palstan soulmatet! - Ihmiset ja ilmiöt

olematon

Aika usein oon huomannu olevani samaa mieltä Jzzun kanssa mutta tekeekö se hänestä mun soulmaten onkin ihan eriasia... :roll:

Sivut

Kommentit (128)

menthol

paljastetaanpa salatut tunteemme... Kehen tällä palstalla tunnet henkistä yhteyttä ja samankaltaisuutta? kenen mielipiteeseen olet useimmin yhtynyt ? Tunnusta tyttö! aloitanpa omalla valinnallani: Figaro. kuvittelen hänen olevan itseäni seesteisempi mutta yhtälailla viisas :roll: sana on vapaa...

Lania

No ylläri Lizzie, mut johtunee siitä ku tunnetaan muutenki niin hyvin.

Miffy on myös aika sellanen, tuntuu että ollaan hirveen samanlaisia vaikka jossain asioissa ihan täysin erilaisia.

Sit on muitakin, mut katon ensin kuka alkaa peesaan mua ja tunnustan sit vasta :P

Miffy

Huooh! Vaikee kysymys tavallaan ;) No jos mä jotakin paljastan...

Figaro: nooh, meil on sama sairaus ja Figaro alkaa muutenki melkein jo tuntua vanhalta ystävältä ;)

Rahel: Tän tytön mä haluisin pian jo tavata :) Voi vitsi miten viisas ja rauhallinen, mä voisin ruveta oppilaaks :)

Lizzie & Lania (sori tällanen niputus:)): Veikeitä tyttöjä joilta kait vois yrittää oppia positiivista asennetta ja näitten kaa mä haluisin bilettämään! Siis oikein bilettämään. :lol: Joo ja viisait kans, vaikkei ny ain ihan samaa mielt ollakaan :lol:

Jzzu: Ollanpa oltu viime aikoina usein samaa mieltä monista jutuista, ja muutenkin meissä lienee jotain samaa. Rehti tyttö (kuten määki hehheh).

Uhuhuu... Mä tuun kertomaan lisää kun taas tulee mieleen ;)

maaruli

Mulle tuli ekaks mieleen Miffy ja Maruchka ja ehkäpä Lizziekin. Ja Henni on jostain jäänyt mieleen.. Näitä näköjään löytyy!:D Edit: Ainiin ja Aadan kanssa jaettiin inttiahdistustamme :wink:

Jzzu
Miffy

Jzzu: Ollanpa oltu viime aikoina usein samaa mieltä monista jutuista, ja muutenkin meissä lienee jotain samaa. Rehti tyttö (kuten määki hehheh).

Mie löydän kans [color=green]Miffy[/color]:stä samoja piirteitä kuin itsestäni, suht samanlainen ajatusmaailma monissa asioissa.
Tosin joissain asioissa ollaan ihan eri linjoilla, vaikkakin kunnioitetaan toistemme eriäviäkin mielipiteitä puolin ja toisin. :wink:

[color=blue]Figaro[/color]:sta tietenkin on tullut myös todella läheinen, samoja vaiheita käyty elämissämme läpi ja tuntuu kuin oltais tunnettu aina.
Ajatella että sitä vielä parikymppisenä voi saada isosiskon toisesta aikuisesta. :D

[color=red]Lania[/color]:lla on sellasia heittoja jotka osuu ihan totaalisesti miun huumorintajun kanssa yksiin. :lol:

figaro

Taas saitte figaron punastelemaan.. :oops:

Jzzun kanssa ollaan todettu, että yhteisiä asioita löytyy monelta saralta. Läheinen möhmelö taitaapi neito olla ;)

Miffyn kanssa synkkaa. Ei voi mitään :)

Rixuliini vain on Rixuliini.. jostain syystä tunnen jotain viehtymystä.

Monien muidenkin kanssa täällä on paljon yhteisiä piirteitä, mutta nämä kolme ovat voimakkaimmin nyt tällä haavaa mielessä.

Rixuliini

No mulla ei jostai syystä ole oikein muita kuin [color=indigo]Figaro[/color], jonka kanssa tuntisin jonkinlaista "yhteyttä".
Välillä tietysti muitakin on mielipiteitä ja tapoja joista ajattelen että "ihan kuin minä olisin tehnyt/sanonut", mutta löytyy sitten ristiriitojakin.
[color=indigo]Jzzunkin[/color] kanssa löytyy samoja periaatteita.

Enpä ole oikein muita löytänyt. :lol:

Jimmy KImmel

"konservatiivinen mies", josta tosin ei ole kuulunut niiden muutamien rautaistakin rautaisten kommenttien jälkeen... Voisi vaikkapa olla Jimmyn kauan kadoksissa ollut kaksoisveli! Tai sitten ei... :lol: :lol: :lol:

Rixuliini
Miffy
Oho :( Tylsä asenne :(

Ei minun mielestä, en minäkään voi kuvitella mitään suuria yhteenkuuluvuuden tunteita ihmisten kanssa, jotka kirjoittelevat samalle foorumille. Ainoastaan ehkä jotain mielipiteellisiä ja periaattellisia samankaltaisuuksia löytyy, ja huumorintajua! :wink:

Rahel

Mä tunnen sukulaissieluisuutta [color=red]Miffyyn[/color], jonka haluaisin kovasti tavata IRL. Miffy on kivasti radikaalimpi ja räiskyvämpi kuin minä.

[color=red]Lanian[/color] huumori osuu usein täysin nappiin, samoin [color=red]Jimmyn[/color], vaikka muuten oonkin molempien kanssa melkeen kaikesta eri mieltä.

[color=red]Figaron[/color] ja [color=red]Jzzun[/color] haluisin kovasi kanssa tavata. Molemmilla on fiksuja ja perusteltuja mielipiteitä ja hauska huumorintaju.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat