oli aavistuksen v*ttumainen, mutta ihmeen paljon se kyl nyt heruttaa ihan kunnon v*ttuilua takas ;)

Ilmeisesti sellaselle ihmiselle on helppoo v*ttuilla ja tuleekin sitten v*ttuiltua jolla on selviä periaatteita ja vahvat mielipiteet.

olibrius

Olen Kokoomuksen Nuorten Liiton jäsen, mutta pian vaihdan Kokoomusopiskelijoihin :D
Liityin puolueeseen pari vuotta sitten muutamien vuosien pohdiskelujen jälkeen.
Toiminnassa olen ollut mukana suhteellisen aktiivisesti, vähän vaihtelee.

ynnej

Mä olen myös vasemmistonuorten jäsen, liityin eduskuntavaalien jälkeen, koska en kestäny vaalitulosta. Vielä en oo ehtiny olla toiminnassa mukana, koska on pääsykokeet ja kaikki, mut sit kun kiireet hellittää, niin yritän olla aktiivisempi :) Vasemmistonuorilla on muuten ihan hirveesti kaikkee erilaista toimintaa, ei varmaan tuu ainakaan aika pitkäks jos kaikkeen osallistuu :)

koeputkilapsi

wtf, tähän mennessä kaikki tähän keskusteluun osallistuneet ovat olleet vasemmalla (no yksi vihreä) - näkyykö se vaalituloksessa ?
Kyllä, nuoret osaavat ajatella, mutta heidät tulee saada myös äänestämään.

En kuulu mihinkään puolueseen tai ole missään toiminnassa mukana. Mikään puolue ei ole mukautunut tai osouttautunut omaksi, vaikka suunnan tiedänkin (vihreävasenperus) suurinpiirtein.

Aikaisemmin olin nuorisovaltuuston aika aktiivinenkin jäsen, vaikka olemmekin polittisesti sitoutumattomia, nii kyllä sekin aikamoista politikointia välillä oli :wink:

nakymaton_ninni

Mä en virallisesti kuulu mihinkään puolueeseen, mutta oon paljon noita asioita selvittänyt ja kyllä niistä tulee varsinkin vanhempien kanssa keskusteltua paljon lähes viikottain.

Mun on hirveän vaikea äänestää mitään tiettyä puoluetta, koska on niin paljon sellaisia arvoja, jotka on mulle tärkeitä ja ne arvot on monesti jakaantunut eri puolueiden kesken.

Sinänsä ehkä vihreät olis "ihan jees", mutta jotenkin putos pohja siltä, että vaikka ne nimellisesti vastustaa esim. ydinvoimaa niin silti ne hinku enemmän mukaan hallitukseen, joka niitä voimaloita haluaa lisää rakentaa.

Pitää nyt katsella, tuskin mä ikinä mihinkään puoluejärjestöön rupean aktiiviseksi, mutta niin... aika näyttää.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat