Isoveljen kaverin motiivit? - Ihmiset ja ilmiöt

Murehtija

Mulla tuntuu nää kaikki suhteet sun muut menevän ihan solmuun :roll: Moni varmaan muistaa sen mun kaverimies sotkun joka kuitenkin selvisi sitten itsellään ja jatkoimme kavereina...välit ovat pysyneet hyvinä ja olemme jopa puhuneet toisillemme rakkauselämästämme, tällä kaverimiehellä on jotain säpinää erään naisen kanssa ja vaikka suuhun nyt ehkä vähäsen tulee katkeran kirpeä maku niin silti se on musta ihan OK. Eli sillä saralla kaikki on hyvin...

Eräs isoveljeni kaveri rupesi lähettelemään mulle viestejä tossa viime syksynä. Silloin sanoin hänelle että haluan olla vain kaveri sillä mulla on eräs sotku meneillään, olin siis tosi välttelevä ja torjuva. Tämän vuoden alussa menimme eräänä iltana ajelulle ja oli ihan kivaa...tosin silloinkaan ei ollut mistään muusta kyse kuin kaveruudesta. Nyt sitten yhtäkkiä tällä viikolla tekstailimme tosi paljon ja keskiviikkona pienen "painostuksen" jälkeen myönsin tälle miehelle että kiinnostusta olisi kuitenkin nyt ilmaantunut...Mies ihmetteli asiaa sanatarkasti: "Mä vaan ihmettelen että noin söpö tyttö ku sä sais kenet vaan niin miks just minä?".

No mikä tässä siis mättää? Noh...Tossa eilen olin isoveljäni, hänen kihlattuaan ja paria kaveria kuskina ja näimme tämän miehen ajelulla erään blondin naisen kanssa. Mulle tuli siitä vähän paha mieli....En tiennyt kuka nainen oli eivätkä miehen tekemiset oikeastaan mulle kuulu sillä emmehän edes tapaile. Mun isoveljen kihlattu on kyllä varoittanut mua siitä, että tämä mies saattaa samanaikaisesti "säätää" useamman kuin yhden naisen kanssa. Minä itse olen taas saanut tästä miehestä aika "kivan" kuvan ja ahkerasti se on mulle viestejäkin lähetellyt ja kerran kännissä jopai sanoi että jos olisin sielä missä hän niin hän antaisi mulle pusun....

Mikään naiivi teini en kuitenkaan ole, mutta silti ihmettelen tämän miehen käytöstä....Hän ei selvästikkään yritä "päästä housuihini" ja on lähetellyt sinnikkäästi viestejä vaikka alussa olin niin torjuva. Nyt minä kuitenkin sitten näin hänet ajelulla erään toisen naisen kanssa. Mitkä siis ovat miehen motiivit mua kohtaan?!

Mä taidan olla aika ammattilainen näissä omituisissa "säädöksissä" :oops:

Kommentit (15)

Murehtija

Niin aiva, kuten sanoin että emme edes ole sopineet tapailevamme...Mä en vaan tiedä tohdinko luottaa mieheen lainkaan. Tuntuu siltä et mua vaan vedetään höplästä. En tohdi tehdä mitään miehen suhteen kun pelkään että hän vain vedättää.

Rahel

Mä en vetäis mitään hätäisiä johtopäätöksiä, voihan se nainen olla sisko tai kaveri tms. Voithan seuraavalla kerralla kun tapaatte mainita, että näit hänet ja hänellä oli seuraa tai jotain...

Murehtija

Niin, luottamuksen puutteni vuoksi teen jatkuvasti hätäisiä johtopäätöksiä jotka sitten ovat usein vääriä. Musta vaan tuntuu sen keskiviikkoisen keskustelun jälkeen oudolta että mies ei vloppuna ole pyytänyt mua kanssaan minnekkään....Tossa lauantaina lähetin hänelle ihan normaalin, harmittoman viestin ja mainitsin että olimme nähneet hänet ajelulla. Hän vain sanoi nähneensä meidät myös, naisesta hän ei sanonut sanaakaan. Niin ja viestien lähettely loppui siihen.

Joskus pari vkoa sitten meidän oli tarkoitus mennä elokuviin (mies oli pyytänyt) mutta hän ainakin sanoi silloin nukahtaneensa vahingossa töiden jälkeen. Tuostakaan en tiedä, uskoakko vai ei.

Mä se sitten löydän aina ne vaikeat tapaukset :roll: Mutta kaipa se on niin että ihminen vetää puoleensa kaltaistaan seuraa :lol:

sopuli

Ota rennosti :) Mun neuvo olis et nauti elämästä! Olet sinkku ja vapaa tekemään, mitä haluat. Tapaile ihmisiä kavereina ja katso, jos joku juttu kehittyy pidemmälle. Turhaan stressaa asioista niin paljon etukäteen, kyllä se "oikea" sitten tupsahtaa eteen!

Murehtija

Arrrggghh...niin niin tiedän :roll: Tässä nyt yli vuoden olen sinkkuilusta nauttinut mutta nyt alkaa tuntua että voisi tosissaan ruveta uuteen suhteeseen. Baarista en ole miehiä jaksanut "raahata" enää kuukausiin, se ei vaan jotenkin tunnu tuottavan muuta kuin outoja sotkuja ja tuhlattua aikaa.

Olen kärsimätön, enkä luota miehiin. Olisin tosissani kiinnostunut tästä isoveljen kaverista mutta en uskalla luottaa. Menisi nyt edes tämä hirveä flunssa jo ohi niin ehkä mielialakin vähän kohenisi :evil:

sopuli

Niinpä, mut ei siinä auta, kuin luottaa. Tosin kannattaa varmaan kuunnella sitä tuttuasi joka sanoi et mies tapailee useita. Ainakin siinä vaiheessa jos teidän juttu menee vakavaksi, pitäisi ne tapailut loppua...

Murehtija

Niin aivan tottakai...Toisaalta ehkä olen itse nyt tässä hieman tekopyhä sillä silloinkin kun mulla oli se sekaannus sen kaverimiehen kans niin silti sekoilin baarissa muiden miesten kanssa. Eli viaton en ole minäkään :roll: Mulle se on ollut vaan semmosta hauskanpitoa, mutta silti olen aina pitänyt mielessäni sen josta tosissani olen kiinnostunut.

Se, mitä yritän tässä päättää on se, alanko lähestyä tätä veljen kaveria hieman "aggressiivisemmin" nyt kun olen kiinnostukseni osoittanut vaiko pitäisikö minun perääntyä siksi, että mies saattaa tapailla muitakin? Kuten sanoin, en ole viaton itsekkään mutta en myöskään ole vahva rakkausasioissa sillä menneisyydessä minua on satutettu aika monta kertaa. Toisaalta, rohkea rokan syö. En ole ehdottanut miehelle tapaamista muuta kuin sen kerran kun olimme ajelulla ja silloin oli ihan kivaa. Sen jälkeen olen vähän kuin odottanut että mies ehdottaisi jotain ja viime vloppuna mulla oli paha mieli kun hän ei ottanut itse yhteyttä eikä pyytänyt minnekkään mutta eilen illalla mulla juolahti mieleen että ehkä mies odottaa "vahvistusta" multa koska mähän tässä oon ollut se välttelevä osapuoli lähes koko ajan....

Ehkä mun pitäis vaan rohkeasti pyytää sitä taas ajelulle tai vaikka mun luo elokuvaa kattomaan? :wink: Tuskin siinä mitään menettääkään ja jos käy ilmi että mies tapailee muita eikä aio yhteen naiseen tyytyä niin sitten senkin tietää eikä tarvitse arvuutella koko ajan. Mä aina valitan sitä kun en löydä ketään mutta teenkö itse asialle ikinä mitään? Saatan iskeä miehen kännipäissäni baarista tai tekstailla jonkun kanssa mutta jätän sen aina siihen, en ehdota treffejä enkä mitään muutakaan. Odotan aina että mies "tulisi, hakisi ja rakastuisi". Ja vaikka kyseessä olisikin mies joka tapailee useampia naisia niin onko se täysin pätevä syy luovuttamiseen? Olihan isoveljenikin aika pelimies ennenkuin törmäsi kihlattuunsa ja rakastui.

Santtu

Kannattaisin, että ottaisit itse yhteyttä ja pyytäisit vaikka leffaan. Eiköhän se sitten selviä, mitä mieltä se on susta. Ota riski, mutta muista olla varovainen itsekin, tahallaan itsensä satuttaminen ei oikein toimi.

Muita ennenkaikkea se mitä itse haluat ja oletko valmis uhraamaan itsestäsi miten paljon. Oletko onnellisempi yksin kuin epävarmassa suhteessa toisen kanssa.

Murehtija
Santtu
Kannattaisin, että ottaisit itse yhteyttä ja pyytäisit vaikka leffaan. Eiköhän se sitten selviä, mitä mieltä se on susta. Ota riski, mutta muista olla varovainen itsekin, tahallaan itsensä satuttaminen ei oikein toimi.

Muita ennenkaikkea se mitä itse haluat ja oletko valmis uhraamaan itsestäsi miten paljon. Oletko onnellisempi yksin kuin epävarmassa suhteessa toisen kanssa.

Niin samaa mieltä minä olen....mulla on aina ollut tapana perääntyä suhteista ja jäädä haaveilemaan mitä olisi VOINUT olla. Musta on tullut arka ja erakoitunut miesten suhteen ja haluaisin muutoksen tähän asiaan sillä tällä nykyisellä meiningillä en kyllä mitään voita.

Aion kyllä ottaa selvää mitä mies musta haluaa ja jos vaikuttaa siltä että sillä ei ole aikomustakaan vakavoitua kenenkään suhteen niin sitten annan olla, en mäkään mikään masokisti kuitenkaan ole :roll:

SooZ

no ensiksi, ethän tiedä vaikka kyydissä olisi ollut vain joku miehen kaveri. Ja toiseksi kerta ette tapaile niin hänellähän on oikeus treffailla muitakin.
Tietenkin jos sinua hänestä on varoiteltu niin itse ainakin olisin myös varovainen tuossa tilanteessa, mutta mutta.. Asiahan tosiaan selviää jos itse koitat vähän kepillä jäätä. Kuinka kiinnostunut hän on. :)

Murehtija

Päätin nyt tosiaan sitten tehdä taktisen vedon ja koettaa kepillä jäätä....Kysyin mieheltä mitä hän aikoo tehdä huomen illalla ja kun hän sanoi ettei tiedä, sanoin että musta ois kiva käväistä tossa keskustassa silloin..."yllättäen" mies ei vastannut tohon viestiin enää mitään. Eli asia alkaa mielestäni olla aika selvä. Olen nyt heittäny pallon hänelle (jota hän ei ilmetteisesti aio heittää takasin, heh) ja omapahan on asiansa mitä sille tekee.

Aika outoa käytöstä kieltämättä, voisin jopa sanoa pelkurimaista, jos ei tohdi päin naamaa sanoa ettei kiinnosta. Mutta olen iloinen että uskalsin koettaa kepillä jäätä sillä nyt tulevana viikonloppuna voin avoimin mielin vetää bilekuteet niskaan ja painua baanalle 8)

en mä mikään kovin huono ihmistuntija taida olla kun en tähän mieheen kerran erehtynyt luottamaan :wink:

Murehtija

Heh niinpä...Mä en vaan miehissä tajua tota piirrettä että miksi on MUKA parempi jättää vastaamatta ja olla sanomatta yhtään mitään kuin että sanoisi päin naamaa että ei kiinnosta tai että ei ollut tosissaan ja tapailee muitakin. Vaikka mulle sanottaisiin noin päin naamaa niin en minä jäisi ajattelemaan pahaa siitä ihmisestä koska hän on REHELLINEN, mutta tuollainen selkärangaton käytös todellakin antaa ihmisestä huonon ja säälittävän kuvan. Itse olen aina rehellisesti sanonut miehille baarissa jos vain pidän hauskaa enkä ole tosissani ja nuo kyseiset henkilöt tulevat vieläkin iloisena mua moikkaamaan koska olin heille rehellinen :roll:

Murehtija

Hmmm...nyt tossa sunnuntaina tuli aika yllättävä käänne tähän juttuun :shock:

Olin jo tuudittautunut siihen että tämä mies painukoot minne lystää ja kyllä mua suoraan sanottunua harmitti kovasti. Nyt kuitenkin sunnuntaina mies lähetti viestin ja kun sanoin hänelle etten minä kiinnosta häntä enää pätkääkään hän kertoi että on ollu ihan maassa omien henkilökohtaisten asioidensa takia eikä häntä ole huvittanut oikein mikään. Hänen siskonsa on kuulemma eroamassa ja tämä mies ottaa sen aika raskaasti, lieneekö siis toi aiemmin mainitsemani nainen hänen kyydissään ollut toi sisko?

On se hassua miten asiat lutviutuu itsestään suuntaan tai toiseen kunhan vain osaa malttaa mielensä eikä tee mitään radikaaleja haukkumisoperaatioita vaikutelmien perusteella :roll: Katsoo nyt tuleeko tästä touhusta nyt sitten mitään suuntaan tai toiseen....

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat