Mukana politiikassa? - Ihmiset ja ilmiöt

Tonde

Onko täällä kukaan mukana millään lailla politiikassa/puoluetoiminnassa? Miten ja kuinka päädyit siihen? Mikä puolue? En olis uskonu, mut jotenkin meikäläistä alkanu kiinnostaa noi asiat... :oops:

Kommentit (13)

vihollinen

Mä kuulun vasemmistonuoriin.
Oon kuulunut jo varmaan 3-4 vuotta.
Päädyin toimintaan sen kautta, että olen pienestä asti käyny erään järjestön leireillä ja muutenkin ollut mukana toiminnassa, mikä on yhteydessä vasemmistoliittoon ja sitä kautta vasemmistonuoriin.
En tosin enään ole niin aktiivisesti mukana toiminnassa kuin ennen.

papuna

kuulun vihreisiin...
aikas aktiivinen olen,mutten mielelläni pui näitä juttuja täällä...
tää on hömppää,ja se maailma on mulle vakava 8)

Rahel

Olen pyörinyt Vasemmistonuorissa aikaisemmin ja KomNl:ssä myös jonkun aikaa. Tällä hetkellä olen mukana vasemmisto-opiskelijoiden toiminnassa. Pariin otteeseen olen ollut ehdolla opiskelijavaaleissa ja kunnallisvaaleissa.

Tonde
papuna
mutten mielelläni pui näitä juttuja täällä...
tää on hömppää,ja se maailma on mulle vakava 8)

Eikö kannattais vähän miettiä, mitä täällä sanoo? Osa täällä on meinaa aika kiihkomielisiä foorumilaisia, ja toisen vakaumuksien haukkuminen ei ole koskaan tuonut mitään hyvää.

:lol:

papuna
Miffy
No toi on kyllä kanssa ihme asenne. Ellet oo huomannut, niin täälläkin on ihan asiallisia ja aika vakaviakin keksusteluja.

pitihän se arvata että joku vetää herneen nenään...
muista että sen kannattaa sitten olla luomuherne,ja mielummin kotiseudun tiloilta! 8)

korjaan lauseeni: minulle TÄMÄ on hömppää,ja niistä asioista keskustelen mieluiten kasvotusten. en nimimerkeillä tai edes foorumeilla ,siis mieluiten...

huoh,täytyy mennä ompeleen itteleen hiukan kireempi pipo 8)

Miffy

Ok, mun kommentti oli aavistuksen v*ttumainen, mutta ihmeen paljon se kyl nyt heruttaa ihan kunnon v*ttuilua takas ;)