Miten vietät juhannusta? - Ihmiset ja ilmiöt

Maaria

Jos sattuisi nätti ilta, niin voisi vaikka käydä pyörällä ajelemassa täällä Turussa.. Oikeesti mä en keksi mitään muuta. Varmaan tehdään jotain hyvää kesäistä ruokaa, mutta muuta ohjelmaa, en sitten tiedä. Onkohan täällä Turussa tapana polttaa kokkoa jossain päin?? .. sitä voisi mennä katsomaan. Tietääkö kukaan?

Sivut

Kommentit (103)

xaz

Omista tutuista en ole tuota huomannu, mutta kesä muuten taitaa olla vilkasta aikaa, suurimmalla osalla tutuistani on nimittäin huhtikuussa synttärit :D

koeputkilapsi

sisältää paljon avautumista///

Chimerah
koeputkilapsi
Ottaa päähän koko juhla, tänä vuonna sen vois vaikka pyyhkiä pois miun puolesta.

Nooh? Miksi se ottaa päähän? :?

Koska poikaystävä on niin vamma, että on päättänyt lähteä kavereidensa kannsa ulkomaille (kukaan ei lähde Suomesta ulkomaille johonkin pilepaikkaan juhannuksena! miettivät mm. bulgarian sunny beachia) ja aika todennäköiseltä että noiden reissu osuu vielä juhannukselle. Ihan sama, voi tuo miun puolesta ulkomaille kavereidensa kanssa lähteä ryyppämään, mutta onko pakko tehdä se juhannuksena ? tai kaiken lisäksi se, että meidät pyydettiin Saksaan ystäväni luokse, niin ei tuo halua lähteä toiselle ulkomaanreissulle. Tuo Saksa -juttu on nyt ihan pientä, voi mie sinne yksinkin lähteä, mutta onko pakko oikeasti lähteä juhannuksena.
Ja kaiken lisäksi ärsyttävintä on nyt se, että kun ei tiedä että lähteekö noi vai ei, niin ei sitten viitsi isompia suunnitelmia (viime vuonna RMJ oli mukava paikka, että..) itse vääntää...
:evil: :evil: :evil:

huh, kun teki hyvää avautua.kiitos.

mimuli

Minäkin voin liittyä juhannuksen suunnittelijoiden joukkoon, sillä kultani ilmoitti, että on lomalla (intistä) silloin! :)

Siitä, mitä jussina tehdään ei ole kyllä aavistustakaan. Jos festareille mieli tekis niin Chimerahn mainostama Kalajoen Juhannus on varmaan ainoa mahdollinen, kun muut suurimmaksi osaksi ovat Etelä-Suomessa. :) Tai sitten meillä on mökkijuhannus tai kotikaverijuhannus.

Jomina

Haluaisin niin viettää juhannuksen kultin kanssa kaksin jossain muualla, kun tässä kaupungissa... Mutta todennäköisesti vietetään se sitten tossa suht naapurissa kaverin porukoilla ja sinne tulossa porukkaa sit... Jotenkin ei vaan nappaa tollanen jussi, mutta minkäs teet :?

k87
koeputkilapsi
xaz
ihan täysin ot mut aatelkaa kuin monella ihmisellä ois synttärit juhannuksen tienoilla jos ihmisen raskausaika kestäis 12 kk :lol:

mutta nyt se osuukin maaliskuun (lopulle). Tämä oikeasti näkyy tilastoissa ja synnytysosastoilla !

siis minä :D äiti kyllä sano että oli jo raskaana juhannuksena -86. olin vaan niin myöhässä syntymästäni :D

suunnitelmia ei oo. miehen kanssa ollaan. sijaintia en tiedä. mökille ois ihana mennä, mutta miehen mökillä on sen äiti, meidän mökit on kans vallotettu. pitää kavereilta kysellä mitä meinaavat :)

Maaria

Miten vietätte juhannusta, onko jo suunnitelmia? Itsellä vielä hakusessa, että mitä tekisin? Antakaas vinkkejä ja kertokaa omia suunnitelmia! :)

Sen verran omasta juhannuksesta tiedän, että luultavasti kaupunkijuhannusta vietellään!

SunLion
koeputkilapsi
xaz
ihan täysin ot mut aatelkaa kuin monella ihmisellä ois synttärit juhannuksen tienoilla jos ihmisen raskausaika kestäis 12 kk :lol:

mutta nyt se osuukin maaliskuun (lopulle). Tämä oikeasti näkyy tilastoissa ja synnytysosastoilla !
aivan, mun kultakin on maaliskuun lapsi ja käsittääkseni vahinko (esikoinen).

koeputkilapsi
xaz

SunLion
koeputkilapsi
SunLion
mä en tiedä miten mahtaa käydä oman juhannuksen...

kuis ?
Tuo aikaisemmin kertomasti suunnitelma kuulosti niin mukavalle !
jaa...no mietin vaan et ketäs pyytäis seuraks kun kaikki kaverit on niin erilaisia keskenään. En hengaile missään porukassa..vaan mulla on todella erilasia, yksittäisiä ystäviä :D toisaalta mun kaverit on aika erilaisia kun mun mieheke ja ja...tiedän et sen kaverit ainakin menee suurin osa RMJ:n, jonne mä en mee [size=7]ja mä en päästä sitä (näköjään nykysin karkaa alkoholin kanssa mopo vähän käsistä kun niin harvoin juo ja kun juo niin juo ihan överit :roll: ).[/size]

Mirzi

Me mennään ilmeisesti jonkinlaisella porukalla leirintäalueelle tähän lähelle telttailemaan. Siellä sitten aijotaan uida ja syödä herkkuja ja juopotella.

Tämä olisi tällainen suht edullinen ja helppo valinta, ei jakseta lähteä raahautumaan minnekään festareille kauemmas, vaikka sitäkin mietittiin, kun ne kaikki maksaa liikaa.

Poppins

me lähetään poikkiksen kanssa Vaasaan! Voi että oon onnellinen siitä, kun aluks tuo oli lähössä kavereidensa kanssa johonki ihme mökille jätkäporukalla mutta sano että tekee paljo mieluummin jotain minun kanssa!! <3 niin mennään sitten tropiclandiaan läträämään ja varmaan myös vasalandiassa tulee käytyä. ollaan teltassa yötä! oioi *odottaa innoissaan*

anni

Meillä on hepun kanssa 4. vuosipäivä juhannuksena, joten haluaisin tehdä jotai spesiaalia! :) Vielä ei tosin ole minkäänlaisia suunnitelmia.

Täydellinen juhannus menisi suurin piirtein näin... Mentäis mun ja hepun kavereitten kans jonkun mökille. Grillattais, saunottais, uitais, istuttais nuotiol, nautittais viinii... :) Kultun kaa voitais kahestaan tehä jotai ylisöpöö, kuten souturetki keskel yötä tai jotai. :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat