spiritismi - Ihmiset ja ilmiöt

Miffy

Heh, no on kokeiltu. Joskus olin kiinnostunut satanismista. En kyllä tiiä liittyykö spiritismi siihen mitenkään...

Sivut

Kommentit (21)

*Sandy*

Me joskus pieninä leikittiin jotain tollasia, se oli kyl aika pelottavaa silloin! Kaipa siinä lähinnä pääsi oma mielikuvitus lentoon :wink:

tiikeli

Joskus ihan vitsillä leikitty, eikä edes kaiketi oikeilla säännöillä. Kertoisiko joku miten se toimii? :D

Yläasteella joskus jollain "satanisminvastaisella" luennolla kerrottiin kaikkia kauhujuttuja kuinka spiritisminpelaaja oli sitten nähnyt kaikenmaailman ruumiita kaapissaan jne. Mutta vahvasti epäilen että tällaiset henkilöt kyllä on jo valmiiks olleet häirintyneitä... :roll:

Satll

Hei! mitä mieltä ootte spiritismistä?? onks joku joka on pelannu? en ole itse koskaan pelannu, mutta aina ollaan kaveriporukassa mietitty, että pitäiskö kokeilla.. kukaan ei kyllä usko koko peliin, mutta.. mitä mieltä te olette?? :D :mrgreen:

Zaweka

Kokeillut joskus penskana mutta eipä se oikein onnistunut.

Ja nämä "näyt" ja muut suurimmaksi osaksi liittynee siihen, että kun kyseinen peli on "kielletty", niin siinä se jännitys saa ihmisen näkemään olemattomia.
Muistaahan sen itsekin, kun pienenä pimeällä tiellä kävellessä kaikki puut näyttivät muuttuvan joksikin muuksi, ja muoviämpärit olivatkin yhtäkkiä pääkalloja jne :)

Zaweka

No siis, harvoin vanhemmat opettaa lapsilleen, että pelataas nyt Matti ja Maija vähän spiritismiä :)

Mitä siis hain takaa, oli että kun spiritismin pelaaminen oli jotenkin kiellettyä, ainakin itseltäni muksuna, oli jo itse tilanne niin jännittävä että se saattaa aiheuttaa herkimmillä "näkyjä"

tiikeli
Zaweka

Mitä siis hain takaa, oli että kun spiritismin pelaaminen oli jotenkin kiellettyä, ainakin itseltäni muksuna, oli jo itse tilanne niin jännittävä että se saattaa aiheuttaa herkimmillä "näkyjä"

Joo, no mulla vielä nykyäänkin on niin hyvä mielikuvitus että oon välillä ihan vainoharhainen. Parasta on mennä yöllä uimarannalle jolla ei ole valoja, ja istua siellä laiturin päässä ja katsella rannalle päin. Varsinkin kun siinä järven ympärillä on metsää. 8) Siellä "näkee" aina ties mitä varjoissa. Mutta on siellä välillä ihan oikeitakin lepakoita lentänyt. :D

Ainiin ja siihen satanismin ja spiritismin yhteyteen... ei varmaan kovin paljoa tekemistä keskenään, mutta silti melkein kaikki uskonnolliset liittää kyseiset asiat samaan "pahuuteen" tms...

Trinity

Joskus nuorempana tuli pelailtua ja kaikenlaista siinä tapahtuikin. Olen kuitenkin ihan järjissäni pysynyt, kiitos oman realistisuuteni. :D

pinni

]

hyi kamala! itse en ikinä uskaltaisi pelata.. on se sen verran kamalaan asiaan viittaava peli, että ei kuuna päivänä tulisi mieleen pelata.

Tonde

On pelattu moneenkin kertaan. Ja aina on ollu...hyvin mielenkiintoisia keskusteluja. Jos omaisin paremmat hermot, voisin harrastaa useamminkin.

malina

Kokeiltu on ja tylsää se on.

Peliin tarvitaan parillinen määrä pelaajia, lasi, oijua laudan tapainen pelilauta (jonka voi itsekin kyhätä). Jotenkin siihen kippoon vaan pyydetään henki (hyvä henki tietenkin) ja sitten vaan kyselemään. Korjatkaa jos neuvoin väärin.

Ei sitä kauaa jaksa pelata. En tajua miten joku on voinut tulla siitä muka hulluksi.. noh, voihan olla, että tunnelma keskellä yötä kynttilän valossa on aivan toinen, kuin tunnelma kaverini kanssa kellarissa keskikesällä :D.

Fitness

Kyllä sitä on tullu kokeiltua:D

Joku idiootti vaan liikutti tahallaan sitä lasia ja meni koko hauskuus hommasta :^o

En kyllä muutenkaan usko tuollaiseen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat