Joulukalenteri! - Ihmiset ja ilmiöt

Kepatäti

Äiti oli ostanu mulle dumlekalenterin! JEE!

Sit olin hassun hauska ja menin ja ostin murulle tyttösuklaakalenterin HongKongista. Tossa on siis tollasia alusvaatetonttutyttöjä :lol: Jos senkin joulumieli vähän kasvais!

Sivut

Kommentit (96)

yannah

mummi soitti mulle eilen ja sanoi et on ostanu mulle ja mun broidille jotku suklaa kalenterit ja sit ihan tavalliset kuva kalenterit. heh... on se niin mukavaa menna suomee jouluks.

Slimgirl

Hyi, mä en koskaan ostai mitään muuta joulukalenteria ku ihan perusnormikalenterin. Mun mielestä se ihanuus on siinä et aina ollu samanlainen kalenteri. Aina se myöskin pitää saada, vaikka viime vuotisessakin kalenterissa on puolet luukuista avaamatta ja se seisoo tuolla huoneen nurkassa. Mutta se odotus että saa avata ekan päivän luukun... Ihanaa!

Ai juu, ja Veikkauksen kalenteri on myös ihan must. Joskus on tainnu vitonen tulla. xD

Tähtisumu

Viime viikolla ostin semmosen jännän postikortti-kuvakalenterin :) (ihan vaan mielenkiinnosta,koska ei oo ennen ollu semmosta)

Ajattelin, et vois ostaa vielä yhden normi-kokosen kuvakalenterin ja sit tietty suklaakalenterin :wink:

Eiköhä noilla pitäis joulun tulla :lol:

GuuGuu

Veikkauksen joulukalenteri on ehdoton. Suklaakalenteriksi kelpaa yleensä sellainen ihan halpa, eihän ne maksa kuin jonkun tyyliin euron :) Äitikin aina kysyy, enkö ole jo liian vanha ostamaan suklaakalenterin, mutta sehän on perinne! :D Mikä masennus iskisi 1. joulukuuta, kun ei voisikaan aukaista sitä ensimmäistä luukkua...

xaz

Mää varmaan hommaan taas Veikkauksen joulukalenterin, ainaki. En oo kyl ihan varma mut mulla ei vissiin ollu viime vuonna ollenkaan joulukalenteria..? Voikohan olla näin :shock: :-k

loo-ta

Mulla ja mun siskoilla on kaikilla kotona mummon askartelemat hienot kankaiset, seinälle ripustettavat kalenterit, joista sitten löytyy milloin karkkia, milloin pikkurahaa tai pieniä esineitä. Jokaisella on omanlaisensa kalenteri, ja pieninä tarina siitä että tontut tuovat kalenterit joulukuun ekana yönä meni pitkään täytenä totena meille. Tämä kalenteri siis odottaa tänäkin vuonna kotikotona sitten kun joululomalle viimein pääsen, pääseepähän avaamaan monta luukkua kerralla. :)

Tänne toiseen kotiini saan ainakin kummiltani postissa jonkinlaisen paperikalenterin: traditio on elänyt ensimmäisestä muualla vietetystä joulukuustani saakka. Lisäksi ajattelin askarrella poikaystävälle jonkinlaisen kalenterin tai ajanpuutteen yllättäessä ostaa hänen kämpilleen mahdollisimman kauniin version... Kaupan karkkikalenteria en ole koskaan vielä hankkinut, ja tuskinpa hankin tänäkään vuonna.

k87

mun on kans pakko saada joku. prismassa tais olla muumikalenteri eikä ees kovin hinnakas että semmosta vois harkita. ja sit tietty veikkauksen kalenteri jääkaapin oveen :) mies puhu kans jos hommais sen lumilyhty-kalenterin vielä.

tiikeli

Kaupassa näyttää taas olevan suklaakalentereita ja muita. :lol: Minkä meinaatte ostaa, missä on paras hinta/laatusuhde? Mä ostaisin Kinder-kalenterin, mutta se piru vie maksaa 13 euroa... :evil: Kuinka monella ne kestää jouluun asti? :wink:

dani

Ajattelin vähän Dumle-kalenteria, tai sit semmosta salmiakkista. Veikkauksen kalenteri pitää myös saada. Kyllä mulla kestää Jouluun saakka, tulis muuten niin huono omatunto jos söisin/raaputtelisin kalenterin etuajassa. :)

xaz

Veikkauksen kalenterista on tullu jo vakkari, vaikka en kertaakaan ole siitä mitään voittanu :?
Toinen on varmaan Lumilyhty, seki on muutamana vuonna ollu, eikä siitäkään oo mitään koskaan herunu :? :?
Miksi pitää ostaa jotain typeriä kalentereja joista ei kuitenkaan mitään voita? :lol:

Kukkis

on viimevuotinenki suklaakalenteri vielä täysin avamattomana! Lumilyhdyn kalenteri on ollut pari kertaa, ja muutamia euroja on tainut tippua...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat