Julkkisten palvominen - Ihmiset ja ilmiöt

Tigerheart

Kysyisinkin, että onko nykyään julkkisten "palvominen" järkevää? Eritoten lasten ja nuorten ihailu julkkiksia kohtaan? Milloin mennään liian pitkälle julkkiksen ihailussa? Silloin, kun ihailtu ihminen korvaa ihmissuhteen/suhteet?

Kommentit (10)

Shandril

Tuota... en äänestänyt mitään, koska kuten Lizzie sanoi, niin mielestäni kaikissa vaihtoehdoissa mennään liian pitkälle. Eli siis vaihtoehdot olisi mielestäni pitänyt "erotella" hieman paremmin...

Äh... tästä mun ulosannista taas kukaan ymmärrä mitään, mutta anyway... :?

MiuMiu*

Joo, voisi lisätä siihen, että noissa kaikissa tilanteissa.

Ja todella liian pitkälle mennään silloin jos palvoo jotain samaa sukupuolta olevaa ja haluaa itsekin näyttää täysin samalta, kuin palvonnan kohde, eli hakeudutaan jopa plastiikkakirurgille asti, jotta näyttää samalta. Se on jo sairasta ja sellaiseen ei pitäisi kirurgienkaan suostua! ( jos tämä asia nyt kuuluukaan tähän)

Terve ns. normaali ihastuminen julkkikseen on oikeastaan hyväkin asia nuorille/lapsille mun mielestä. Silloinhan tavallaan valmistautuu tuleviin ihmissuhteisiin, kun ihastuu julkkikseen ja monesti kuvittelee seurustelevansa sen kanssa ( kuten minä pienenä :oops: :D )
Liioitteluksi se menee silloin jos kaikki aika kuluu haaveilemiseen ja ei voi seurustella oikeasti muiden ihmisten kanssa, koska on niin ihastunut julkkikseen. Siinä vaiheessa jos tekee mieli alkaa soittelemaan julkkikselle tai muuta vastaavaa häiriköintiä niin pitäisi jo hakea jonkinlaista apua.

figaro

Minäkin olen sillä linjalla, että kaikki vaihtoehdot paitsi ei milloinkaan. Tai ehkä tuo "..menee kaiken muun edelle" kattaa kaiken :roll: -- järjenkin ;)

Rixuliini

Vastasin tuon ensimmäisen vaihtoehdon, sillä kuvittelin sen olevan noista lievin paha, mutta mielestäni silti jo liian pitkälle mennyttä!

Tonde
Rixuliini
Vastasin tuon ensimmäisen vaihtoehdon, sillä kuvittelin sen olevan noista lievin paha, mutta mielestäni silti jo liian pitkälle mennyttä!

Samma här.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat